Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Wat is het verschil tussen een Apple ID en een iCloud ID? Ik gebruik mijn Apple ID om in te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alle Apple ID's zijn verschillend en dat is dan het verschil. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Tijdens het aanmelden bij iCloud kreeg je de kans een iCloud id te maken. Het enige dat ik me voor kan stellen is dat whatsapp met het oudere Apple id gekocht is. Maar goed, je zegt al dat dit niet zo is dus dan ben ik ook zo'n beetje uit opties! Ik zou t niet weten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat kan. Maar als je een programma op de ene hebt gekocht dan geldt dat niet voor t andere account. Je zou ze dus theoretisch door elkaar kunnen gaan gebruiken met alle verwarring van dien. Ik heb zelf twee AppleIds en m'n iCloudId maar moet er wel even om denken welk ik wanneer gebruik. Vandaar dus!
|
|
|||
|
|||
Als ie 2x met exact dezelfde Apple-ID 2x voor een app heeft betaald, dan is dat te zo zien.
Log via iTunes maar in in de de Applestore en dubbelklik rechtsboven in iTunes op de Apple-ID (emailadres), daarna moet je nogmaals inloggen om bij je gegevens te kunnen komen. Check daar de lijst met geinstalleerde apps. Staat ie daar ook 2x, dan kun je een refundklacht doen bij Apple. Let op: Ik had, vóórdat ik iOS5 installeerde, in de readme gelezen (die is er immers niet voor niets) dat je bij iCloud niets hoefde te doen, als je gewoon naar de MobileMe-site ging om in te loggen. Bij het inloggen op MobileMe werd je automagisch doorgesluisd naar de iCloud-inlog, waarbij een omzetting van gegevens zou plaatsvinden. Dat heb ik gedaan, waarbij ik idd NIETS heb hoeven te doen. Na het inloggen bij iCloud met m'n Apple-ID heb ik pas m'n @me.com mailadres aangemaakt. Later bleek dit mailadres gekoppeld aan de Apple-ID, waardoor ik met m'n @me.com-adres zelfs bij iCloud kon inloggen met hetzelfde wachtwoord als van m'n Apple-ID. Dit heb ik inmiddels bij een 6-tal "hulpbehoevenden" gedaan zonder probs. Ik vrees dat je een losse NIEUWE rechtstreekse registratie bij iCloud hebt gemaakt, die geen koppeling biedt naar je eerdere MobileMe-account cq Apple-ID. Als je dit achteraf wel nog zou kunnen doen, zou 't probleem wel eens opgelost kunnen zijn. Stukje uit de help-sectie van iCloud: Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Rav3n
Goede tip! Hoe dan ook, er is idd. 2x eenzelfde app gekocht met dezelfde ID. Dat is wat mij duidelijk is geworden. Dat is ook waarom ik dit plaats, omdat ik zoiets nooit heb gehoord of meegemaakt met de appstore. Dit betreft een gebruiker die zijn iphone heel basic gebruikt, die zoals zoveel mensen geen weet heeft van meerdere accounts en die weinig apps heeft. Iemand met wie ik regelmatig berichten heb uitgewisseld. Na het voor de tweede maal installeren van de app waren ook de oude chatsessies van diverse personen weer aanwezig. |
|
||||
|
||||
mailtje naar de appstore en hij krijgt zijn geld terug
|
|
|||
|
|||
bijwerken whatsapp favorieten
Hallo, toen ik mij aangemeld heb bij whatsapp zijn mijn contactpersonen van mijn telefoonlijst in mijn favorietenlijst gezet van whatsapp. Nu heb ik een aantal contactpersonen in mijn telefoonlijst aangepast. (oa schrijffouten) Als ik nu kijk bij de favorieten van whatsapp staan er nog steeds de niet aangepaste namen in. Ik heb geen internet via het mobiele netwerk maar maak (nog) gebruik van Wi-Fi. Wie weet hoe ik de favorieten kan bijwerken?
JoZ |
|
|||
|
|||
Via instellingen en dan "Werk favorieten bij"
|
|
|||
|
|||
Simean, misschien dom maar ik die optie niet vinden......
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ahhhhh, gevonden. Dank........
|
|
|||
|
|||
Ook ik ging van 4 naar 4s en was mijn whatsup kwijt.
Nu heb ik hem via een iTunes schenking gekregen en ook nu staat hij niet tussen mijn AppS in iTunes. |
|
|||
|
|||
Wilde een emoticon toevoegen bij een whatsapp chat en dat ging bij niet. Is er een leuke app voor emoticons. Heb de Emoji bekeken maar zie liever de meer traditionele emoticons.
Iemand een suggestie? Alvast dank daarvoor. Groetjes Leonarda |
|
|||
|
|||
Emoji is het enige wat werkt.
|
|
|||
|
|||
Dank voor je bericht Marcellie. Dan de genoemde er maar eens opzetten.
Groetjes Leonarda |
|
|||
|
|||
Hey whatsapp ers
Kan ik een chatgeschiedenis terug halen en dan niet alleen van vandaag? Maar ook van andere dagen van 1 persoon Ik wilde dat dus vandaag doen en ik kreeg alleen de chat van vandaag terug via m,n mail,en niet van de dagen ervoor. Al veel FAQ ingelezen maar tot op heden geen reacties en oplossingen Gr. Mrfred |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee, maar ik heb nu 2.6.4 geinstalleerd, en nu moet ik die 3 cijfer code invoeren, maar als ik een sms ontvang zegt tie daarin: whatsapp version too old, please upgrade. En bij een nieuwere versie heb je dat probleem met whatsapp servers niet laden weer. Je kon vroeger trouwens ook als je die code niet kreeg een nummer bellen die dan de code gaf. Maar die optie is er niet meer.. weet iemand het (actuele) nummer van whatsapp hiervan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
WhatsApp :: Faq Nadat u de berichtgeving voor WhatsApp heeft ingeschakeld MOET u uw iPhone 30 seconden UITSCHAKELEN. |
|
||||
|
||||
Mijn push-notificaties werkten niet meer.. Heb een restore naar 4.3.3 moeten doen om het te fixen ^^
Weet iemand of het mogelijk is om een specifieke conversatie terug te plaatsen vanuit oude app-data via SSH? Citaat:
Citaat:
Website is Spaans, je kan Google Translate gebruiken als je het wilt lezen. Zie de video, daar zie je het nummer. Ik garandeer niet dat het werkt, weet er verder ook niets van |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|