Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit komt door de naam van de iPhone van de ander. Zodra zij de naam van haar iPhone aanpast zie je dat het bericht van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dit komt door de naam van de iPhone van de ander.
Zodra zij de naam van haar iPhone aanpast zie je dat het bericht van de nieuwe naam afkomt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ga op de iPhone van je vriendin naar chat settings in whatsapp en verander de naam.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad wat Robijnv zegt is juist. Je kan bij de instellingen van Whatapp je naam aanpassen. Deze naam zal getoond worden bij de ontvanger van een Whatapp-bericht van jou. Het heeft niets te maken met de naam van je iPhone zoals Terrorsource suggereert.
|
|
||||
|
||||
Dit wordt ook (duidelijk) aangegeven in de instellingen van Whatsapp zelf en bij de ingebruikname van Whatsapp.
|
|||
|
|||
Dat denk ik, maar nogmaals, dat doet er niet aan toe.
Ik wil een back-up van mijn sms en Whatsapp berichten. Deze wil ik na de update naar de toekomstige iOS 5.1 weer terug kunnen zetten. Ik ga de Jailbreak van mijn telefoon namelijk verwijderen en gewoon mijn telefoon herstellen via iTunes. Mijn vraag is, hoe kan ik dit mijn sms en Whatsapp berichten exporteren en later weer importeren? |
|
|||
|
|||
Mijn topic is verplaatst naar het juiste gedeelte, bedankt moderator.
Heeft iemand misschien een antwoord op mijn vraag? |
|
||||
|
||||
Je Whatsapp berichten kan je opslaan d.m.v. "AppBackup".
De backup staat in /var/mobile/Library/Preferences/AppBackup Gewoon heel die map naar je pc kopieren. Je SMS berichten kan je opslaan door de map SMS op te slaan. Locatie is /var/mobile/Library/ Restore, jailbreak en plaats ze weer terug. |
|
||||
|
||||
Moet er wel eerst een jailbrake uit komen voor 5.1 .En ik denk niet dat, dat direct zal gaan gebeuren.
Ik denk dat de oplossing toch zit in proberen toch je iphone te syncen met itunes en een reserve copie te maken. Die slaat wel alles op namelijk. |
|
||||
|
||||
Je hebt iOS 5.0.1, maak een reservekopie op iCloud.
Heb je overigens wel je nieuwe account met iTunes geautoriseerd? |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties!
Ik wil geen jailbreak meer hierna. Ik vind zonder gewoon fijner werken. Voor apps die ik graag wil betaal ik gewoon. Ik heb al wel een reserve kopie gemaakt via iCloud. Maar... ik ga mijn iPhone als nieuw instellen. Daar zit het probleem juist. Bij mijn oude Nokia kon ik ook gewoon mijn sms berichten terugplaatsen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een volledige backup maken met iTunes (niet met iCloud) dan een herstel doen naar de laatste iOS versie (om de JB te verwijderen) en de backup die voorheen gemaakt is met iTunes terugzetten terugzetten. Dat is alles. |
|
|||
|
|||
Maar ik wil geen back-up terugzetten. Ik ga hem als nieuw configureren.
Ik merk dan gewoon dat mijn telefoon een stuk sneller is, en vaak heb ik ook meer opslagruimte. Vraag mij niet waarom. Is er nog een andere mogelijkheid of vraag ik te veel? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ga jij niet voor een 4s? Of is die niet compatible met een S60? 😜
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niet helemaal het juiste topic denk ik, maar misschien beter dan weer een topic aanmaken.
Via Whatsapp moet het mogelijk zijn audiobestanden te versturen (geen gesproken berichten maar mp3) hoe doe ik dat? Mensen met een Android toestel kunnen gewoon voor deze optie kiezen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hetgeen ik soms eens gebruik is song2email ; zo kan ik naar mijn muzieknummers gaan in de iPhone en kan ik die song(s) doorsturen naar anderen via email. En anders zoek je in youtube naar die bepaalde song en kopieer de link en stuur deze zo dan door via whatsapp . |
|
|||
|
|||
nieuwe sms tonen gebruiken met whatsapp
Met whatsapp beschik je over de oude sms tonen van iOS.
Nu zijn er een aantal nieuwe sms tonen bij gekomen, volgens mij sinds iOS 5. Is er een mogelijkheid om de nieuwe sms tonen te gebruiken met whatsapp? evt met jailbreak? thnx |
|
||||
|
||||
Whatsapp status wijzigt niet
Hallo,
Ik heb een probleem. Sinds een paar dagen kan ik mijn whatsapp status niet meer wijzigen. Ik heb whatsapp al een paar keer verwijderd en opnieuw gedownload, iPhone al een paar keer aan/uit gedaan. Maar niks werkt. Elke keer pakt hij mijn oude status weer terug. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik niet gestoord wil worden zet ik de iPhone op stil ofzo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|