Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na gisterenavond laat nog veel te hebben geprobeerd heb ik t eindelijk: het installeren van whatspad via cydia! Der staat weliswaar dat het een tool ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na gisterenavond laat nog veel te hebben geprobeerd heb ik t eindelijk: het installeren van whatspad via cydia! Der staat weliswaar dat het een tool voor de ipad is, maar het werkt dus ook voor de itouch
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
is de taal van WA wel te wijzigen? Ik heb hier Engelse popups terwijl in WA zelf een NL layout. Hoe kan ik popups fixen naar hetzelfde taal?
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een idee welke bestand in Library->Application Support->Backup->'backupmettimestamp' de whatsapp database is?
Voor de sms database is dat 3d0d7e5fb2ce (enz), maar voor whatsapp kan ik dat niet achterhalen. Herstellen van een oude backup is helaas niet mogelijk, want die schijnt corrupt te zijn. Ik wil dus even handmatig de whatsapp database uit die backup sleutelen om die dan vervolgens in een nieuwe backup te kopieren. Zo is het een hoop mensen ook gelukt om een sms database terug te krijgen zonder jailbreak: zie bijv Restore SMS history from one phone to another - Mac OS X Hints |
|
|||
|
|||
bij mij staan de contacten en favorieten er dubbel in maar kan ze niet verwijderen
iemand een idee hoe dit wel kan ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 november 2011 om 21:00 ---------- ben er uit veel contacten stonden in de standaard contactenlijst van de iphone zelf gekoppeld. per contact stond er een kaart van icluod en 1 van exchange wat echter pas te zien als je elk contact appart opende daar stonden dus 2 gekoppelde kaarten |
|
|||
|
|||
tekst in whatsapp
Hallo, in whatsapp wordt de tekst die ik tik automatisch aangevuld of veranderd in de juiste tekst.(bij foutieve invoer) Hoe kan ik dat uitzetten? Ik vergeet vaak op dat kleine kruisje te drukken waardoor er een heel ander woord verzonden wordt.
JoZ |
|
|||
|
|||
Ga naar instellingen -> Algemeen -> toetsenbord -> autocorrectie
|
|
|||
|
|||
Ik was aan het zoeken bij de whatsapp zelf. Vandaar dat het niet kon vinden. thnx op je reactie.
JoZ |
|
|||
|
|||
whatsapp vraagt om verificatiecode
Hallo,
Gisteren heb ik een Itunes gift card gekocht > vandaag suc6vol whatssapp geinstalleert. Maar toen ik whatsapp opende op mijn iphone en nadat ik de telefoonnummer invulde in het beginscherm en op toevoegde vraag whatsapp om een verificatiecode.??!??!! Niets op google gevonden,Appstore gebelt de winkel dus wisten het ookniet behalve blbablabla herstarten reinstall niets geholpen. Nog een keer gezocht tip gelezen waardoor het bij mij ieg werkt. oplossingals je de verificatie sms niet krijgt) Vul je eigen mobiele nummer in whatsapp > en voeg het toe > en je krijgt het smsje meteen op je scherm te zien omdat je dan meteen een sms krijgt en ...........voila de verificatiecode !!!! |
|
||||
|
||||
Jup zo werkt het, want ze moeten natuurlijk controleren of het nummer nog wel actief is/bestaat
|
|
|||
|
|||
Is toch fantastisch, hé als iets werkt zoals het werkt
|
|
|||
|
|||
Whatsapp op iphone 3g 3.1.3
Beste vrienden,
Volgens whatsapp in de appstore moet je ios 4 hebben, echter heb ik 3.1.3 erop en wil ik niet updaten omdat die te langzaam wordt dan. Dus is het mogelijk om whatsapp op firmware 3.1.3 op een iphone 3g te krijgen? gr
|
|||
|
|||
Wi-Fi met whatsapp
hoi,
op school hebben wij nu gratis internet maar als ik whatsapp wil starten op mijn ipod dan krijg ik geen verbinding en als ik thuis op mijn ipod op whatsapp zit doet hij het wel? wat moet ik veranderen aanpassen of kan whatsapp op Wi-Fi geblokkeerd worden? alvast bedankt, |
|
||||
|
||||
Ik heb ook een iPhone 2G met iOS 3.1.3. En daarop draait ook de huidige versie van Whatsapp, versie 2.6.7 van 29 september 2011.
|
|
|||
|
|||
Hoe Whatsapp te downloaden zonder creditcard
Goeieavond.
Ik heb sinds gister een iPhone 4S 16 GB en vroeg me af hoe ik Whatsapp kan gaan downloaden. Ik zie dat het €0,79 kost in de Appstore. Dit bedrag boeit me niet zoveel, alleen meer de betaalwijze. Ik bezit geen creditcard. Wel Ideal. Hoe kan ik dit het beste oplossen? Mvg |
|
||||
|
||||
Bij de boekhandel een iTunes tegoed kopen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt zo ver ik weet toch in ieder geval een apple id nodig, ook al heb je de itunes gift card. En op deze manier heb je die niet nodig, je betaalt alleen wat je koopt natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik zou toch voor een itunes kaart gaan ,Click and Buy heeft soms problemen met het betaalsysteem dus om gezeur te voorkomen raad ik een itunes kaart aan
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|