Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jorn1996 Dit pennetje, bij het versturen van een foto. Waarbij niemand wist waarvoor het was/diende. Ik denk dus 99% zeker dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Duidelijk, pff heb de blinde geleide hond weer afbesteld
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Whatsapp chats weg
Na gisteren mij Iphone 5s geinstalleerd te hebben met een reservekopie van de 5 waren plotseling al mijn whatsapp chats weg, niet zichtbaar. Als ik dan een contact een bericht stuurde waren wel oude chats de oude berichten naar die contact zichtbaar. Daarna weer de reservekopie er opnieuw opgezet waarna het weer in orde was. Zojuist gebeurde weer hetzelfde.
Als ik een contact een bericht stuur zijn die berichtjes weer terug. bij herstarten van de app. (na volledig uitschakelen van de app) zijn de berichten weer weg. opnieu opstarten van de iphone helpt niet. Iemand tips?? |
|
|||
|
|||
Ik heb even gezocht op het forum, maar had niet direct iets gevonden dus zet ik het hier maar bij.
Heb sinds begin deze week mijn iPhone 5S binnen gekregen en heb gemerkt dat ik de chats van Whatsapp niet binnen krijg als pushbericht. Ik moet de App opendoen om te zien of er nieuwe berichten zijn voor mij. Heeft nog iemand dit en hoe kan ik het eventueel oplossen? |
|
|||
|
|||
In berichtencentrum zetten
|
|
|||
|
|||
Staat allemaal aan, heb gewoon een reservekopie teruggezet. Heb hier nog nooit problemen mee gehad in het verlederen.
Is dit misschien een gekende bug of kan het slechts een éénmalig iets zijn? |
|
|||
|
|||
iOS software opnieuw erop zetten?
|
|
|||
|
|||
Heb juist geupdate naar 7.0.4 en voorlopig nog geen probleem gehad ermee.
Ik laat het zeker weten indien het terug voorkomt. |
|
|||
|
|||
Heb nog altijd last van de open ruimte tussen het toetsenbord, (7.0.4)
Als het goed is komt de update deze week, golden master is al vrijgegeven |
|
|||
|
|||
Gebruik tegenwoordig Viber. Bizar dat iedereen aan de whatsapp zit serieus
|
|
|||
|
|||
Is het normaal dat whatsapp niet verbonden is tijdens een telefoon gesprek?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat maakt viber beter dan whatsapp?
|
|
|||
|
|||
Oa Veel meer opties, naar mijn idee is het appen een stuk vlotter en je kunt gratis met elkaar bellen wat top is.
Uiteraard gebruik ik whatsapp er nog naast maar een stuk minder en het bevalt goed. |
|
||||
|
||||
Viber is idd ook erg goed, probleem is alleen dat ook bij mij bijna niemand het gebruikt
|
|
||||
|
||||
https://www.youtube.com/watch?v=Da1c9wtMAGk video van de nieuwe Whatsapp
|
|
|||
|
|||
Nice!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|