Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag in WhatsApp een ander sms meldings geluid willen gebruiken dan de geluiden die nu mogelijk zijn. Weet iemand hoe dat mogelijk is?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ander meldings geluid
Ik zou graag in WhatsApp een ander sms meldings geluid willen gebruiken dan de geluiden die nu mogelijk zijn.
Weet iemand hoe dat mogelijk is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook last van, meestal gaat het wel goed maar op een gegeven moment begin je boven het vakje te tikken, als je bij de 2e regel komt dan gaat het weer goed.
|
|
|||
|
|||
Ik heb daarnet met mijn sgs 2 mp3tjes naar mn vriendin haar iphone 4 gestuurd via whatsapp, weet er iemand waar deze worden opgeslagen bij een iphone?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
WhatsApp probleem in IOS5
met de oude, 4.3.5 software deed WhatsApp zelf gemaakte video's die te groot waren, comprimeren voor verzending.
Na de update doet ie dat niet meer, en ik kan ook de "oude" gecomprimeerde video's niet meer bekijken. Is dit een bekend probleem? |
|
||||
|
||||
Niemand herkend dit ?
|
|
|||
|
|||
Eerlijk gezegd ondervind ik dit probleem niet.
Kun je misschien iets duidelijker specificeren hoe en welke bestanden je wil benaderen? |
|
||||
|
||||
in de "oude" situatie kreeg ik, als ik een zelf gemaakt videofilmpje dat te groot was wilde verzenden, een melding dat het bestand te groot was en of ik het wilde comprimeren, als ik dat deed, werd het bestand gecomprimeerd en alsnog verzonden.
Nu krijg ik alleen een melding dat het bestand te groot is en niet kan worden verzonden. Tevens kan ik de "oude" gecomprimeerde bestanden niet meer afspelen, het scherm blijft dan gewoon zwart |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als je je iphone Jailbreakt wel. Moet je ssh-en in je iphone dan correcte bestandje opzoeken etc etc. Zou er niet aan beginnen tenzij je tijd teveel heb en niet snel gefrustreerd raakt hahaha
|
|
||||
|
||||
niemand opgevallen? of heeft niemand dat probleem?
|
|
|||
|
|||
Kan niet, heb het al aan whatsapp doorgegeven, aangezien het nu wel bij sms kan..
Helaas |
|
|||
|
|||
WhatsApp verdwenen na upgrade iOS5. Moest opnieuw worden gekocht...
Bij een vriend van mij bleek na het upgraden met iOS5 zijn WhatsApp verdwenen. In mijn eigen toestel stond hij nog wel bij mijn WhatsApp contacten. Tot onze verbazing verscheen bij het opnieuw installeren geen melding dat het programma al eerder was aangeschaft. Inmiddels is ook de verrekening van 79 cent binnen gekomen.
Na het installeren bleken de chats overigens nog intact. Dat de AppStore het programma opnieuw in rekening heeft gebracht lijkt mij voor Apple een verontrustende fout en een slechte ontwikkeling. Hebben meer mensen dit meegemaakt? |
|
|||
|
|||
Nee, nog nooit meegemaakt Is jouw vriend heel zeker dat hij dat appje vroeger niet ergens anders "gekocht" heeft dan in de App Store.
Of dat hij het vroeger met een ander Apple ID heeft gekocht (zonder aanhalingstekens). |
|
||||
|
||||
Hij kan alle aankopen terug vinden in zijn account.
Hij heeft whatsapp met die apple id gewoon nog niet eerder aangeschaft.
|
|||
|
|||
Ik heb t idee dat ie een ander AppleId gebruikt heeft. Wellicht zijn iCloud id ipv z'n AppleId?
|
|
|||
|
|||
@Flappah
Ja, is ie zeker van. Hij is een oppervlakkige gebruiker zonder veel kennis van de mogelijkheden. Hij zou niet op het idee gekomen zijn om nog een account aan te maken. Heb 't al gecheckt bij 'm. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2011 om 15:54 ---------- @Wouter1981 @Flappah Ik heb zelf ongeveer 600 apps. Nog nooit zoiets meegemaakt. Hij heeft wel degelijk met zijn eigen AppleID dat programma gekocht. Hij heeft bij aankoop geen iCloudID gebruikt. Net nagevraagd, maar waarom zo hij ook? Overigens heb ik net bij mezelf net ingelogd met m'n iCloudID. Volgens mij is er geen verschil, want ik zie bij m'n aankopen een volle bak. Wat WhatsApp aangaat, laat die er bij mij nu net NIET bij staan (dus op mijn eigen iPhone)! Maar hij is wel geïnstalleerd en werkt ook gewoon. Maar staat niet op mijn aankooplijst. Kennelijk toch niet zo probleemloos allemaal. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|