Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb sinds een paar dagen een iphone 4 en ik wil graag whatsapp erop zetten maar als ik hem installeer(koop) krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WhatsApp installeren op Iphone4
Hallo iedereen,
Ik heb sinds een paar dagen een iphone 4 en ik wil graag whatsapp erop zetten maar als ik hem installeer(koop) krijg ik een melding 'betaalinformatie is vereist' klik op 'ga door' vervolgens zie ik mijn gegevens en kan ik kiezen tussen creditcards, maar omdat ik geen creditcard heb kies ik voor 'geen'. Dan krijg ik weer een melding of ik hem nog steeds wil kopen en kom ik weer bij het beginscherm. Ik kom dus gewoon niet verder, ik heb wel een click and buy account aangemaakt maar ik zou niet weten hoe ik Whatsapp erop kan zetten. Wie kan mij helpen? (oja ik ben dus echt nog een leek met de iphone) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zult de Click and Buy account moeten koppelen met je Apple ID. Apple wil het bedrag meteen kunnen afschrijven.
|
|||
|
|||
Hoi Wouter dank je wel.. weet je ook hoe ik dat moet doen?
|
|
||||
|
||||
Nee, sorry. Dat is voor mij bijna 3 jaar geleden. Zul je toch even zelf moeten uitzoeken.
|
|
||||
|
||||
Dit moet je via iTunes (store) regelen. Klik rechts boven op je accountnaam / Apple id en werk dan je Betaalgegevens bij met je click and buy...
|
|
|||
|
|||
weet iemand hoe ik een ander geluid kan instellen dan de vaste tunes die in whatsapp staan?
|
|
|||
|
|||
Kijk eens bij chat instellingen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Whatsapp emoticons Emoji
Welke Emoji app moet je via App Store downloaden om emoticons te krijgen bij Whatsapp?
Dus van welk welke en de letterlijke naam etc... |
|
|||
|
|||
Sinds vanmorgen werkt mijn whatsapp alleen nog als ik Wi-Fi aanzet. Iemand weleens dit probleem gehad? Erg vreemd.
|
|
||||
|
||||
Probeer eens te controleren of je data verbinding wel aanstaat bij instellingen.
|
|||
|
|||
Ja die staat gewoon aan. Momenteel werkt hij weer eventjes....ben benieuwd voor hoelang?
Maar bedankt tot dusver. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog geen Iphone, maar moet je nou WhatsApp dus met een creditcard betalen of hoe moet ik het zien? Kan het niet gewoon via beltegoed... Of als je, je iphone jailbreakt kan je dan niet gratis whatsapp downloaden?
Dankjewel! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Firewall is toch juist bedoeld voor als je achter een Firewall bevind binnen je Wi-Fi netwerk?
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet Whatsapp het niet naar behoren.
Ik krijg geen pushmeldingen meer binnen, en ja ik heb alles aan staan. Ik moet dus eerst de App openen en dan krijg ik berichten binnen. Iemand een oplossing?? |
|
||||
|
||||
Check de twitter van WhatsApp. Ze zijn ermee bezig, maar wil niet helemaal lekker lopen. Rokende servers maybe?
|
|
|||
|
|||
Emoji (de gratis versie) alleen je moet onder je iphone instellingen nog wel de toetsenbord (smilies) toevoegen. Als je op google zoekt zie je heel veel handleidingen hoe je de toetsenbord toevoegd.
Gr Jeroen |
|
|||
|
|||
Telfort: WhatsApp & Pushmail
Goeie middag,
Ik sta op het punt mn Telfort-abo te verlengen icm een nieuwe iPhone 4. Nu lees ik op veel internetsites veel slechte ervaringen over het Telfort-network. Is dit echt zo? Waar het mij voornamelijk om gaat is dat WhatsApp gewoon lekker werkt, plus dat ik iets las over dat je geen Pushmail hebt met Telfort. Of werkt dat gewoon? Ik hoor graag jullie ervaringen! Thanks! |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|