Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dit sinds vandaag. maar ik zie ook niet meer dat ik "verbonden" ben. Dat stond ook altijd in het scherm. Waar staat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb dit sinds vandaag. maar ik zie ook niet meer dat ik "verbonden" ben. Dat stond ook altijd in het scherm. Waar staat de optie om het in- en uit te schakelen, want ik kan het niet vinden.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2012 om 17:18 ---------- Overigens komen er ook niet meer 2 vinkjes te staan bij een bericht, soms wel, soms niet. Is Whatsapp zelf in de war misschien? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
WhatsApp status melding vraagje
Ik zie de status ("laatst gezien" etc) van mijn contacten niet meer. Is dat een tijdelijke WhatsApp "bug" of moet ik iets aanpassen?
Thanks |
|
|||
|
|||
Heb zelfde probleem.. Misschien zijn ze ermee bezig
|
|
|||
|
|||
Grappige is dat ik nu, bij iemand wie ik vandaag contact hebt gehad, zie staad, laatst online 25-09...
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is het nu zo goed als opgelost. Kreeg het af en toe bij een paar mensen weer te zien en nu weer bij iedereen. Heb alleen geen idee voor hoelang
|
|
|||
|
|||
Bij mij nog niet, ja bij een aantal mensen. Nog veel enkele vinkjes. Zou ik die berichten dan opnieuw moeten sturen?
|
|
|||
|
|||
whatsapp
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2012 om 22:56 ---------- ik vind het wel prettig om onlin/offline te zien..... maar nu zie ik helemaal niks meer ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2012 om 22:59 ---------- Citaat:
ja ik heb dit ook gedaan... en een week later krijg ik deze problemen |
|
|||
|
|||
Dat hoop ik ook, want het typen gaat zo veel minder fijn als het toetsenbord wat hoger zit.
|
|
|||
|
|||
ja ik mis vaak de spatie...
En het duurt al een flink poosje met die updates terwijl het gigantisch makkelijk aan te passen is. |
|
|||
|
|||
Whatsapp surprise
Kreeg gisteravond een whatsapp met als titel "Whatsapp Surprise"
Daaronder staat een link http://whatsapp.im/nl/316mijnnummer Iemand dit al eens eerder gezien? Ik open het vooralsnog maar niet.... |
|
|||
|
|||
Het is iig geen link naar de officiële whatsapp site, gewoon verwijderen en vooral de link niet openen!
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag bijna hetzelfde gehad. Ik kreeg het volgende:
''To claim your price confirm your nr http://ti7.in/nl/(mijn nummer)'' Ik kreeg dit berichtje van het nr +18452019073. Toen ik deze blokkeerde, kreeg ik 5 minuten laten hetzelfde berichtje van een ander nr! Iemand suggesties? (zo ver ik weet heb ik nergens mij nr achter gelaten) |
|
|||
|
|||
Ik heb het geopend met mijn ipad 3 gewoon een lege webpagina, daarna even mijn cookies enz gewist, weet echter niet wat het op een iphone doet, ik denk dat het je nummer zoekt..
|
|
|||
|
|||
Site is inmiddels offline
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook niet geopend maar gewoon verwijderd. Kon er op Google ook weinig over vinden behalve 1 verwijzing naar een melding op Twitter.... Daar stond ook iets van beware...
|
|
|||
|
|||
helaas onzin. WhatsApp Gift doet het nog steeds, met automatische doorsturing naar iPhone 5 dit moment.
of je een sms-abonnementje van 12 euro per week wilt afsluiten.. hoe komen ze in hemelsnaam aan je nummer via whatsapp? pure spam dit grrr.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het is een paar dagen goed gegaan, maar nu is het ineens weer gedaan met de melding... Iemand een idee wat te doen? Vind het wel prettig om de melding "laatst gezien" gewoon te hebben
|
|
|||
|
|||
iOS 6 & Whatsapp geeft problemen
Sinds ik iOS 6 heb geïnstalleerd op mijn iPhone heb ik regelmatig dat whatsapp geen verbinding kon maken met de server van whatsapp
Ik heb een aantal keer de app uit en weer aangeschakeld wat soms hielp Net in Mac store kreeg ik advies om whatsapp helemaal te verwijderen en daarna opnieuw te installeren Maar dat lost het probleem helaas niet op. Wanneer ik nu mijn telefoonnummer invoer en op gereed druk krijg ik de melding "kan niet verbinden met de WhatsApp-server. Probeer het later opnieuw" In Mac store bleek vanavond al iemand meer met dit probleem te lopen. Zit er nu wat anders op dan wachten tot Whatsapp met een update komt? |
|
|||
|
|||
Ja hoor hier ook weer ineens weg ..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|