Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) idd dat probleem heb ik dus nu ook met telfort iemand een idee wat ik zou kunne doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
idd dat probleem heb ik dus nu ook met telfort iemand een idee wat ik zou kunne doen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zijn er meer mensen met het probleem? |
|
|||
|
|||
Ik heb al meerdere malen dit op twitter voorbij zien komen vandaag.. schijnbaar is de port 5223 geblokkeerd. (en dat is dus whatsapp).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jah vervelend hij doet het helemaal niet meer
|
|
|||
|
|||
Onder het mom van netneutraliteit: Nee.
Het kan natuurlijk ook gewoon een fout zijn in de software update van de servers van Telfort waardoor er een poortje hier en daar geblokkeerd is. Probeer eens Skype/Viber over 3G. Kan hetzelfde resultaat opleveren... |
|
|||
|
|||
Hier ook zelfde probleem, had de IP4 vandaag moeten restoren, na het restore kreeg een melding van carrier update, en nu geen whatsapp meer over 3G
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kan natuurlijk ook een softwarematige fout zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben net weer verbonden met Whatsapp via 3G
|
|
|||
|
|||
idd die van mij doet het ook weer gelukkig
|
|
|||
|
|||
Whatsapp doet het weer.
|
|
|||
|
|||
Nee dat is het niet het is gewoon een Wap bericht, niet aan mij gericht en niet terug te vinden.
Hans |
|
||||
|
||||
Bij Vodafone staat er zelfs (en zeggen de werknemers het ook) dat het toegestaan is zulke diensten te gebruiken, ik hoef me dus nergens zorgen over te maken!
|
|||
|
|||
Mensen nu ook last van een storing? Hij geeft bij mij de hele tijd aan; verbinden.
Ik heb T-Mobile , maar ook met Wi-Fi werkt het niet. Word er schijt ziek van, nooit last en nu wanneer ik whatsapp het meest nodig heb doet hij het niet. |
|
||||
|
||||
Ja, hier ook verbindingsproblemen.
|
|||
|
|||
https://twitter.com/#!/wa_status kun je de status live checken
@wa_status WhatsApp Status system should be fully recovered now. please reboot your phone if you still have problems connecting... sorry for the downtime.
|
||||
|
||||
Ze zijn inmiddels weer in de lucht!
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|