Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop het zo, want ik wordt echt gek van die toetsenbord bug dat er een heel stuk tussen zit...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik hoop het zo, want ik wordt echt gek van die toetsenbord bug dat er een heel stuk tussen zit
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mag je wel vanuit gaan. Want het gericht ging dat de release zou komen op 24-11-2013, dus denk dat wij de update rond middernacht wel kunnen verwachten.
|
|
|||
|
|||
Helaas.. Ik had geen update vanochtend
|
|
|||
|
|||
Ik ook niet...
|
|
||||
|
||||
niemand, ach ja we wachten wel af
|
|
|||
|
|||
Misschien vannacht.. Ben heel benieuwd
|
|
|||
|
|||
Rejected, hah geloof je het zelf. Nu zeggen ze volgende week, oftewel je kunt ze maar beter niet geloven. Ongelofelijk
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens alle beta testers, dat zeggen ze tenminste.
iOSDev @XiOSDevelopersX 3m WhatsApp #update has been #rejected from Apple. Update hopefully next week. iOSDev @XiOSDevelopersX 43m @AndreaCervone No. Seems that there are some problems. So release next week. |
|
|||
|
|||
heb whatsapp net voorzien van 1 ster in de app store.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En toch geloof ik ze niet, hoe kunnen ze dat weten? Ze doen zo geheimzinnig en zitten allemaal onzin te praten. Ik heb meer vertrouwen in deze beta tester die ook zegt;
“@RAciksz: @pw5a29 they can't know that just admins know that and they won't let informations leaked” Ook dit; @RAciksz: @smartyambar @pw5a29 for sure but it will be a great update with new features Dus ik denk dat hij binnen een aantal (dag)en komt. |
|
||||
|
||||
Iemand die toevallig weet of die 6 nieuwe geluiden ergens te luisteren zijn ?
|
|
|||
|
|||
''Vermutungen, dass Apple WhatsApp abgelehnt hat sind falsch. Wir warten noch immer auf Freigabe. Dies kann jederzeit passieren.''
Dit word door iemand op Twitter verteld. Ik ben niet zo heel goed in Duits, maar volgensmij staat hier dat de WhatsApp update niet is afgekeurd door Apple. In principe kan de goedkeuring ieder moment plaatsvinden door Apple. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beiden ja haha, de app was niet afgekeurd. De app kan binnen minuten, uren of dagen in de app store staan. Net weer een kik update, dacht dat het whatsapp was maar nee, zuchtt.
|
|
||||
|
||||
We wachten maar af.....zeg ik heel simpel terwijl ik tig keer naar de AppStore ga 😄
|
|
|||
|
|||
Ja ik ook haha, en dan zie ik een (1) nieuwe update, is het weer kik of iets anders dat al 100 keer geupdate is. (mini hart aanval)
|
|
||||
|
||||
ik ken t gevoel, met ons nog duizenden
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|