Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dit ook al een tijd. Sowieso sinds iOS 6.0 Maar het is niet altijd. Soms lukt het wel om foto's te sturen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook al een tijd. Sowieso sinds iOS 6.0
Maar het is niet altijd. Soms lukt het wel om foto's te sturen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zie net in de App Store dat er een update van Whatsapp is.
|
|
|||
|
|||
Whatsapp update! Iphone 5!
Hij is uit! Check de app store!
|
|
|||
|
|||
Ondersteund nu volledige weergave! Eíndelijk
|
|
|||
|
|||
Yes, eindelijk volledige groote!!
|
|
|||
|
|||
Yeah.. dat scheelt een boel dan nog eigenlijk.. Stuk fijner
|
|
||||
|
||||
WhatsApp nu geoptimaliseerd voor iPhone 5 en iOS 6
WhatsApp heeft een update uitgebracht die iPhone 5- en iOS 6-ondersteuning aan de app toevoegt. Hierdoor maakt de app voortaan gebruik van de volledige resolutie van het iPhone 5-scherm.
Lees verder over: WhatsApp nu geoptimaliseerd voor iPhone 5 en iOS 6 |
|
|||
|
|||
Win! Eindelijk
|
|
|||
|
|||
Alle profielfoto's zijn weg nadat ik hem had geupdate, hoe kan dit??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had het wel verwacht binnen een paar dagen toen ik mn laatste post deed. Mooi dat het ook zo is
|
|
||||
|
||||
Maar mijn leven heeft eindelijk weer zin!!
|
|
|||
|
|||
Whatsapp blijft liggend??
Hallo
Ik heb een update gedaan van whatsapp maar nu blijft mijn scherm liggend in whatsapp vet irritant kan iemand mij helpen??? |
|
|||
|
|||
Naar instellingen gaan van whatsapp, rechts onderin naast je chat icoon. Naar beneden scrollen..... Tot je tegenkomt: Liggende modus!
Deze staat waarschijnlijk aan�� Prettig weekend. MacFreak |
|
|||
|
|||
Alles afgezocht liggende modus nergens te vinden
|
|
|||
|
|||
Whatsapp: nummerverificatie lukt niet
Hoi,
Vannochtend mijn nieuwe iphone 5 gekregen. Aangezien mijn vodafone abbo pas 1 januari ingaat ben ik naar de Hi shop gegaan om een nano simkaart te halen. Deze zal binnen een uur geactiveerd zijn en dat klopt. Bellen, smsen en 3g doen het gewoon. Het probleem is echter dat whatsapp geen verificatiecode naar mijn nummer kan sturen. Ik heb whatsapp van mijn oude telefoon (blackberry torch) gehaald voor de zekerheid, maar ook dat maakte niks uit. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ook de optie dat ik gebeld wordt ter verificatie werkt niet. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je abbo pas in januari ingaat, heb je waarschijnlijk een tijdelijk ander nummer , probeer die maar eens.
|
|||
|
|||
Whatsapp rotatie verdwenen
Vandaag de nieuwste versie van whatsapp geupdate (2.8.6.)
Bij de vorige versies had ik de automatische rotatie bij whatsapp uitstaan (dus bij whatsapp zelf kon je deze optie aanklikken en dit gold alleen voor whatsapp). Nu kwam ik erachter dat bij deze versie het scherm wel draait en ging ik op zoek naar de knop om het uit te zetten, maar kan deze niet vinden bij deze versie. Heeft iemand deze toevallig wel gevonden of is er een oplossing om dit uit te zetten voor alleen whatsapp, dus niet voor alles op je telefoon. |
|
|||
|
|||
Na een paar keer mn iphone te hebben gereset en steeds opnieuw whatsapp te hebben geinstalleerd doet ie t. Nummer was iig wel goed alle keren.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|