//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nance30 of pingchat die is gratis te downloaden die werkt alleen van iphone naar iphone de whatsapp die is 0,79ct en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #481  
Oud 11-12-10, 10:53
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nance30 Bekijk bericht
of pingchat die is gratis te downloaden die werkt alleen van iphone naar iphone
de whatsapp die is 0,79ct en dan kan je gratis berichtjes sturen met ieder een die die app heeft dus ook black berry andriod en zo
Pingchat werkt ook van iphone naar blackberry
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 11-12-10, 12:25
barend02 barend02 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 25
Standaard

pingchat 2 werkt ook
van aaifone
naar android

super
  #483  
Oud 12-12-10, 01:25
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

hahah 'aaifone'
  #484  
Oud 12-12-10, 23:36
Lifestyler036 Lifestyler036 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Almere
Berichten: 8
Standaard

Ik ben fervent gebruiker van whatsapp op de iphone 3GS met provider KPN.
Ik ben er achter gekomen dat KPN, de verstuurde berichten van Whatsapp toch in rekening brengt (het word van mijn sms bundel tegoed afgeschreven). Ook andere toepassingen waarbij je berichten kan versturen wordt van het sms bundel tegoed afgeschreven.

Weet iemand een oplossing hiervoor, voordat ik contact opneemt met de helpdesk van KPN.

Vriendelijk groet

Lifestyler
  #485  
Oud 12-12-10, 23:48
Melle123's schermafbeelding
Melle123 Melle123 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hilvarenbeek
Berichten: 149
Standaard

@lifestyler.
Dit heb je dan denk ik toch echt fout? Want whatsapp en kpn hebben niks met elkaar te maken. Als je een bericht verstuurds via whatsapp kan kpn daar geen kosten voor inrekening brengen.
Dit zal toch ergens anders aan moeten liggen.
  #486  
Oud 13-12-10, 00:27
Lifestyler036 Lifestyler036 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Almere
Berichten: 8
Standaard

Hmmmm, Ok ik snap dat beide niets met elkaar te maken hebben, echter concludeer ik dat mijn sms tegoed minder wordt, ergens zit er iets niet goed (maar wat?). Ook maak ik gebruik van andere socialapps, en word gewoon mijn sms tegoed aangesproken. Ik houd mijn rekening dagelijks in de gaten.
Bye the way grote bedrijven proberen echt van alles om geld uit de portemee van de consument te kloppen.

Wat ik me ook afvraagd, of dat de gebruikers van Whatsapp ook hun rekening in de gaten houden, met name gebruikers die aangesloten zijn bij provider KPN.
Grote bedrijven zeggen het een maar doen het andere.

Wie weet wat de correcte instelling moet zijn.
  #487  
Oud 13-12-10, 20:11
PhantomJerry PhantomJerry is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lifestyler036 Bekijk bericht
Hmmmm, Ok ik snap dat beide niets met elkaar te maken hebben, echter concludeer ik dat mijn sms tegoed minder wordt, ergens zit er iets niet goed (maar wat?). Ook maak ik gebruik van andere socialapps, en word gewoon mijn sms tegoed aangesproken. Ik houd mijn rekening dagelijks in de gaten.
Bye the way grote bedrijven proberen echt van alles om geld uit de portemee van de consument te kloppen.

Wat ik me ook afvraagd, of dat de gebruikers van Whatsapp ook hun rekening in de gaten houden, met name gebruikers die aangesloten zijn bij provider KPN.
Grote bedrijven zeggen het een maar doen het andere.

Wie weet wat de correcte instelling moet zijn.
Ik zit bij Hi ook kpn dus, en zie echt niets aan mijn rekening hoor.
  #488  
Oud 13-12-10, 20:29
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Misschien stuur je berichten naar mensen zonder WhatsApp en dan geld wel de regel dat het van je bundel wordt afgeschreven. Mocht dit niet zo zijn dan vraag ik me ook af wat er dan allemaal aan de hand is. Want bij mij veranderd er ook niets aan de bundel!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #489  
Oud 13-12-10, 21:04
marrttijn marrttijn is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Vanmiddag heb ik Whatsapp gekocht. Vervolgens mijn telefoonnummer ingevoerd. Wachten, wachten en wachten, maar ik krijg geen sms met daarin de verificatiecode? Iemand tips? re-install? ligt het aan de iphone 2g? Ligt het aan mijn jailbreak? Alvast bedankt
  #490  
Oud 14-12-10, 01:43
Lifestyler036 Lifestyler036 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Almere
Berichten: 8
Standaard

Ik ben erachter gekomen wat het is ... en de oplossing ... KPN hanteert een Fair use Policy Internetbundels (geldig vanaf 01-11-2010), wat inhoud;
2. Het is niet de bedoeling dat Internettbundels voor de abonnementen waarop deze FUP van toepassing is, gebruikt worden voor VOIP (Voice over IP) of SMSoIP (SMS over IP) diensten. In aanvulling op de Algemene Voorwaarden voor Mobiele telecommunicatiediensten behoudt KPN zich daarom het recht voor om maatregelen te treffen in verband met het gebruik van VOIP- en
SMSoIP-diensten met gebruikmaking van Internetbundels van de abonnementen waarop deze FUP van toepassing is.

Dus mensen let goed op je telefoonrekening bij KPN, Kijk wat voor abonnement je hebt, voor €10,- extra heb je een sms bundel van 1000sms-jes, je komt zo niet voor verassingen te staan aan het einde van de maand. Mijn ervaring is alle chat programma's dat berichten verzend maakt gebruik van je sms bundel over IP. Als je alleen maar bel hebt en internet, denk niet dat je gratis berichten mag versturen over internet, want je betaald ervoor. ZOnder dat je het weet.

Hoop menige KPN mensen te hebben ingelicht die een IPhone hebben van de KPN.
  #491  
Oud 14-12-10, 01:48
Lifestyler036 Lifestyler036 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Almere
Berichten: 8
Standaard

Voor de Fair use policy zie link hieronder;

http://www.kpn.com/web/file?uuid=428...b-be74a9b05f52

Groet

Lifestyler
  #492  
Oud 14-12-10, 10:29
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lifestyler036 Bekijk bericht
Ik ben erachter gekomen wat het is ... en de oplossing ... KPN hanteert een Fair use Policy Internetbundels (geldig vanaf 01-11-2010), wat inhoud;
2. Het is niet de bedoeling dat Internettbundels voor de abonnementen waarop deze FUP van toepassing is, gebruikt worden voor VOIP (Voice over IP) of SMSoIP (SMS over IP) diensten. In aanvulling op de Algemene Voorwaarden voor Mobiele telecommunicatiediensten behoudt KPN zich daarom het recht voor om maatregelen te treffen in verband met het gebruik van VOIP- en
SMSoIP-diensten met gebruikmaking van Internetbundels van de abonnementen waarop deze FUP van toepassing is.

Dus mensen let goed op je telefoonrekening bij KPN, Kijk wat voor abonnement je hebt, voor €10,- extra heb je een sms bundel van 1000sms-jes, je komt zo niet voor verassingen te staan aan het einde van de maand. Mijn ervaring is alle chat programma's dat berichten verzend maakt gebruik van je sms bundel over IP. Als je alleen maar bel hebt en internet, denk niet dat je gratis berichten mag versturen over internet, want je betaald ervoor. ZOnder dat je het weet.

Hoop menige KPN mensen te hebben ingelicht die een IPhone hebben van de KPN.
Zo zeg wat een praktijken hantereren ze daar, heb zelf ook kpn op mijn iPhone 4, gebruik zowel whatsapp als viber behoorlijk intensief, heb nu een paar dagen via de saldosms naar 1244 mijn bundel in de gaten gehouden, maar er veranderd niets aan mijn i250 spraak tegoed, en ik heb toch best veel gebeld met viber en berichten gestuurd via whatsapp. Wel loopt mijn idata verbruik behoorlijk op merk ik!

Ik blijf het ff controleren voorlopig!

Ronald
  #493  
Oud 14-12-10, 11:04
Lifestyler036 Lifestyler036 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Almere
Berichten: 8
Standaard

@Ronald

Dat je dataverbruik snel oploopt ligt aan het gebruik van SMSoIP, dus het gebruik van Whatsapp en andere dergelijke Social chattools, vergelijk het met het gebruik van Skype op je mobiel, wat neerkomt op gratis bellen, dat uiterraad nooi niet toegestaan word door telecomaanbieders. ALs men zegt dat het gebruik Whatsapp gratis is, niets is gratis je betaald altijd.

Controleer je rekening wanneer je moet betalen ( je betaald meer wanneer je over je limiet gaat), en loop je specificatie ( met name je sms verbruik ) na, houd bij wie sms, en met wie je Whatsappen. Loop ook ff na of je een belbundel heb of een smsbundel. Bij een belbundel weet ik wanneer je gebruik maakt van van sms of smsoIP, je betaald althans ik per verstuurde €0.11 bericht. ALs blijkt dat je dat verbruik snel oploopt en veel berichten verstuurd kun je snel concluderen dat je veel berichten verstuurd, terwijl het bellen praktisch niet kost.

Hopende jou voldoende te hebben ingelicht.

Groet,

Lifestyler
  #494  
Oud 14-12-10, 21:30
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
ALs men zegt dat het gebruik Whatsapp gratis is, niets is gratis je betaald altijd.
Als je gewoon een abbo hebt met onbeperkt internet is het gewoon gratis op de 79cent aanschafkosten na. Dus ben het er niet helemaal mee eens op de manier waarop je het nu verteld.
  #495  
Oud 14-12-10, 22:48
Lifestyler036 Lifestyler036 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Almere
Berichten: 8
Standaard

@r03n_d
Lees ff de fair use policy van KPN.

Klik op de bijgevoegd link op pagina 18. onder lifestyler036.

VoIP en SMSoIP ... ik denk dat die telecomaanbieders het toe sta dat men gratis kan gaan bellen op hun netwerken, of chatberichten versturen.

Groet

Lifestyler

P.S. Ik heb het over KPN, ik ben nog niet thuis met andere aanbieders.
  #496  
Oud 14-12-10, 23:30
jennyseverins jennyseverins is offline
 
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

heeft er nog iemand last, dat berichtjes die je stuurt niet aankomen bij mensen?
  #497  
Oud 15-12-10, 12:24
murcumurcu murcumurcu is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

hoi mensen,

ik heb een aantal vragen over de whatsapp op de iphone 4!

- Kun je hierop bepaalde nummers verwijderen of blokkeren? ik heb wel is gehad dat ik niet kon zien of een vriend online was of niet??
- Ziet degene die mij geblokkeerd heeft alsnog mijn status?
- je hoeft als het goed is niet te vragen waar degene is en kun je via google maps je plaats delen..maar kun je dit ook doen tegenover degene waarvan je wil weten waar die is zonder dat die er iets van begrijpt?

graag hoor ik van jullie! ben zeer benieuwd naar mijn stalker vandaar al die vragen..

thnxx
  #498  
Oud 15-12-10, 14:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jennyseverins Bekijk bericht
heeft er nog iemand last, dat berichtjes die je stuurt niet aankomen bij mensen?
Ik heb na vele berichtjes die ik al heb gestuurd via whatsapp nog maar 1keertje tegen gekomen het berichtje niet toegekomen was bij mijne maat,voor de rest geen enkel probleem.
  #499  
Oud 15-12-10, 14:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Als je gewoon een abbo hebt met onbeperkt internet is het gewoon gratis op de 79cent aanschafkosten na. Dus ben het er niet helemaal mee eens op de manier waarop je het nu verteld.
En ik zit bij proximus met een abonnement en waar ik moet betalen als ik mms wil sturen, dankzij whatsapp kan ik gratis sturen .
Enig nadeel is de meeste mensen die ik ken geen iphone of android toestel enzo hebben en dus ook geene whatsapp.
  #500  
Oud 16-12-10, 17:16
DOGGzz DOGGzz is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 13
Standaard

heeft iemand het ook dat emoji aan is en emoticons geinstalleerd, emoticons wel in whatsapp voorkomen maar dat als je erop klikt ze niet tevoorschijnkomen en kunt verzenden??

ik ben nu al een paar dagen naar een oplossing aan het zoeken, maar niets werkt alles gedeinstalleerd en opnieuw erop gezet werkt niet, googlen naar een oplossing is er ook niet


iemand help??
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 17:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.