Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ze willen puur en alleen WhatsApp op telefoons hebben. Ook iTouches mogen het niet. Met alternatieven zoals PingChat! 2 is dit wel toegestaan en in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ze willen puur en alleen WhatsApp op telefoons hebben. Ook iTouches mogen het niet.
Met alternatieven zoals PingChat! 2 is dit wel toegestaan en in de herfst met iMessage (iOS 5) mogen alle iDevices dit wel. Er is een kleine mogelijkheid dat WhatsApp de hete adem van het standaard geïnstalleerde iMessage voelt en besluit hun programma ook voor de andere iDevices weer toe te staan, maar dat lijkt me ook sterk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Check even met je provider, recent zijn alle tarieven aangepast!
Je kan nu na mijn weten soms al voor 2,- euro per dag onbeperkt online zijn! @ Nelie Kroes, Bedankt! |
|
|||
|
|||
Bij tmobile travel en surf gaat de snelheid terug naar 64 kbps.
Werkt whatsapp dan nog wel ?? |
|
||||
|
||||
Jazeker, meer dan genoeg voor Whatsapp! Dataverbruik van Whatsapp is bijna niks.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
0.50 cent per 1MB. Nergens goedkoper gevonden. |
|
|||
|
|||
Whatsapp kan niet verbinden?
Hebben meer mensen er last van dat Whatsapp niet kan verbinden? Het werkt vanochtend iig niet op mijn iPhone (3GS) met T-Mobile abo. Storing Whatsapp of ligt het wellicht aan T-Mobile...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juli 2011 om 08:14 ---------- ben er al achter: Twitter ligt dus aan Whatsapp |
|
|||
|
|||
zwijg erover. heb nu al een maand problemen en ondertussen zeker 10 Emails verstuurd naar whatsapp!
vriend van mij heeft een BB en ik een Iphone. als ik een "ping" verstuur word hij in de eerste 10 minuten niet afgeleverd. als ik dan sms naar men vriend dat hij whatsapp moet openen gaat het sneller! ik denk dat BB heel het whatsapp gebeuren aan het tegen houden is! om toch voorruit te zijn met hun BBM! ik kwam overlaatst KIK tegen, ook een gelijkaardig programma die volgens veel fora ook sneller werkt dan whatsapp. ik kan het downloaden zonder probleem maar men vriend met zen BB niet! Na verder zoeken op het internet heeft BB het van zijn app shop gehaald omdat het succes van het programma te groot werd en dat BBM niet de voorkeur krag! conclusie: KOOP EEN IPHONE |
|
|||
|
|||
[ontopic]
Vanochtend was er een Whatsappdowntime ivm een update. Nu is er sprake van een "outage". Wat de oorzaak is wordt onderzocht. Start Whatsapp, tik Instellingen, tik op Systeemstatus. Wanneer de storing voorbij is? Als t klaar is ;-) |
|
|||
|
|||
nu zie ik het ook... allé dan, zal dan even op de tanden bijten
|
|
||||
|
||||
Weet dat dit buiten het topic valt, maar met welke app heb je dit gemeten? Zou het zelf ook graag gebruiken om te kijken wat andere apps verbruiken.
|
|
||||
|
||||
- Open WhatsApp
- Ga naar het tabje Instellingen - Scroll langzaam omlaag en klik op Gebruik |
|
|||
|
|||
Is dit probleem opgelost. Zo ja hoe? Ik heb momenteel hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
Same Same
Ik heb hier het zelfde probleem, whatsapp was er een paar dagen uit en sindsdien maakt het geen favorieten meer aan. Al verwijderd en opnieuw gedownload, niks lijkt te helpen.
Help plz |
|
|||
|
|||
Het is heel belangrijk dat ik whatsapp weer terug krijg. Dus ik hoop dat er snel iemand met een oplossing komt! Ik heb ook al vaker de app verwijderd en weer opnieuw erop gezet. Daarna krijg ik telkens het bericht ''creating favorites'' en kan ik verder niks meer op de app doen, want hij verbindt zich niet meer met internet..
Laatst gewijzigd door Lisaaaa44; 18-07-11 om 00:08. Reden: Was nog niet klaar. |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem... HELP..!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Probleem is bij mij uit het niks opgelost.... fav. werken weer en de app is volledig functioneel
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem! Hopelijk kan iemand mij helpen?
|
|
|||
|
|||
ook hier hetzelfde probleem...
|
|
|||
|
|||
Hier ook exact zelfde probleem, denk dat er wat mis is met servers van Whatsapp
|
|
|||
|
|||
Nou, ik denk buyukadam gelijk heeft. Het is wel heel toevallig dat er meerdere mensen last van hebben op het moment. Ik kwam er trouwens achter toen ik mijn favorieten wilde bijwerken, toen deze bleef hangen. Daarna whatsapp verwijderd en opnieuw gedownload. Helaas zonder succes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|