Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb een vraagje, ik gebruik op mijn Iphone vaak het programma Whatsapp en ik zou dit graag ook willen gebruiken op mijn IPad. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp op Ipad?
Goedenavond,
Ik heb een vraagje, ik gebruik op mijn Iphone vaak het programma Whatsapp en ik zou dit graag ook willen gebruiken op mijn IPad. Iemand die weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wat voor ipad heb je ?
|
|
|||
|
|||
32Gb met Wi-Fi en 3G.... Maakt dat wat uit dan?
|
|
|||
|
|||
Whatsapp
Beste Iphone liefhebbers,
Heb zonet whatsapp geinstalleerd maar blijkbaar heeft niemand van mijn contactpersonen dit programma. Heeft er iemand zin om zijn nummer te delen om even te testen? Dank bij voorbaat |
|
||||
|
||||
Ja het kan, het werkt zoals bij de ipod touch. Whatsapp wil een mobiel nummer om de driecijferige activatie-sms naar te sturen. Je hebt om whatsapp werkend te krijgen een bestaand mobiel nummer nodig, en een telefoon (niet de iPad) die sms-berichten kan ontvangen.
Heb je in de iPad een simkaart met een mobiel nummer dat werkt? Doe die even in een telefoon, start whatsapp op de iPad over Wi-Fi op, en dan wijst het zich vanzelf! Edit: gebruik NIET het nummer van je iPhone, gebruik een ander nummer. Tenzij je de hele tijd simkaart wisselt |
|
|||
|
|||
Als toch niemand whatsapp heeft waarom zou je het dan nog testen, gewoon verwijderen en eerst ervoor zorgen dat je vrienden/familie het programma gaan installeren.
Daarna kun je het tenminste gebruiken. |
|
|||
|
|||
moet je gewoon schijt aan hebben joh.. er zijn zoveel dingen die niet mogen.
volg je die ook allemaal 100% op? je mag de regelsbuigen maar je moet straight blijven denk ik altijd maar haha. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds problemen met WhatsApp. Mijn berichten komen ook pas binnen als ik de app open. Hij geeft dan ongeveer 5min berichten door, daarna moet ik hem weer openen.
Push staat aan. Hij is gejb. Iphone 4 met 4.1 - 1.59.00 App al meerdere keren verwijderd. Kan ik nog wat anders doen? |
|
|||
|
|||
Ik heb een soortgelijk probbleem/vraag:
Als je whatsapp op de achtergrond draait (dus multitasked) dan zou je toch dmv geluid of badge melding altijd gewaarschuwd worden als je een chat bericht krijgt van iemand? Of moet je hiervoor toch push aan hebben staan? |
|
||||
|
||||
Whatsapp had vandaag weer verschillende server problemen.
Push moet aanstaan om whatsapp berichten te krijgen. |
|
|||
|
|||
Vrienden van mij kunnen smileys versturen met whatapp, maar zij hebben een blackberry of android toestel. Heeft iemand een idee hoe ik dit met mijn 3GS 4.1 kan doen. Ik draai laatste versie whatsapp 2.5.12.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je deze app geïnstalleerd hebt klik je hem aan en volg je de instructies. Je hebt hierna een nieuwe mogelijkheid in je whats app staan, nl emoticons. Erg leuk!
|
|||
|
|||
Ik heb Whatsapp op mijn iPhone 4 staat en heb een Vodafone abb. Nu is het mij nog steeds niet duidelijk of ik dan gratis gebruik er van maak of niet... Ik chat met iPhone, BB en Android gebruikers. Ik heb een bel+sms+web abb.
|
|
||||
|
||||
Ja is gratis gaat via internet, daar betaal je niet apart voor immers. Heb ook WHatsapp en Vf.
|
|
|||
|
|||
He,
ik heb net whatsapp gedownload, maar telkens als ik het start, dan crasht het. wat te doen? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad allemaal leuk en aardig, maar mensen waarnaar je WhatsApp'd die kunnen je emoticons dan niet ontvangen. Want deze emoticons zijn alleen maar bruikbaar voor andere iPhone gebruikers. Heb geprobeerd m'n moeder te sms'en met deze leuke emoticons. Ontving alleen een paar rare tekentjes.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien ligt het daar dan aan. Groet! |
|
|||
|
|||
Het gaat ook pas sinds kort zover ik weet aangezien de BB recent ook een update heeft gekregen van Whatsapp. Ik gebruik zover ik weet ook gewoon Emoij Icons app.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|