Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jupsin Dit zou je nog kunnen proberen als je je verveelt. WhatsApp installeren op een iPod touch of iPad | Appletips ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mocht je Whatsapp op een iPad 1 willen installeren moet je deze downloaden. Hierbij kies je voor 1 van de eerste versies. Deze werkt namelijk nog op de iPad 1. Latere versies zijn niet meer ondersteund.
Uiteraard heeft je iPad dan wel een JB nodig.
|
|||
|
|||
toch raar dat het niet kan... maar zo vind het ook raar dat je geen sms kan verzenden met je iPad... er zit (in sommige) toch echt een simkaart in met telefoonnummer...
|
|||
|
|||
Heb geschreven naar Whatsapp met de vraag of en zo ja wanneer de applicatie geschikt zou zijn voor de iPad. Antwoord, voorlopig nog niet.
|
|||
|
|||
Controleer eens de nummers op het afschrift met de nummers waar jij een bericht stuurt via whatsapp, dan kun je het zeker weten. Heb namelijk ook even gekeken en bij mij komen die niet overeen. Maar wat was bij mij het geval, stuurde 3 smsjes binnen 1 seconden via sms wat ik ook met whatsapp doe
|
|||
|
|||
Ik gebruik Whatsapp alleen in Wi-Fi, nu is het zo dat het in 1 dag de batterij leeg trekt, terwijl ik anders er een kleine week mee kan doen.
Is hier een oplossing voor? |
|
|||
|
|||
WhatsApp op zelfde iPhone blijven gebruiken met ander nummer?
Even een vraagje waar ik via Google maar geen antwoord op kan vinden:
WhatsApp registreert zich bij het eerste gebruik op je iPhone via het telefoonnummer dat je gebruikt. Nu ga ik enkele weken naar Amerika en koop ik daar een simonly puur voor mijn verblijf daar. Kan ik met dit nieuwe telefoonnummer gewoon WhatsApp blijven gebruiken via mijn al 'geregistreerde' Nederlandse nummer van het eerste gebruik, of ziet hij dat ik een nieuw nummer heb en ben ik alles weer kwijt? Ik heb net niet geprobeerd ivm. angst om alle conversaties kwijt te raken, dus als iemand het antwoord weet... graag =) |
|
||||
|
||||
Dit kan. Whatsapp 'ziet' de nieuwe simkaart en vraagt of je het nieuwe telefoonnummer wil associëren met whatsapp. Dat wil je niet. En dan werkt het gewoon nog steeds.
Ik heb dit met zowel met een sim uit Duitsland als een sim uit Hong Kong gedaan. EDIT: net even uitgeprobeerd, en de letterlijke tekst is: "Mobiele netwerk is veranderd? Nieuwe nummer aanmelden?" Daar kies ik voor "Nee". Laatst gewijzigd door remundo7000; 06-06-11 om 22:19. |
|
|||
|
|||
Ah relax dat is het antwoord dat ik nodig had. En bij het terug switchen naar mijn Nederlandse nummer stelt hij geen vragen neem ik aan, en werkt het gewoon direct weer?
|
|
||||
|
||||
Klopt. Ik heb het vorig weekend nog gedaan!
Edit: zie boven. Ik heb het nog even uitgeprobeerd. Laatst gewijzigd door remundo7000; 06-06-11 om 22:20. |
|
|||
|
|||
Ik heb laatste paar dagen dat ik van een aantal mensen geen foto's meer kan laden als ze deze sturen. Ik zie wel in het venster verschijnen dat er een foto is verstuurd, maar als ik de foto wil laden krijg ik een rood uitroepteken ervoor en download hij de foto niet.
Zelfde geldt voor filmpjes overigens.. Het is niet bij iedereen zo, maar bij een paar contacten. Ik heb inmiddels whatsapp al verwijderd en dat heeft niet geholpen. Sync met m'n Mac heeft ook niets uitgehaald. Iemand die dit ook al eens heeft gehad en een oplossing heeft? |
|
|||
|
|||
ik heb zonzelfde probleem. Ik kon altijd fotos sturen naar iedereen en iedereen kon ze ook gewoon openen. Nu kan ik ze de laatste tijd wel versturen maar niemand kan ze meer openen. Er komt bij iedereen een uitroepteken te staan. ik heb whatsapp er al eens afgegooid en opnieuw geinstalleerd maar het hielp niet. Ik heb de nieuwste firmware.. Iemand die mij kan helpen
edit: iemand met een iphone 3gs kan hem wel ontvangen. Ik heb zelf ook een 3gs. De mensen met een iphone 4 kunnen geen afbeeldingen, videos of geluidsberichten ontvangen. groeten bob Laatst gewijzigd door boubadiop; 07-06-11 om 13:50. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie ook: http://www.androidworld.nl/forum/lg-...robleem-3.html |
|
|||
|
|||
ik heb hier ook het zelfde probleem
gaat hier ook om de iphone 4 met HI netwerk dacht dat het misschien al daar aan lag ik heb whatsapp er al afgegooid maar helpt ook niet ik kan dus ook van niemand een foto ontvangen via 3G netwerk als ik een Wi-Fi netwerk heb kan ik wel een foto ontvangen welke provider hebben jullie Laatst gewijzigd door firewolf; 10-06-11 om 02:08. |
|
|||
|
|||
Het lijkt er op dat KPN iets geblokkeerd heeft, want het doet zich alleen voor bij KPN/HI klanten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
1 vinkje betekent dat het bericht aangekomen is op de WhatsApp servers. 2 vinkjes betekent dat het bericht van de servers is gepusht en aangekomen op de mobiele telefoon van de ontvanger. Dit is dus GEEN leesbevestiging!! Een leesbevestiging betekent dat het lokaal op je iDevice 'gemarkeerd is als gelezen' in plaats van zowel 'ontvangen & ongelezen'. iMessage ondersteunt als inwendig geïntegreerde service wél leesbevestiging. Edit: Nog even ter onderbouwing van m'n uitleg: Citaat:
Laatst gewijzigd door Bubbly; 11-06-11 om 11:58. |
|
|||
|
|||
Geen foto's ontvangen op kpn netwerk
Hallo
heb hetzelfde probleem kan ook geen foto's op het kpn netwerk ontvangen Wi-Fi wel |
|
||||
|
||||
Via 3G werkt het verzenden van foto's prima met T-Mobile. Het ontvangen gaan we nog ff testen...
Citaat:
Geniet van je icensuurnet of betaal KPN nog wat extra geld, zodat ze de 7 miljard winst halen (6 is ze te weinig) |
|
|||
|
|||
Nog steeds geen foto 's downloaden met KPN
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|