Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Schijnt een storing te zijn geweest. Kon helemaal geen verbinding meer maken. Vreemde is wel dat mensen met Android toestel nergens last van hebben gehad... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Schijnt een storing te zijn geweest. Kon helemaal geen verbinding meer maken. Vreemde is wel dat mensen met Android toestel nergens last van hebben gehad... (althans de mensen die ik ken) Misschien ligt het toch aan iOs6?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn ervaring is ook dat mensen met n iPhone daar last van hebben...niet leuk , wel waar
|
|
|||
|
|||
Whatsapp suprise gift
Wie heeft er ook een bericht van whatsapp gekregen over een "suprise gift" die je krijgt omdat ze 5 jaar bestaan?
|
|
||||
|
||||
Niks ontvangen. Zou fijn zijn dat de gift, iPhone 5 support zou zijn. Godjezus wat zijn ze daar langzaam mee.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
whatsapp is er toch nog geen 5 jaar???
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook gekregen. Direct verwijderd.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Bij mij duurt het soms lang voor hij verbinding krijgt. Mvg, |
|
||||
|
||||
Whatsapp heeft vaker zijn up en downs..
Wachten is de enige oplossing totdat er nieuws van Whatsapp uit komt. Bij mij werkt Whatsapp op dit moment ook niet.
|
|||
|
|||
chatgeschiedenis wissen werkt ook niet!!
Hebben meer mensen hier last van? |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het gewoon goed, maar een aantal bekende van mij hebben wel problemen, en die zitten allemaal (7 stuks) bij Vodafone, dus misschien dat daar het probleem ligt. Ik zelf zit bij Telfort.
|
|||
|
|||
klopt ik zit ook bij vodafone.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
W.a. Ligt er de laatste tijd regelmatig uit .. Ook bij android. Ligt dus niet aan. iOS 6 maar aan w.a.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2012 om 22:39 ---------- KPN idem..ook instabiel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
whatsapp geluid melding
Ik wil een ander geluidje voor een whatsapp melding, namelijk het 'tjilp' geluidje dat standaard op de iphone staat. Maar hij staat nergens mij whatsapp zelf.
Is er een mogelijkheid om zelf een geluidje te kiezen ipv die standaard whatsapp geluiden? |
|
|||
|
|||
Bij Whatsapp - instellingen - berichtgeving - nieuw bericht kun je ander geluidje kiezen toch?
|
|
|||
|
|||
Ja maar daar staan die geluiden niet bij. Alleen
bel boing glas harp tijdsverloop drietoon xylofoon |
|
|||
|
|||
Ah sorry, verkeerd begrepen dan.
Je kan volgens mij idd alleen uit die geluidjes kiezen. |
|
|||
|
|||
Duurt wel lang zeg...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|