Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook hetzelfde probleem. Sinds de JB 4.3.1 krijg ik geen pushberichten meer van WhatsApp... Berichten worden pas gelezen bij het openen van WhatsApp. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ook hetzelfde probleem. Sinds de JB 4.3.1 krijg ik geen pushberichten meer van WhatsApp... Berichten worden pas gelezen bij het openen van WhatsApp.
En elke keer wanneer ik WhatsApp open, krijg ik de melding: 'Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken'. Geen idee wat daarmee bedoeld wordt. Heb ik trouwens soms ook met de Facebook applicatie en de iPc applicatie. |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daarmee wordt bedoeld dat je hem eerst moet verbinden en waarschijnlijk synchroniseren met iTunes voordat het mogelijk is om je Push berichten binnen te krijgen.
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Kan iemand mij vertellen of instructies geven hoe ik een profielfoto plaats op mijn whatsapp applicatie? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() <Verplaatst naar App Store Programma's, omdat die hier wat beter past.>
In dit gedeelte van het forum krijg je waarschijnlijk wat sneller antwoord. Succes. Om ook maar even gelijk antwoord te geven (moest het zelf ook opzoeken): Whatapp ondersteunt het instellen van profielfoto's niet. Foto's van je contacten worden automatisch uit je adresboek overgenomen. Helaas ![]() Laatst gewijzigd door leontjuh1; 07-04-11 om 12:25. Reden: Ruimte besparen/dubbelpost |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Reboot, respring. Niets werkt? Bij mij geen problemen namelijk. 3G[S] Black 32GB Neverlocked
|
|
|||
|
|||
![]() Vraagje:
Ik kan wel een gesproken bericht via What'sApp verzenden maar als ik via mijn contact een gesproken ontvang kan ik het niet afspelen. Kan dit niet op de Iphone 3GS? Of moet ik iets instellen? Gr.Jepie |
|
|||
|
|||
![]() je hoeft hier niks voor in te stellen. verwijder whatsapp even en dan installeer hem eens opnieuw. werkt gewoon voor iphone 3gs
|
|
|||
|
|||
![]() Ik had mijn iPhone gerestored, maar de volledige whatsapp chat historie gekopieerd naar mijn computer en later terug gekopieerd aangezien er wel belangrijke info in stond. Nu werkt het whatsappen nog wel maar als ik afbeeldingen krijg of stuur of video's krijg ik "Failed to process image/video" Weet iemand de goede permissies binnen WinSCP zodat alles weer werkt? Ik denk dat hier iets fout is gegaan, ik heb het volledige mapje op 0755 gezet.
Ik hoor het graag! Victor |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Dat zou ik ook wel willen weten. Ik heb de app op de iphone gezet, maar de vragen nog niet beantwoord die hij de eerste keer stelt. Ik moet volledige toegang geven tot mijn adresboek, maar daar staat ook persoonlijke informatie in. Is er op een of andere manier een soort filtering aan te geven wat WEL en wat NIET gebruikt mag worden. anders zal ik het zeker NIET gaan gebruiken |
|
|||
|
|||
![]() Heb What'sapp opnieuw geinstalleerd.
Maar helaas kan geen gesproken bericht van een ander ontvangen. Het scherm vliegt snel naar zwart maar er gebeurt niets. Het gekke is als ik een gesproken bericht naar mij zelf stuur via what'sapp kan ik dit wel afluisteren via what'sapp. Iemand enig idee hoe dit kan? Vr.gr.Jepie |
|
|||
|
|||
![]() heb k ook last van.. kan iemand helpen??
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij had je daar toch push doctor voor in cydia.
|
|
|||
|
|||
![]() bedankt! hij doet t weerr
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() hello,
ik gebruik whatsapp regelmatig maar ik ben wel een leek in die dingen. Verbruikt dit veel? we zijn nu 10 dagen ver van mijn verrekening van mijn factuur en mijn 500MB is reeds opgebruikt. Moet ik mijn dataroming mss uitschakelen? Alvast bedankt voor de tips. |
|
||||
|
||||
![]() Hmm, misschien check je veel mail onderweg of dergelijken. Want WhatsApp verbruikt echt noppes.
|
|
|||
|
|||
![]() maar heeft dataroaming er iets mee te maken dat die opstaat in belgie? en waar voor dient dat juist?
|
|
||||
|
||||
![]() Dataroaming dient alleen uitgeschakeld te worden wanneer u zich in het buitenland bevindt en hoge kosten wilt vermijden.
|
|
|||
|
|||
![]() maar kan dat heeft niets te maken met surfen? of gebruik van apps,
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 11:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 09:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 16:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 13:47 |
|
|