Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds woensdag een nieuwe iphone 5. Erg blij mee maar ik heb het idee dat ik niet altijd een geluidje hoor als ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo,
Sinds woensdag een nieuwe iphone 5. Erg blij mee maar ik heb het idee dat ik niet altijd een geluidje hoor als ik een bericht ontvangen heb. Soms wel, soms niet. Hebben meer mensen hier last van? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
W'app mag echt snel een update uitbrengen, design + push fixes en toetsenbord fix en ik ben blij, maar wat een verschrikkelijke trage devs.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 november 2013 om 01:04 ---------- Zat zo wat te vertalen bij Whatsapp en kwam toen alle iOS 7 whatsapp screenshots tegen? WhatsApp Translation En de nieuwste versie, zelfs nieuwer dan de beta testers dat ze zeiden Laatst gewijzigd door NLjorn; 02-11-13 om 02:15. |
|
||||
|
||||
Ziet er mooie uit nu hopen dat het goed werkt ook hé
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Eerst op de GM wachten voor beta devs, dan komt hij hopelijk uit.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 november 2013 om 13:57 ---------- Dankjewel, daar zijn we voor. Hopelijk komen er nog mooie dingen in voor als de echte Whatsapp verschijnt, vind dat we daarvoor te lang gewacht hebben |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Jorn1996;930470]W'app mag echt snel een update uitbrengen, design + push fixes en toetsenbord fix en ik ben blij, maar wat een verschrikkelijke trage devs.[COLOR="SlateGrey"]
Het design is inderdaad echt afgrijselijk. Tegen me iPhone vrienden heb ik al gezegd gewoon iMessage te gebruiken. WhatsApp doet gewoon zeer aan me ogen |
|
|||
|
|||
Ilhan Pektas @0xmaciln 1m
WhatsApp for iOS7 is coming this month ! #RT my message ! #whatsapp Aldus de beta tester (: https://twitter.com/0xmaciln |
|
|||
|
|||
Kan je whatsapp ook op je iPad gebruiken?
|
|
|||
|
|||
Helaas, dit is niet mogelijk. Mits je een jailbreak gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Wel als je 3g hebt, hoef je geen jailbreak te hebben
|
|
|||
|
|||
Lijkt wel alsof ze nu bij iedere beta update/versie nieuwe screenshots plaatsen.
source: http://translate.whatsapp.com/nl/ios7/screenshots |
|
|||
|
|||
Het zijn voornamelijk nog vertaaldingetjes of worden er ook nog steeds bugs verholpen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben wel benieuwd, kwam dit tegen.. Debug menu?
+ Reconnect button? Laatst gewijzigd door NLjorn; 13-11-13 om 10:49. Reden: aanpassing |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt...
|
|
|||
|
|||
Ik zit er ook met smart op te wachten, die bugs met die tussenbalk met typen is zwaar irritant... En hij lagt ook onwijs op mijn iphone 4.
|
|
|||
|
|||
Nogal ja, bug met die tussenbalk heb ik nu bijna altijd. Het is volgensmij dat de developers zelf de beta draaien zonder dat probleem, anders hadden ze de update direct al uitgebracht.
|
|
|||
|
|||
En met deze afbeelding verneem ik dus dat dat pennetje bij het versturen van een afbeelding je alleen het formaat kunt wijzigen.
|
|
|||
|
|||
Welk pennetje en vooral waar???
|
|||
|
|||
Dit pennetje, bij het versturen van een foto. Waarbij niemand wist waarvoor het was/diende. Ik denk dus 99% zeker dat je er foto's mee kunt wijzigen kwa formaat, aangezien de vorige foto. Hier zie je het pennetje, rechtsboven de foto. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|