Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een paar dagen geleden heb ik perongeluk de optie voor ''laatst gezien om'' op whatsapp uitgezet. Ik las over de kleine lettertjes ''24 uur ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp ''laatst gezien om''
Hallo,
Een paar dagen geleden heb ik perongeluk de optie voor ''laatst gezien om'' op whatsapp uitgezet. Ik las over de kleine lettertjes ''24 uur niet mogelijk om weer aan te zetten'' heen. Ik ben nu al dik over de 24 uur heen en heb nog steeds geen kans om het weer aan te zetten. Ik baal er verschrikkelijk van want ik gebruik het altijd. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik kon deze functie weer inschakelen na 1 dag.. Dus als het echt niet lukt moet je misschien contact opnemen met whatsapp.
|
|||
|
|||
whatsapp berichten blijven deze bewaard
Beste Lezers,
Wie kan mij vertellen of de whatsapp berichten bewaard blijven als ik switch van iphone3 naar iphone 4S... Ze zeggen dat whatsapp gekoppeld is aan je telefoonnummer ... Heb er nl hele leuke berichten op staan die ik niet kwijt wil. Nu weet ik dat je je hele geschiedenis kan mailen,,,,, maar ja...heb het liever op mijn telefoon..... |
|
|||
|
|||
back up maken van je iphone 3 en die back up terug zetten op je 4s
|
|
|||
|
|||
Ja nouja ik dus niet... Heb jij toen echt 24 uur gewacht tot je het balkje weer verschoof of heb je het tussendoor wel geprobeerd? Heb ook al contact met whatsapp opgenomen maar die laten niet zo snel wat van zich horen...
|
|
|||
|
|||
re
Beste Bianpa..
dank voor je reactie, ik ben natuurlijk een no no op dat gebied.... backup maken op computer,,,??? |
|
|||
|
|||
ja via een computer, misschien kan het ook via icloud maar dat weet ik niet zeker
|
|
|||
|
|||
oke ga ik proberen,,,,ben ik alles kwijt kom ik bij je terug
|
|
||||
|
||||
Ik heb het uiteraard tussendoor ook geprobeerd...
|
|
|||
|
|||
Heb 't echt al zooo vaak geprobeerd en zit nu sowieso op de 48 uur. Contact opnemen met whatsapp zelf heeft ook geen zin als ze niet reageren....
|
|
|||
|
|||
Gewoon wachten of de app verwijderen en opnieuw installeren.
|
|||
|
|||
Tis gelukt! Heb de tijd op m'n iPhone verzet en toen deed hij het weer!
|
|
|||
|
|||
Vodafone operator logo in profielfoto bij whatsapp
Ik zelf heb Vodafone en het viel me sinds vanmorgen op dat er in de profiel foto's in whatsapp een Vodafone logo staat bij de contacten die ook Vodafone hebben. Zal wel grappig zijn als er bij de overige contacten een soortgelijk operator logo komt te staan van hun provider.
|
|
|||
|
|||
He,
ik zag dit vanmorgen ook ineens. maar ook als je gebeld word zie je een lege foto met vodafone logo. grappig |
|
||||
|
||||
Ja, heb ik ook ineens
Vreemd, ik hou er niet zo van dat providers dingen in mijn telefoon kunnen aanpassen.. |
|
|||
|
|||
ik krijg mij code niet voor whatsap hoe kan dat
|
|
|||
|
|||
whatsapp verificatie geeft aan max. aantal berichten voor verificatie is bereikt ??
Iemand die mij kan helpen ?
Ik heb whatsapp gedownload en nu geeft hij aan dat er geen bericht voor verificatie kan worden verstuurd omdat het maximaal aantal berichten voor verificatie is bereikt..klik op bel mij en als ik dit doe geeft hij aan gesproken verificatie is mislukt..neem contact met ons op voor ondersteuing..Iemand die weet hoe of wat ? Groetjes |
|
||||
|
||||
Al contact opgenomen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wist zelfs niet dat je die functie kon uitzetten... Hoe doe je dat? De tijden lijken bij mij overigens nooit te kloppen
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|