Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 4s geupgrade naar ios7 en krijg sindsdien geen pushmeldingen meer in Whatsapp. Het tellertje met ongelezen berichten in het startscherm verschijnt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Whatsapp meldingen meer sinds ios7
Ik heb mijn iPhone 4s geupgrade naar ios7 en krijg sindsdien geen pushmeldingen meer in Whatsapp. Het tellertje met ongelezen berichten in het startscherm verschijnt niet, maar als ik Whatsapp open dan blijkt dat ik wel berichten heb. Bij het openen van Whatsapp verschijnt de melding "Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken". Als ik mijn iPhone met mijn Mac verbind en iTunes start (en synchroniseer), dan blijft Whatsapp die melding geven. Rara waar zit het probleem? Iemand een idee? Thanks!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga in whatsapp > instellingen > chatinstellingen > reservekopie. Maak reservekopie Verwijder whatsapp Haal whatsapp opnieuw binnen in installeer. Het vraagt ook om de oude chatberichten terug te zetten. Na installatie krijg je weer de pushberichten. |
|
|||
|
|||
Hai
Mijn netwerkverbinding via mobiele data is in huis een beetje laag soms edge soms 3g. Als ik ga whatsappen via Wi-Fi en mobiele verbinding niet uitzet stuurt hij meestal erg traag. Als ik mobiele verbinding uitzet stuurt hij perfect via Wi-Fi. Ik vind het een beetje vervelend om steeds mobiele data uit te zetten omdat ik die de volgende dag vergeet aan te zetten. Hoe kan dit ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://idroid.us/how-to-enable-option-whatsapp-auto-download-images-on-iphone.html |
|
|||
|
|||
Heb ik ook wel eens
|
|
|||
|
|||
Dag allemaal,
Ik heb een vraagje. Is het bij iedereen zo dat er bij elk berichtje een melding wordt weergegeven? Dus als iemand bvb kort na mekaar 3 berichten stuurt via Whatsapp, krijg je 3 keer een pushbericht op je scherm. Heeeeel vervelend in een groepsgesprek, want mijn scherm staat dan vol meldingen... 1 voor elk berichtje. Kan Whatsapp deze niet bundelen, zoals bij smsen en imessage? Met het aantal berichten erachter tussen haakjes? Ik heb zowel al bij Whatsapp instellingen gekeken als bij de instellingen van de iPhone, maar ik word er niet veel wijzer uit... Ik wil wel sowieso nog geluidjes en meldingen krijgen, maar dan gebundeld. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2013 om 11:26 ---------- Weet iemand hier wanneer die whatsapp update voor ios7 nou eindelijk uitkomt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedoel je daarmee de meldingen in het berichtencentrum bij de instellingen van iPhone? Ik heb daar de instelling aangepast naar 1 recent onderdeel. Maar ik weet nog niet of dat het effect geeft dat ik zou willen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand nog meer het probleem dat het toetsenbord zeer vaag buggt, dan komt er opeens een open ruimte tussen te staan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe mooi zou het trouwens zijn als wij iedereen massaal konden mobiliseren om over te stappen op een andere chat service zoals Kik. Het is echt bizar dat Whatsapp voor Android continu updates uitbrengt en voor iOS het afgelopen jaar misschien 2 of 3. Hoe lang duurde het voordat ze eindelijke iPhone 5 compatible waren? Enu ook nu, ze hebben 4 maanden de tijd gehad om tijdens de Beta hun app te updaten en nog zijn ze niet klaar. Inmiddels zit volgens mij al meer dan 60% op iOS 7. Waar het ook nog eens op lijkt is dat het design gewoon volledig standaard gaat blijven, niet eens een beetje design of de kleur groen erin, maar een kopie van de message app. Gewoon zo min mogelijk moeite doen. Communiceren richting de buitenwereld doen ze ook al niet. Hoe kan een bedrijf met 300 miljoen gebruikers zo amateuristisch zijn op zo'n belangrijk platform als iOS? |
|
|||
|
|||
Klopt, dus het is een bug. Moet toch wel normaal berichten vanuit de notificatie center kunnen openen zonder dat het buggt?
|
|
||||
|
||||
Je zou zeggen van wel ja Maar bij Whatsapp zijn ze bezig met een hele nieuwe iOS 7 versie van de app die dit probleem waarschijnlijk zal oplossen. Alleen met het tempo waarin zij werken zal het vast nog een paar weken duren voordat ze zover zijn.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand al ideeën wanneer de lang verwachte whatsapp update komt ?
|
|
|||
|
|||
Geen whatssapp foto's in Fotostream na iOS 7.0
Na update naar iOS 7.0.3 worden Whattsapp foto,s niet meer getoond in Fotostream op I-phone 5
|
|
|||
|
|||
Ik heb ingesteld dat whatsapp dagelijks een update maakt naar icloud. Sinds enkele weken (installatie ios 7?) werkt dit niet meer. Handmatig backuppen werkt wel maar had me al aan de automatische reservekopie gehecht... Hebben meer mensen hier last van? Is er een oplossing bekend?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
instellingen-privacy-fotos- whatsapp aanvinken
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik er voor zorgen dat als ik whatsapp niet open heb dat ik toch berichten ontvang? Ik ontvang nu allen berichten als ik whatsapp open. Ik heb wel verbinding als ik mijn iphone 5s lock want ik ontvang dan wel mail.
|
|
|||
|
|||
misschien bij berichtencentrum WA niet goed ingesteld dat je meldingen moet ontvangen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|