//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Wat is het verschil tussen een Apple ID en een iCloud ID? Ik gebruik mijn Apple ID om in te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1121  
Oud 01-11-11, 16:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Wat is het verschil tussen een Apple ID en een iCloud ID? Ik gebruik mijn Apple ID om in te loggen bij iCloud.
Ik heb een Apple ID voor de DE App Store, een Apple ID voor de USA App Store, een Apple ID voor de BE App Store en een Apple ID (xxx@me.com) voor iCloud.

Alle Apple ID's zijn verschillend en dat is dan het verschil.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1122  
Oud 01-11-11, 16:10
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Wat is het verschil tussen een Apple ID en een iCloud ID? Ik gebruik mijn Apple ID om in te loggen bij iCloud.
Tijdens het aanmelden bij iCloud kreeg je de kans een iCloud id te maken. Het enige dat ik me voor kan stellen is dat whatsapp met het oudere Apple id gekocht is. Maar goed, je zegt al dat dit niet zo is dus dan ben ik ook zo'n beetje uit opties! Ik zou t niet weten.
  #1123  
Oud 01-11-11, 16:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Tijdens het aanmelden bij iCloud kreeg je de kans een iCloud id te maken. Het enige dat ik me voor kan stellen is dat whatsapp met het oudere Apple id gekocht is. Maar goed, je zegt al dat dit niet zo is dus dan ben ik ook zo'n beetje uit opties! Ik zou t niet weten.
De App Store en iCloud hebben niets met mekaar te maken. Je kan voor beiden hetzelfde Apple ID gebruiken als je dat per sé wil maar het hoeft niet.
  #1124  
Oud 01-11-11, 16:27
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De App Store en iCloud hebben niets met mekaar te maken. Je kan voor beiden hetzelfde Apple ID gebruiken als je dat per sé wil maar het hoeft niet.
Dat kan. Maar als je een programma op de ene hebt gekocht dan geldt dat niet voor t andere account. Je zou ze dus theoretisch door elkaar kunnen gaan gebruiken met alle verwarring van dien. Ik heb zelf twee AppleIds en m'n iCloudId maar moet er wel even om denken welk ik wanneer gebruik. Vandaar dus!
  #1125  
Oud 01-11-11, 17:00
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Als ie 2x met exact dezelfde Apple-ID 2x voor een app heeft betaald, dan is dat te zo zien.
Log via iTunes maar in in de de Applestore en dubbelklik rechtsboven in iTunes op de Apple-ID (emailadres), daarna moet je nogmaals inloggen om bij je gegevens te kunnen komen. Check daar de lijst met geinstalleerde apps. Staat ie daar ook 2x, dan kun je een refundklacht doen bij Apple.

Let op:
Ik had, vóórdat ik iOS5 installeerde, in de readme gelezen (die is er immers niet voor niets) dat je bij iCloud niets hoefde te doen, als je gewoon naar de MobileMe-site ging om in te loggen.
Bij het inloggen op MobileMe werd je automagisch doorgesluisd naar de iCloud-inlog, waarbij een omzetting van gegevens zou plaatsvinden.
Dat heb ik gedaan, waarbij ik idd NIETS heb hoeven te doen.
Na het inloggen bij iCloud met m'n Apple-ID heb ik pas m'n @me.com mailadres aangemaakt. Later bleek dit mailadres gekoppeld aan de Apple-ID, waardoor ik met m'n @me.com-adres zelfs bij iCloud kon inloggen met hetzelfde wachtwoord als van m'n Apple-ID.

Dit heb ik inmiddels bij een 6-tal "hulpbehoevenden" gedaan zonder probs.

Ik vrees dat je een losse NIEUWE rechtstreekse registratie bij iCloud hebt gemaakt, die geen koppeling biedt naar je eerdere MobileMe-account cq Apple-ID. Als je dit achteraf wel nog zou kunnen doen, zou 't probleem wel eens opgelost kunnen zijn.

Stukje uit de help-sectie van iCloud:
Citaat:
Stel iCloud in op uw apparaten
Voordat u iCloud kunt gebruiken, moet u een iCloud-account aanmaken (met uw bestaande Apple ID als u er al een hebt, of door een nieuwe aan te maken) [KNIP]
  #1126  
Oud 01-11-11, 20:26
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

@Rav3n
Goede tip! Hoe dan ook, er is idd. 2x eenzelfde app gekocht met dezelfde ID. Dat is wat mij duidelijk is geworden. Dat is ook waarom ik dit plaats, omdat ik zoiets nooit heb gehoord of meegemaakt met de appstore. Dit betreft een gebruiker die zijn iphone heel basic gebruikt, die zoals zoveel mensen geen weet heeft van meerdere accounts en die weinig apps heeft. Iemand met wie ik regelmatig berichten heb uitgewisseld. Na het voor de tweede maal installeren van de app waren ook de oude chatsessies van diverse personen weer aanwezig.
  #1127  
Oud 01-11-11, 22:20
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

mailtje naar de appstore en hij krijgt zijn geld terug
  #1128  
Oud 07-11-11, 20:16
sjoef sjoef is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 68
Standaard bijwerken whatsapp favorieten

Hallo, toen ik mij aangemeld heb bij whatsapp zijn mijn contactpersonen van mijn telefoonlijst in mijn favorietenlijst gezet van whatsapp. Nu heb ik een aantal contactpersonen in mijn telefoonlijst aangepast. (oa schrijffouten) Als ik nu kijk bij de favorieten van whatsapp staan er nog steeds de niet aangepaste namen in. Ik heb geen internet via het mobiele netwerk maar maak (nog) gebruik van Wi-Fi. Wie weet hoe ik de favorieten kan bijwerken?

JoZ
  #1129  
Oud 07-11-11, 21:11
Simean Simean is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Bocholt
Berichten: 14
Standaard

Via instellingen en dan "Werk favorieten bij"
  #1130  
Oud 07-11-11, 21:28
sjoef sjoef is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 68
Unhappy

Simean, misschien dom maar ik die optie niet vinden......
  #1131  
Oud 07-11-11, 21:47
Dennis75 Dennis75 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoef Bekijk bericht
Simean, misschien dom maar ik die optie niet vinden......
Als je Whatsapp opent ga je naar instellingen rechts onderin. Daarna klik je "werk favorieten bij".
  #1132  
Oud 07-11-11, 21:55
sjoef sjoef is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 68
Standaard

Ahhhhh, gevonden. Dank........
  #1133  
Oud 08-11-11, 22:32
wittemuis wittemuis is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: zwolle
Berichten: 63
Standaard

Ook ik ging van 4 naar 4s en was mijn whatsup kwijt.
Nu heb ik hem via een iTunes schenking gekregen en ook nu staat hij niet tussen mijn AppS in iTunes.
  #1134  
Oud 09-11-11, 23:51
leonarda leonarda is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Wilde een emoticon toevoegen bij een whatsapp chat en dat ging bij niet. Is er een leuke app voor emoticons. Heb de Emoji bekeken maar zie liever de meer traditionele emoticons.
Iemand een suggestie?
Alvast dank daarvoor.
Groetjes Leonarda
  #1135  
Oud 10-11-11, 11:27
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

Emoji is het enige wat werkt.
  #1136  
Oud 10-11-11, 11:45
leonarda leonarda is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Dank voor je bericht Marcellie. Dan de genoemde er maar eens opzetten.
Groetjes Leonarda
  #1137  
Oud 11-11-11, 20:49
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Hey whatsapp ers

Kan ik een chatgeschiedenis terug halen en dan niet alleen van vandaag?
Maar ook van andere dagen van 1 persoon
Ik wilde dat dus vandaag doen en ik kreeg alleen de chat van vandaag terug via m,n mail,en niet van de dagen ervoor.

Al veel FAQ ingelezen maar tot op heden geen reacties en oplossingen

Gr. Mrfred
  #1138  
Oud 11-11-11, 21:55
Ijoel Ijoel is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Lol, ja dat is het beste wat je kan verwachten als ze niet tillen reageren

Maar ja het werkt nu dus?
(late reactie:$)

Nee, maar ik heb nu 2.6.4 geinstalleerd, en nu moet ik die 3 cijfer code invoeren, maar als ik een sms ontvang zegt tie daarin: whatsapp version too old, please upgrade. En bij een nieuwere versie heb je dat probleem met whatsapp servers niet laden weer. Je kon vroeger trouwens ook als je die code niet kreeg een nummer bellen die dan de code gaf. Maar die optie is er niet meer.. weet iemand het (actuele) nummer van whatsapp hiervan?
  #1139  
Oud 11-11-11, 22:46
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ves Bekijk bericht
Ik heb het zelfde probleem alleen geen jailbreak. Vreemd genoeg word het bericht niet gepushed naar mijn home scherm.

Ik vind alleen de oplossing van WhatsApp zwak
Heb je dit goed uitgevoerd want bij mij werkt dat
WhatsApp :: Faq
Nadat u de berichtgeving voor WhatsApp heeft ingeschakeld MOET u uw iPhone 30 seconden UITSCHAKELEN.
  #1140  
Oud 12-11-11, 03:06
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Mijn push-notificaties werkten niet meer.. Heb een restore naar 4.3.3 moeten doen om het te fixen ^^

Weet iemand of het mogelijk is om een specifieke conversatie terug te plaatsen vanuit oude app-data via SSH?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrfred Bekijk bericht
Hey whatsapp ers

Kan ik een chatgeschiedenis terug halen en dan niet alleen van vandaag?
Maar ook van andere dagen van 1 persoon
Ik wilde dat dus vandaag doen en ik kreeg alleen de chat van vandaag terug via m,n mail,en niet van de dagen ervoor.

Al veel FAQ ingelezen maar tot op heden geen reacties en oplossingen

Gr. Mrfred
In WhatsApp kun je gewoon omhoog scrollen? Als je de app verwijdert ben je wel de gehele historie kwijt. Heb geen ervaring met mail dus op dat vlak kan ik je niet helpen..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ijoel Bekijk bericht
(late reactie:$)

Nee, maar ik heb nu 2.6.4 geinstalleerd, en nu moet ik die 3 cijfer code invoeren, maar als ik een sms ontvang zegt tie daarin: whatsapp version too old, please upgrade. En bij een nieuwere versie heb je dat probleem met whatsapp servers niet laden weer. Je kon vroeger trouwens ook als je die code niet kreeg een nummer bellen die dan de code gaf. Maar die optie is er niet meer.. weet iemand het (actuele) nummer van whatsapp hiervan?
Security By Default: Cómo registrar cualquier número de teléfono en WhatsApp

Website is Spaans, je kan Google Translate gebruiken als je het wilt lezen. Zie de video, daar zie je het nummer. Ik garandeer niet dat het werkt, weet er verder ook niets van
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 16:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:33.