Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg gewoon nog steeds de fotos te zien die ik zelf heb gekozen, en niet de fotos die de gebruikers zelf hebben gekozen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotos
ik krijg gewoon nog steeds de fotos te zien die ik zelf heb gekozen, en niet de fotos die de gebruikers zelf hebben gekozen in whatsapp, ik vindt dit echt irritant.... heeft iemand verder tips of zijn er al oplossing waarvan iemand op de hoogste is.?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hallo allemaal, ik had dit probleem ook,
ik heb whatsapp gedelete en terug geinstalleerd en fotos waren terug maar whatsapp geeft laatste dagen veel problemen met verbinding |
|
|||
|
|||
dat probleem heb ik nou helemaal niet.... want ik heb altijdt en de heletijd verbinding... en kan ook de heletijd met andere praten... ook met mensen in het buitenland heb ik geen problemen... alleen dan profiel foto....
|
|
|||
|
|||
welke verise heb jij? ik heb nu versie 2.8.4
dat vind je bij instellingen onder 'over' |
|
|||
|
|||
ja ik heb ook dezelfde versie....
|
|
|||
|
|||
raar
heb hem ook uit itunes verwijdered en helemaal opnieuw gekocht |
|
|||
|
|||
hoezo heb je dat gedaan, het zou eigenlijk niet uit moeten maken.. want de dingen die je in itunes koopt zijn toch account gebonden.. dus je zou eigenlijk niet opnieuw hoeven te betalen........
|
|
|||
|
|||
ik heb hem uit mn itunes bib gedelete
en ja ik heb nu fotos en jij niet dus zal wel iets geholpen hebben |
|
|||
|
|||
misschien toch het proberen waard...
ik lees trouwens de reacties van mensen in de appstore van whatsapp... dat heel veel mensen problemen hebben na het updaten naar IOS 6, ook problemen zoals het niet meer versturen van fotos en videos, laatst gezien en dat ook berichten niet meer aankomen, ook hebben verschillende mensen netzoals ik problemen met de profiel fotos..... |
|
|||
|
|||
ah dan zal er wel hopelijk terug een update komen
|
|
|||
|
|||
Whatsapp in AppStore
Momenteel is deze niet meer te downloaden daar (25/9/2012) wat is de reden? Waar wel veilig te downloaden?
|
|
|||
|
|||
dat is raar. ik zie hem er gewoon tussen staan....
|
|
||||
|
||||
Ik zie hem er ook gewoon tussen staan. Doe anders een search naar Whatsapp?
De appstore is trouwens de enige manier om apps te downloaden en helemaal voor Whatsapp. Dus een andere keuze dan wachten heb je niet als het even niet werkt. |
|
|||
|
|||
Staat er wel tussen, maar probeer maar eens te kiezen, dat lukt niet.........niet beschikbaar dus. En nu?
|
|
|||
|
|||
WhatsApp berichten
Hallo,
Sinds ik iOS 6 heb merk ik dat wanneer ik bijv. mijn whatsapp open ik berichten binnen heb gekregen, waar ik geen melding/notificatie van heb gekregen, 5/10 minuten later krijg ik die wel, maar dan heb ik het al gelezen/verwijderd. De notificatie instellingen van whatsapp staan gewoon goed. Heeft iemand een oplossing hiervoor? Groeten |
|
|||
|
|||
Wacht gewoon even af.
Het gebeurt wel meer dat er bepaalde apps een tijdje niet te downloaden zijn. Plots zijn ze er weer en is er een update beschikbaar. Waarschijnlijk is dit met WhatsApp ook zo zal zijn. (--> update voor iOS 6) |
|
||||
|
||||
Heb precies hetzelfde probleem na de update naar ios 6.
Ben alle foto's kwijt |
|
|||
|
|||
Ik heb alle gebruikers foto's weer terug. Zie er zelfs meer dan voor de update. Niets voor hoeven doen, kwamen in de loop de der dagen vanzelf tevoorschijn. (Heb alleen mijn eigen foto n keer gewisseld. Misschien reageert i daar wel op)
|
|
|||
|
|||
heb het ook gedaan alleen bij mij is er niks verandert, wat zie je eingelijk meer als voor de update? ben ik wel benieuwd naar....
|
|
|||
|
|||
Geen schokkende extra dingen. Ik zie ineens wat meer profiel foto's in de bestaande chatgesprekken. Heb er n paar meer in beeld die ik eerder niet zag. Zijn van geen iPhone gebruikers.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|