//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stiggy Ah, nou dat is hetzelfde met de meeste andere chat clients. Ebuddy en IM+ (kun je op een hele berg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 16-04-10, 17:10
Ukkie080 Ukkie080 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiggy Bekijk bericht
Ah, nou dat is hetzelfde met de meeste andere chat clients.

Ebuddy en IM+ (kun je op een hele berg chatnetwerken mee) zijn de bekendste. Vreemd dat nu Ping en WhatsApp met zo te horen een eigen netwerk inneens aandacht krijgen
Misschien zijn er genoeg analfabeten die geen chatclients op hun mobiel hebben of willen hebben. In mijn vriendengroep zitten een hoop lui (voornamelijk vrouwen ) die een standaard iPhone/BB hebben en er verder geen zak van (willen) snappen. Die zitten niet te wachten op chatclients e.d.. Whatsapp/Ping is relatief eenvoudig te installeren en in gebruik.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 16-04-10, 17:13
Fstieger99 Fstieger99 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 18
Standaard

Whatsapp

betere interface, meer mogelijkheden grafisch beter en integratie van contactenlijst
  #103  
Oud 16-04-10, 17:42
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Ping was het eerste chatprogje dat ik op mijn iPhone probeerde. De servers lagen vaak plat.
Toen daarna m'n 3GS een Blackrain onderging was het gedaan met de Ping pushnotificaties. De Ping-pushnotificatie werkte bij mij niet zonder het niet gratis verkrijgbare Pushfix.

Whatsapp werkte "out of the box" toen m'n iPhone nog een jailbreak had. En doet dat nu (tijdelijk zonder jb) nog steeds probleemloos. Ook het verzenden van video's en gesproken audiobestanden verloopt vlekkenloos.
Aldus heb ik geen behoefte aan een ander progje.
  #104  
Oud 17-04-10, 13:49
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ukkie080 Bekijk bericht
Misschien zijn er genoeg analfabeten die geen chatclients op hun mobiel hebben of willen hebben. In mijn vriendengroep zitten een hoop lui (voornamelijk vrouwen ) die een standaard iPhone/BB hebben en er verder geen zak van (willen) snappen. Die zitten niet te wachten op chatclients e.d.. Whatsapp/Ping is relatief eenvoudig te installeren en in gebruik.
Ik heb Ping ook maar ff geinstalleerd. Niet simpeler of moeilijker als ebuddy, IM+, etc., dus dat is het verschil niet. Ik ken echter helemaal niemand met een Ping account en iedereen heeft wel msn dus mij ontgaat het nut nog steeds. Affijn, misschien is Ping weer populair onder een andere generatie en hoor ik niet meer tot die doelgroep
  #105  
Oud 17-04-10, 15:01
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Standaard

Wisten jullie dat alleen Ping! Lite nog beschikbaar is in de App Store?
  #106  
Oud 22-04-10, 10:23
MartijnGL MartijnGL is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravenge Bekijk bericht
Wisten jullie dat alleen Ping! Lite nog beschikbaar is in de App Store?
Nu je het zegt inderdaad, wat zou hier van de reden zijn? Ik heb nog de betaalde versie van een tijd terug... Wat ik ook heb gemerkt is dat de "advanced features" niet meer te kopen zijn vanuit de betaalde versie zelf...
  #107  
Oud 22-04-10, 22:58
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

ik gebruik veel liever whatsapp. veel vrienden van mij hebben een iphone en dan kun je gewoon lekker foto's naar elkaar sturen. voor het gratis smsen doe ik het niet echt.

alleen mn broer heeft een blackberry en die kan met whatsapp geen foto's ontvangen.. maarja dan noem je natuurlijk ook een onkunde-apparaat zeg.
  #108  
Oud 23-04-10, 00:39
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravenge Bekijk bericht
Wisten jullie dat alleen Ping! Lite nog beschikbaar is in de App Store?

Weet iemand hier de reden van ?
En wat de bedoeling hiervan is ??(van het offline halen)
  #109  
Oud 23-04-10, 01:22
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

Ping is zo overschat, en haalt het lang niet bij WhatsApp! Laatstgenoemde is imo veel beter, geen username, veel betere UI en opties. Ping wordt inderdaad doodgemarket ten koste van WhatsApp, maar toch denk ik dat de meeste iPhone gebruikers zelf wel inzien dat WhatsApp toch echt beter is dan Ping.
  #110  
Oud 23-04-10, 07:47
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
ik gebruik veel liever whatsapp. veel vrienden van mij hebben een iphone en dan kun je gewoon lekker foto's naar elkaar sturen. voor het gratis smsen doe ik het niet echt.

alleen mn broer heeft een blackberry en die kan met whatsapp geen foto's ontvangen.. maarja dan noem je natuurlijk ook een onkunde-apparaat zeg.

Kunnen jullie wel onderling Whatsapp-berichten (iPhone <-> Blackberry) versturen?
  #111  
Oud 07-05-10, 17:09
maaaikster maaaikster is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard

Ja inderdaad , ik denk dat de reden is omdat ping! Gewoon niet veel word gekocht omdat whatsapp gewoon bekender is bij mensen en de server heel slecht was...
Ik weet het niet zeker naar volgensmij ligt het daar gewoon aan

Laatst gewijzigd door maaaikster; 07-05-10 om 17:12.
  #112  
Oud 09-05-10, 13:53
lagefrequentie lagefrequentie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

Whatsapp rulez, ping faalt hier en daar nog wel eens ...
  #113  
Oud 09-05-10, 17:34
Vallinny's schermafbeelding
Vallinny Vallinny is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 35
Stuur een bericht via Yahoo naar Vallinny
Standaard

Daarom raad ik whatsapp aan omdat tenminste werk zoals ze beloven. Ook voor de gratis sms zowel naaralle iphonecontacten en het komt tenminste snel aan. Vergeleken met ping dat helaas weinig tot niets waar kan maken. Nee want Hi heeft t dan ook met hun bb abbonees maar hoe dat werkt weet ik nieten hoef ik ook niet. Geef ons maar whatsapp als ik toen €10 moest betalen dan deed ik dat ook. Voor alle kosten die al gemaakt heb met whatsapp kan ik de komende jaar me abbo kosten van telfort en onze upc verbruik mee betalen wij verbruiken t elke dag als een gek al is t maar van de gekste fotos naar contacten te versturen.
__________________
I hate the walkers
So i keep the Talkers .
  #114  
Oud 09-05-10, 18:55
Vallinny's schermafbeelding
Vallinny Vallinny is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 35
Stuur een bericht via Yahoo naar Vallinny
Standaard

Daarom raad ik whatsapp aan omdat tenminste werk zoals ze beloven. Ook voor de gratis sms zowel naaralle iphonecontacten en het komt tenminste snel aan. Vergeleken met ping dat helaas weinig tot niets waar kan maken. Nee want Hi heeft t dan ook met hun bb abbonees maar hoe dat werkt weet ik nieten hoef ik ook niet. Geef ons maar whatsapp als ik toen €10 moest betalen dan deed ik dat ook. Voor alle kosten die al gemaakt heb met whatsapp kan ik de komende jaar me abbo kosten van telfort en onze upc verbruik mee betalen wij verbruiken t elke dag als een gek al is t maar van de gekste fotos naar contacten te versturen.
  #115  
Oud 11-05-10, 15:19
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Wat maakt het uit dat Ping! zoveel in de reclames is? Gewoon tegen al je vrienden zeggen dat whatsapp beter is als ping en klaar is kees.. wees blij dat er ieder geval iets in de reclame is, dan is het ook niet zo van wat is ping
  #116  
Oud 12-05-10, 21:25
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation Whatsapp schermbericht verbergen

Ik heb statusnotifer en iblacklist .

deze zorgen ervoor dat ik geen schermpje krijg met bij ongelezen sms of ontbeantwoorde gesprek. SmS en Call Privacy........
statusnotifer zorgt ervoor dat ik op mijn taakbalk boven dan bij een sms een ballonnetje krijg en bij gemiste oproep een telefoontje.

ik wil nu de berichten v whatsapp die binnen komen, precies als bij SMS ook niet zien. Dus de frontscreen bij een sms wil ik niet zien.
iedereen kan dan een deel van het berichtje lezen!!

is daar een oplossing voor
  #117  
Oud 13-05-10, 19:59
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard

Probeer eens bij settings>notifications>WhatsApp>Alerts Off. (kheb iPhone in engels)
  #118  
Oud 13-05-10, 20:35
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jchan Bekijk bericht
Probeer eens bij settings>notifications>WhatsApp>Alerts Off. (kheb iPhone in engels)
ai thnx mang.
Opgelost!
Krijg geen melding meer!!

Jammer dat ik op bovenbalk geen icoontje krijg als ik whatsapp berichtje krijg...
Ma goed
  #119  
Oud 14-05-10, 00:15
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Waarom gebruikt iedereen gewoon niet
"Whatsapp" !!!
100x beter dan ping....!!!!

Je kunt precies zien wanneer je ping partner voor het laatst online is geweest...
Ook kun je gelijk zien of hij of zij nu wel
of niet online is....
Als die persoon jou een berichtje schrijft
dan zie je dat gewoon staat, person typing.... Net als msn!!!
Geeen enkel probleem met push, berichten komen altyd 99,99% perfect en direct aan....
Daarnaast kun je ook Gelijk een foto maken en sture. Of een bestaande foto met 1druk op de knop sturen.
Niet alleen dat, je kunt ook je gps locatie met 1druk op de knop delen..
Je kunt ook spraakberichten sturen binnen paar seconden......
Daarnaast is "whatsapp" perfect voor iPod en Alle Blackberry Users....
Ik stuur per dag meer dan 210 whatsapp berichten naar contacten!!
Geen 1 probleem...



Waarom DAN NOG DIE APP "Ping" gebruiken???!!
  #120  
Oud 16-05-10, 14:40
delight delight is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik krijg als ik naar een BB berichten stuur maar 1 groene vinkje en niet 2, Dus mn berichten komen niet aan

dit was eerst niet het geval (kreeg gelijk 2 vinkjes)


Meer mensen hier last van?
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 17:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.