Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Laat maar heb hier niks aan......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laat maar heb hier niks aan...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Iphone 4s Tril uitzetten whatsapp groepsbericht?
Beste forumleden,
Hoe kan ik namelijk de trill uitzetten?, Hij staat namelijk op stil mode ( doormiddel van de schuiver links ), Krijg continu trilling door van groepsberichten, hoe kan ik dat specifiek uitzetten? |
|
|||
|
|||
Wil je het alleen van de groepsberichten uitzetten?
|
|
|||
|
|||
Dat doe je door in whatsapp naar instellingen te gaan, daarna berichtgeving, en dan de meldingen bij groepsberichten uit te zetten.
|
|
|||
|
|||
Stap 1 verwijder whatsapp. Stap 2 Installeer whatsapp met een bestaand of maak een nieuw apple ID aan.. Wat is hier nou zo moeilijk aan
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je het trillen niet daarvoor apart uitzetten bij mijn weten. Als iemand dit weet, dan hoor ik dat ook graag.
|
|
||||
|
||||
Trillen is niet in te stellen wel verschillende geluiden.
|
||||
|
||||
Niet mogelijk. Elk nummer wat je invult moet je bevestigen door een sms met code.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem. Na het uitzetten en weer aan zie ik alleen als mensen online zijn. Het is al een aantal dagen geleden dat ik hem aan heb gezet! Iemand een oplossing om laatst gezien etc weer te zien?
|
|
|||
|
|||
Heb het al! Whatsapp verwijderen en ook je account..
|
|
||||
|
||||
Whatsapp installatie probleem
Door een defect heeft mijn vrouw een nieuwe Iphone 4 16Gig gekregen.
Installatie is goed verlopen met terugzetten van reserve kopie. Alleen Whatsapp geeft problemen. Na installatie begint hij met synchroniseren van contacten en na 10-15 seconden wordt het scherm zwart voor ca 1 seconde en als het beeld terug komt is de app afgesloten. Als ik hem dan weer start herhaald zich bovenstaande. Heb al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, met zelfde resultaat als boven. Iemand een idee wat hier fout kan gaan of wat ik fout doe? |
|
|||
|
|||
wat is het voordeel van een jailbreak dan
|
|
|||
|
|||
Back up van Whatsapp naar nw telefoon
Vandaag mijn oude Iphone 3GS ingeruild voor een nw 4S.
Aangezien ik veel afspraken via Whatsapp heb lopen wil ik mijn geschiedenis over zetten naar mijn nw telefoon. Via reserve kopie in itunes is het niet gelukt, iemand de oplossing??? |
|
|||
|
|||
Je kunt de berichtengeschiedenis sowieso mailen via 'instellingen' -> 'E-mail chatgeschiedenis'
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord, dat gaat helaas niet lukken omdat er belangrijke foto's tussen zitten en dan is het bestand te groot om te mailen.
Ik heb het div. keren geprobeerd zo te doen. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een profielfoto bij mezelf, en zag ook in mijn chatlijst dat anderen ook een profielfoto hadden. Nu zijn sinds gisteren ineens heel veel profielfoto's verdwenen uit mijn lijst, en het vreemde is dat ik ze zag verdwijnen terwijl in in de app was. Hebben meer mensen dit?
|
|
|||
|
|||
Zelf kan ik enkel de profielfoto's van anderen zien in het menu "chats". In de lijst "favorieten" en "contacten" is dit niet het geval.
Wat betreft mijn eigen profielfoto kan ik op de iPhone zelf aanpassen via het menu "instellingen", "profiel", en vervolgens "voeg foto toe"... Maw, volgens mij kan je je profielfoto wel degelijk aanpassen in Whatsapp op je iPhone. |
|
|||
|
|||
Profielfoto's van contactpersonen Whatsapp aanpassen
Geachte Iphone vrindennnnn,
Ik zou heel graag de foto's willen aanpassen in Whatsapp van mijn contacten! Net als bij de Blackberry Messenger kan je zelf foto's in je contactenlijst toevoegen en deze vervolgens de profielfoto's welke je contact zelf op zijn profiel heeft staan hiervoor te vervangen. Dus je heb bij je contacten in BB Messenger altijd de foto welke je zelf toegekend heb aan die contactpersoon. Maar helaas is dit niet mogelijk! Heb vanalles geprobeerd. Allsync etc. Maar niks werkt. Weet iemand iets anders of zal ik deze suggestie naar de makers van Whatsapp mailen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|