//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister een iPhone gekocht en heb net Whatsapp gedownloadt alleen blijkt het dat whatsapp al mijn contacten van MSN heeft gekopieert wat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1201  
Oud 17-12-11, 15:36
Lo20 Lo20 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb gister een iPhone gekocht en heb net Whatsapp gedownloadt alleen blijkt het dat whatsapp al mijn contacten van MSN heeft gekopieert wat ik dus NIET wil en als ik ze verwijder gaan ze dus ook van me MSN weg.. hoe kan ik dit oplossen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1202  
Oud 17-12-11, 16:25
Harpets Harpets is offline
• iOS 8.1
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 22
Standaard

Instellingen --> E-mail chatgeschiedenis (helemaal onderaan)
  #1203  
Oud 17-12-11, 16:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MLinneman Bekijk bericht
Ik wil graag mijn whatsapp berichten van mijn vriendin en mij uitprinten en daar een boekje van maken, maar weet niet hoe ik berichten naar comp of printer kan krijgen. Weten jullie een mogelijkheid?
Yup screenshot maken; ge moet eens (snel) uw homebutton knop en de bovenste knop tesamen terzelfdertijd induwen , dan maakt deze eens screenshot ervan en dan staat deze in je foto roll.

Als je ooit zo'n screenshot op een site als iphoneclub of andere wil plaatsen dan heb je de app imgurupload nodig.
Kan je in de appstore kopen.
  #1204  
Oud 18-12-11, 06:50
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

WhatsApp gebruikt gewoon je telefoonboek, ik snap de connectie met MSN niet, dat is onmogelijk tenzij je bedoelt dat er een mail-adres bij een contact staat en je die niet wilt zien in WhatsApp (wat niet mogelijk is omdat het gewoon je telefoonboek weergeeft).

Als je het wat kunt toelichten?
  #1205  
Oud 18-12-11, 14:55
Lo20 Lo20 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Ja ik bedoel dus mijn hotmail contacten.. ik heb dus hun email adressen bij contacts staan, maar dat zijn er nogal een hoop. En ik vind dat erg rommelig, daarom wil ik het weghebben. Maar als ik er 1 verwijder, gaan ze ook weg uit me msn lijst, begrijp je?
  #1206  
Oud 19-12-11, 02:26
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ja ik snap wat je bedoelt, maar WhatsApp gebruikt gewoon je contactenlijst zonder die te kopiëren. Maar waarom gebruik je de Contacten tab in WhatsApp? Dat is sowieso onhandig, omdat dat je gehele lijst is. Gebruik gewoon de Favorieten tab? Als je in de WhatsApp instellingen je favorieten bijwerkt komen alle WhatsApp-gebruikers daarin te staan. Stuk overzichtelijker dan je gehele Contacten-lijst
  #1207  
Oud 19-12-11, 17:42
natjuh026 natjuh026 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

ik heb een vraag. voorheen al ik foto's of filmpjes ontving kwamen deze automatisch in mijn galerij te staan. nu niet meer. nu moet ik ze apart opslaan. door op foto of film te gaan staan en dan pijltje en dan bewaar foto/video. maar het gekke is van de ene persoon kan ik ze wel opslaan en van de andere niet. hoe kan ik dit veranderen dit ze altijd worden opgeslagen
  #1208  
Oud 19-12-11, 17:51
natjuh026 natjuh026 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard ontvangen foto's/ video's whatsapp opslaan

ik heb een vraag. ik gebruik veel mijn whatsapp. nu stuur en ontvang ik veel foto's en video's. voorheen kwamen deze automatisch in mijn fotogalerij terecht. nu niet meer. ik moet ze apart opslaan door op pijltje te drukken en dan op bewaar foto/video. nu is alleen het probleem van de ene persoon kan ik ze wel opslaan en van de andere niet. ik wil ze graag allemaal opslaan maar dat lukt niet. heeft iemand een tip zodat ik ze allemaal kan opslaan.
  #1209  
Oud 20-12-11, 12:42
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Open whatsapp -> settings -> chat settings -> save incoming media
  #1210  
Oud 20-12-11, 12:45
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...atsapp-37.html
  #1211  
Oud 20-12-11, 13:28
Lucien1966's schermafbeelding
Lucien1966 Lucien1966 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 536
Standaard Whatsapp opent automatisch ook iPod-app

Ik heb gemerkt (via SBsettings), dat als ik Whatsapp (versie 2.6.7) open op mijn iPhone 3G (4.2.1), dat dan ook de iPod app automatisch wordt geopend en daardoor mijn batterij met sprongen naar beneden daalt.

Hebben meer mensen hier last van en belangrijker nog, weet iemand hier de specifieke oorzaak van?
__________________
there are no strangers, just friends who never met before
  #1212  
Oud 20-12-11, 20:55
Lo20 Lo20 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Ja ik snap wat je bedoelt, maar WhatsApp gebruikt gewoon je contactenlijst zonder die te kopiëren. Maar waarom gebruik je de Contacten tab in WhatsApp? Dat is sowieso onhandig, omdat dat je gehele lijst is. Gebruik gewoon de Favorieten tab? Als je in de WhatsApp instellingen je favorieten bijwerkt komen alle WhatsApp-gebruikers daarin te staan. Stuk overzichtelijker dan je gehele Contacten-lijst

Ja dat weet ik. Alleen stoor ik me daaraan vandaar, maar t is ok dan maar zo houden.
  #1213  
Oud 21-12-11, 09:32
natjuh026 natjuh026 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robijnv Bekijk bericht
Open whatsapp -> settings -> chat settings -> save incoming media

dit heb ik allemaal staan op bewaar ontv. media. maar vind het gewoon vreemd dat ik van de ene persoon het wel op kan slaan en van de andere weer niet. waar kan dat aan liggen
  #1214  
Oud 21-12-11, 10:20
zoezoquinha zoezoquinha is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 12
Standaard

Waarom zou dat niet kunnen? mijn dochter heefr een BB en ik kan gewoon berichten en foto's e.d naar haar toe whatsappen
  #1215  
Oud 21-12-11, 11:10
natjuh026 natjuh026 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

ja ik kan ook foto/ video's verzenden en ontvangen. dat is het probleem ook niet. het probleem is dat ik van sommige mensen de foto's en video's niet op kan slaan. bij sommige mensen slaat ie automatisch de foto's/video's op in mijn galerij. bij andere moet ik ze eerst opslaan en dan staan ze erbij en bij weer een ander kan ik opslaan wat ik wil maar komen ze niet in mijn galerij te staan. kan ze nergens terug vinden in mijn telefoon behalve in whatsapp zelf. en het zijn soms van die leuke plaatjes/video's maar kan ze niet opslaan
  #1216  
Oud 21-12-11, 11:20
zoezoquinha zoezoquinha is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 12
Standaard

Je kan dat toch bij de instellingen van WhatsApp aangeven of je de ontvangen media wilt opslaan, dit kan tenminste bij de iPhone WhatsApp app. Of dit ook kan bij de WhatsApp app van andere toestellen zoals de BlackBerry dat weet ik niet uit mijn hoofd. Misschien staat het op deze link? WhatsApp Messenger
  #1217  
Oud 21-12-11, 11:28
natjuh026 natjuh026 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

ik heb ook een iphone en heb die instellingen ook zo staan maar toch op de ene manier werkt dat niet zoals het moet. vandaar ook mijn vraag dat ik het zo gek vind dat ik het van de ene wel kan opslaan en de andere niet
  #1218  
Oud 21-12-11, 11:36
zoezoquinha zoezoquinha is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 12
Standaard

Ja dat is dan wel vreemd! Misschien helpt het om de app opnieuw te inslalleren? Of is je geheugen te vol, misschien heb je je er al duizenden foto's opstaan? Lukt het ook niet om ze handmatig op te slaan? Ik heb het bij mij zo ingesteld dat ik geen media opsla omdat ik niet altijd de foto bewaren wil, dus doe ik dat handmatig als ik de foto in WhatsApp heb geopend....
  #1219  
Oud 06-01-12, 01:26
bierdopj bierdopj is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Question emoji whatsapp probleem

hee,
ik heb wel proberen te zoeken naar dit probleem maar heb hier niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden.
ik had toen mijn iphone nog 4.2.1 was de emoji app gedownload hierdoor kon ik via whatsapp naar iphone en blackberry de emoticons sturen. sins kort heb ik mijn iphone geupdate naar 5.0.1 en nu als ik de emoticons stuur krijg de blackberry een zwart hokje te zien. en ik weet ook dat de emoji emoticons nu standaar op de iphone zit maar zou dit verholpen kunnen worden zodat de blackberry gebruiker ze ook weer kan zien?
bijvoorbbeeld door een jailbreak dat er dan een specialle app voor is
alvast bedankt
  #1220  
Oud 06-01-12, 23:30
Pjerito Pjerito is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Whatsapp 3gp audiobericht afspelen

Mede Iphone-eigenaars,

Ik heb vandaag met iemand lopen whatsappen die zelf een HTC toestel gebruikt (android). Nadat ik een spraakmemo stuurde en ik als antwoord eentje terug kreeg, stuitte ik al gauw op het probleem dat ik deze niet kon afspelen. Ik heb ontdekt dat dit bestand een .3gp bestand is en de bestanden die vanaf mijn iphone gestuurd worden .caf.

Ik heb een beetje rondgeneusd op het internet maar werd er ook niet veel wijzer van. Ik wil graag de spraakberichten kunnen beluisteren en vind het nogal nep dat zij met een HTC mijn voicememo wel kunnen afspelen maar ik met een iphone hun voicememo's niet.

Hoop dat iemand mij kan helpen.
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 17:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:50.