Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij moet je wel goed opletten hoor. Ik zat net voor mezelf ff rond te kijken bij de providers,omdat ik straks mijn abbonement verlengen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volgens mij moet je wel goed opletten hoor. Ik zat net voor mezelf ff rond te kijken bij de providers,omdat ik straks mijn abbonement verlengen wil en zag dit op de vodafone site staan volgens mij is whatsapp toch SMoIP?)
Je mag de mobiele telefoon niet gebruiken voor VoIP, SMoIP of als modem voor een pc, laptop of tablet. Wil je toch gebruikmaken van VoIP en SMSoIP? Activeer dan de 'Internet Bellen BloX' (beschikbaar voor abonnementen van € 39,50 en meer). Geen idee hoe ze dat kunnen controleren en wat de eventuele gevolgen kunnen zijn. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
ze zitten er wel.. als ik op het wereldbolletje klik zie ik ze ook wel ik kan ze ook ontvangen , alleen als ik een bericht toets en een emoticon klik .. komt ie gewoonweg niet tevoorschijn heel frustrerend |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
gewoon uitknop ingedrukt houden en dan de "zet uit" slide bedoel je?
jup ook allang de respring heb ik idd ook al een keer eerder moeten gebruiken snap dr weinig van |
|
|||
|
|||
Dus bij vodafone moet je betalen voor whatsapp?
Volgens mij niet hoor heb niks bijgenomen en als ik whatsapp of pingchat bericht stuur gaat er niks af. Het zelfde geld voor skype. |
|
||||
|
||||
Probeer bij notitieblok eens iets in te typen! Als dat wel gewoon werkt, moet je WhatsApp even verwijderen, en vervolgens opnieuw installeren.
|
|
|||
|
|||
ook niet nee
helemaal nergens want in me mail wil het ook niet namelijk |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik ook niet helaas
heb geloof ik al het hele inet afgezoch maar helemaal niets te vinden ook |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
neey kan het niet aan liggen me maatje had deze eerst en daaar werkte het ook op
|
|
||||
|
||||
Is er via Cydia/Installer een update geweest recentelijk voordat het probleem ontstond? Een update kan voor Emoji geweest zijn of voor WhatsApp, of voor wat dan ook. Is dit het geval misschien?
|
|
|||
|
|||
neey heb alleen me telefoon opnieuw geinstalleerd
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik zeg niet dat ik zeker weet dat je er voor moet betalen. volgens mij is whatsapp een SMoIP app. En als ik het goed begrijp lees ik in de voorwaarden dat dit niet mag.... Maar misschien heb ik het wel fout.
|
|
|||
|
|||
ik weet het ook niet hoor
njah iig bedankt |
|
|||
|
|||
Als Vodafone het niet toestaat dan zullen ze nog veel klachten krijgen. Het neemt in tegenstelling tot voicebellen niet veel data in beslag. En het is momenteel 1 van de meest gebruikte apps, dus willen ze geen probs dan zullen er geen kosten komen.
|
|
|||
|
|||
ik heb ook vodafone en what app en ping er wat op los maar er gaat geen bundel tegoed af hoor ook het verbruikt van mb valt reuze mee, ook geen overige kosten gezien dus in mijn ogen een broodje aap verhaal .
|
|
|||
|
|||
Ik heb whatsapp nu in het nederlands, maar ik wil het graag terug naar engels. Weet iemand hoe ik dat doe?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|