//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Iedereen weer problemen of ben ik de enige?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 08-10-10, 15:59
BartW BartW is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Iedereen weer problemen of ben ik de enige?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 08-10-10, 16:09
yuri0172 yuri0172 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Dat kan ook met Whatsapp. Daarbij komt dat Pingchat een app is die minder fijn werkt, zelfs als je de serverissues in gedachten meeneemt.
Nou ik vind het hartstikke meevallen. misschien niet perfect
Maar je moet het gowoon ff snappen, heel eenvoudig! En het is gratis! Snap het probleem niet! En T werkt altijd! Bij mij dan..

Laatst gewijzigd door yuri0172; 08-10-10 om 16:11.
  #343  
Oud 08-10-10, 16:09
jakaagte jakaagte is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartW Bekijk bericht
Iedereen weer problemen of ben ik de enige?
hier blijft ie op connecting hangen.......
  #344  
Oud 08-10-10, 16:45
BongoBong BongoBong is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Unhappy

Hier blijft-ie ook hangen op Connecting......

Super irritant, net nu ik er aan verslaafd ben. Heb alles al geprobeerd, ook opnieuw installeren maar niets werkt... Hopelijk wordt dit snel opgelost!!
  #345  
Oud 08-10-10, 16:45
rienvandermeer rienvandermeer is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

Yep, hier al de hele dag dezelfde 'connecting' problemen met WhatsApp. En dat op beide iPhones (van mijn vrouw en van mij). Zowel via Wi-Fi als 3G. Ook bij verandering van locatie bleek verbinding niet mogelijk. Heeft hier altijd (al maanden) probleemloos gewerkt. Er moet dus wel iets aan de hand zijn met de WhatsApp server. Mijn dochter die een BlackBerry Bold 9700 heeft, kan overigens wel gewoon verbinden (ook Wi-Fi).

O, ja, en ik had zojuist (voor de zekerheid nog maar 's) WhatsApp weer even opnieuw geinstalleerd. Niets helpt.

Zouden we niet kunnen via een internet-adres kunnen checken of de iPhone WhatsApp server down is, of zoiets?

Laatst gewijzigd door rienvandermeer; 08-10-10 om 16:50.
  #346  
Oud 08-10-10, 16:54
BongoBong BongoBong is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heijdemann Bekijk bericht
Als we nu eens met zijn allen klagen helpt het misschien wel.

support@whatsapp.com

Ik heb in ieder geval gemaild!
  #347  
Oud 08-10-10, 16:56
BongoBong BongoBong is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rienvandermeer Bekijk bericht

Zouden we niet kunnen via een internet-adres kunnen checken of de iPhone WhatsApp server down is, of zoiets?

In de app zelf kun je system status checken maar daar staat ook niets boeiends.... Het is gewoon gaar!
  #348  
Oud 08-10-10, 17:41
rienvandermeer rienvandermeer is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard WhatsApp down?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BongoBong Bekijk bericht
In de app zelf kun je system status checken maar daar staat ook niets boeiends.... Het is gewoon gaar!
We gebruiken WhatsApp hier al ongeveer een jaar. Meestal stabiel. Viel wel 's uit, maar duurde nooit lang. Hebben vaak probleemloos kunnen werken. (Ook dat je berichten van iPhone naar Blackberry - en terug - kunt sturen werkte netjes.) Neem aan dat ze bij WhatsApp met een probleempje zitten, wellicht door overhead (?) want het is best een populair App'je. Misschien wordt nieuwe server al geinstalleerd. We zullen wel geduld moeten hebben, maar voor de zekerheid heb ik een mailtje gestuurd naar support@whatsapp.com. Als ik wat van ze hoor zal ik het weer even op dit forum zetten.

Laatst gewijzigd door rienvandermeer; 08-10-10 om 17:56.
  #349  
Oud 08-10-10, 18:12
rienvandermeer rienvandermeer is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

YESS! WhatsApp werkt bij ons weer.
  #350  
Oud 10-10-10, 15:27
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Haha, zalig dat jullie allen klagen.
Dit hebben mensen zelf veroorzaakt hoor.
Toen de app net in de apple store was, en niet zo immens populair was - deed de app het hardstikke goed.

Ze hebben al aangegeven dat ze nieuwe servers aan het plaatsen zijn en dat daarom de verbinding er af en toe een paar uurtjes uitligt. Ja, dat is heel vervelend - vind ik ook. En als ieder ander goede burger heb ik ook meebetaald.
Maar om nou als claim te gebruiken dat je hebt 'betaald' voor je app.. die miezerige €0.79..
Sorry hoor.


Overigens ben ik het er roerend mee eens dat de Whatsapp staff duidelijker moet zijn over de status van de servers e.d. - je kunt je klanten nou eenmaal niet in het duister laten over een probleem wat zo rigoreus impact heeft op je service.

Laatst gewijzigd door ChiTheDesigner; 10-10-10 om 23:16. Reden: Typfouten, grammatica.. etc.
  #351  
Oud 10-10-10, 19:52
rienvandermeer rienvandermeer is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

Ben het eigenlijk best wel eens met chithedesigner!
  #352  
Oud 10-10-10, 21:35
0Ojoost14O0 0Ojoost14O0 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 3
Question

Wat bedoel je met gratis?
De 79 cent?
Of betaal je ook nog een bedrag als je berichten verstuurd afgezien van het 3G gebruik?
  #353  
Oud 10-10-10, 23:37
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0Ojoost14O0 Bekijk bericht
Wat bedoel je met gratis?
De 79 cent?
Of betaal je ook nog een bedrag als je berichten verstuurd afgezien van het 3G gebruik?
Als je een iphone gebruikt, betaal je éénmalig €0,79 om de applicatie te kopen.
Daarna worden alle berichten, audiobestanden, foto's, video's die je naar elkaar verstuurd gratis verzonden.

  #354  
Oud 11-10-10, 10:44
waXem waXem is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Hoi allemaal,

Tot op heden heb ik een hoop kunnen leren door dit forum en moet zeggen dat mijn Iphone 4 bijzonder goed bevalt.

Ik kom eigenlijk van een windows omgeving vandaan en heb daar ook veel gespeeld met roms / firmware / bootrom's / basebands etc. Dit allemaal op xdadevelopers.com.

Gelukkig nu dus met Iphone 4 , uiteraard met Limerain succesvol ge-jb'd maar ik heb eigenlijk maar 1 doel en dat is Whatsapp gebruiken. Nu dacht ik dat te kunnen doen middels Cydia maar tot dusver kan ik de whatsapp -app niet vinden . Iemand enig idee?

Overigens heb ik het programma natuurlijk ook al geprobeerd te kopen maar op één of andere manier wil C&B niet lekker functioneren waardoor hij vraagt naar mijn creditcard gegevens die ik helemaal nooit heb willen gebruiken. (Hier loopt overigens een ander topic over had ik al gezien en de oplossing is een mail sturen dus dat heb ik maar gedaan inmiddels).

Zou fijn zijn als iemand me kan helpen met dat Whatsapp middels jailbreak!

Thanks alvast.

Gr.
Thijs
  #355  
Oud 11-10-10, 11:12
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Whatsapp is een betaalde applicatie uit de App Store die je zo kan installeren. Als je een iTunes giftcard aanschaft kun je gelijk een bedrag op je account zetten om hem te kopen.

Ondersteuning om gekraakte software te installeren geven we hier niet. Vind het ook bespottelijk dat je die eenmalige 79cent nog in de zak wil houden voor een app die je zoveel geld scheelt.
  #356  
Oud 11-10-10, 11:35
waXem waXem is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Volgens mij moet jij beter leren lezen :

Overigens heb ik het programma natuurlijk ook al geprobeerd te kopen maar op één of andere manier wil C&B niet lekker functioneren waardoor hij vraagt naar mijn creditcard gegevens die ik helemaal nooit heb willen gebruiken. (Hier loopt overigens een ander topic over had ik al gezien en de oplossing is een mail sturen dus dat heb ik maar gedaan inmiddels).
  #357  
Oud 11-10-10, 14:01
Mopje Mopje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard Whatsapp ringtone

Ik gebruik steeds vaker whatsapp om te sms-en. Nu ben ik op zoek naar een app waarmee je andere ringtones kunt gebruiken voor whatsapp. Heb voor gewone sms berichten via cydia mn ringtone veranderd, maar kan het tot nu toe niet voor whatsapp vinden. Heeft er iemand een tip hiervoor?
  #358  
Oud 11-10-10, 15:48
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Ik heb nu geen verbindingsproblemen, Whatsapp doet nu helemaal niks meer. Althans, ik hoor wel dat anderen een berichtje sturen maar als ik de app dan open zie ik een leeg scherm met onderin de diverse opties maar ik kan er niets mee doen want hij reageert niet. Ik heb hem vandaag al twee keer opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet. Hebben er hier meer last van?
__________________
Groetjes Lian
  #359  
Oud 11-10-10, 16:09
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waXem Bekijk bericht
Volgens mij moet jij beter leren lezen :

Overigens heb ik het programma natuurlijk ook al geprobeerd te kopen maar op één of andere manier wil C&B niet lekker functioneren waardoor hij vraagt naar mijn creditcard gegevens die ik helemaal nooit heb willen gebruiken. (Hier loopt overigens een ander topic over had ik al gezien en de oplossing is een mail sturen dus dat heb ik maar gedaan inmiddels).
Whatsapp via jailbreak impliceert genoeg mijns inziens. Daar hoef ik niet voor te leren lezen. Hij wil het via jailbreak omdat ie het aanschaffen niet voor elkaar krijgt. Ongewenste post dus
  #360  
Oud 11-10-10, 16:58
waXem waXem is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Whatsapp via jailbreak impliceert genoeg mijns inziens. Daar hoef ik niet voor te leren lezen. Hij wil het via jailbreak omdat ie het aanschaffen niet voor elkaar krijgt. Ongewenste post dus
Wat een nare houding heb jij zeg, totaal irrelevant reageren op mijn vraag en zelf zaken 'impliceren'. Look it up some time: Nettiquette - Wikipedia

Goed, ik begrijp dat jij hier niet op wil reageren en dat dit wellicht niet de juiste plek is om vragen m.b.t cydia en/of gekraakte software te stellen dus dan ga ik verder in dit het topic waar ik vragen kan stellen over de ellende die Click & Buy heet.

Thanks anyway.
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 16:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14.