Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Heb je je iPhone al eens herstart of een harde reset gegeven? Ja man......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik krijg wel gewoon push, ik heb trouwens de nieuwste versie
|
|
|||
|
|||
Whatsapp crashed?
Hey iedereen,
Vandaag iphone op 4.0 met jailbreak gezet. Echter crashed whatsapp gelijk, hij opend en valt gelijk weg?! Ik heb het op internet gezocht maar niks gevonden en wat ik begreep. Iemand een oplossing? Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
Whatsapp blijft crashen
Iemand enig idee hoe het kan dat Whatsapp blijft crashen. Ik heb een update geinstalleerd, maar iedere keer blijft de app crashen.
Ik dacht eerst dat het aan FW4.0.1 lag en ben gedowngrade naar FW3.1.3 (ook omdat 4.0 niet fijn draait op een 3G) Nu draait mijn phone weer op FW3.1.3 zojuist Whatsapp installed: exact hetzelfde probleem. App laadt en gaat daarna meteen weer naar springboard. Iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
ja klopt er zijn veel mensen met problemen met de update van whatsapp 2.5.10 je moet de oude 2.5.09 hebben die werkt gewoon, de makers zijn bezig met een update..
ik had hetzelfde probleem..de oude niets geen problemen succes
|
||||
|
||||
Was mij inmiddels gelukt via de oude versie . bedankt iig!
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen met App Store of App Store-applicaties
|
|
|||
|
|||
ik heb de iphone 4 en ik heb geen idee hoe ik whatsapp kan instaleren of downloaden.
op het eind moet ik 78 cent betallen maar dat kan alleen met visa en andere kaarten, en dat heb ik niet. ik heb ook geen Wi-Fi op mijn mobiel? |
|
|||
|
|||
is whats app weer dood?
|
|
||||
|
||||
Het blijft daar rommelen ja. Ik denk dat ze te weinig capaciteit hebben, of een overcapaciteit op bepaalde momenten.
Op hun onderhoudspagina is weinig terug te vinden over storingen de laatste paar dagen.
|
|||
|
|||
WhatsApp vertoond heel veel kuren de laatste tijd, zwaar irritant! En dan voor te stellen dat P!ngChat gratis is en het altijd doet!
Kunnen we ergens klagen ? |
|
|||
|
|||
Irritant!
Ik had eerst pingchat maar whats app is toch net iets fijner vind ik! |
|
|||
|
|||
Mensen,
Whatsapp is uit de app store! |
|
||||
|
||||
Vreemd, bij mij staat ie nog hoor....
|
|
|||
|
|||
Hier ook gewoon hoor..
|
|
|||
|
|||
hij staat er nog wel, meer de service ligt er weer uit bij mij....
|
|||
|
|||
Hij staat er bij mij ook weer in, heel raar want ik heb een paar keer gezocht in de app store!
Maar ik vind dat de service er inderdaad érg vaak uit ligt, best vervelend. |
|
|||
|
|||
en whats app is weer stil... zucht
|
|
|||
|
|||
very dood, met vlagen. maar op dit moment in iig very
|
|
|||
|
|||
Misschien moeten ze daar maar eens een paar extra servertjes neer gaan zetten
hij heeft het vanmiddag heel even gedaan. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|