Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mijn partner heeft een blackb en ik kan gewoon ook met haar ook dit programma gebruiken...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo mijn partner heeft een blackb en ik kan gewoon ook met haar ook dit programma gebruiken
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dit was al veel langer bekend dat je ook tussen Android - en BlackBerry gebruiksers kunt chatten via WhatsApp!
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein Laatst gewijzigd door iWiefring; 22-01-11 om 12:18. Reden: Typfout! |
|
|||
|
|||
ik reageer alleen maar op de vraag hierboven hoor
|
|
|||
|
|||
Hallo, zit hier met een probleempje. Mijn vriendin heeft een iphone 3g geen jailbreak maar sinds vandaag werkt de push niet meer. Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd en alles maar niks helpt hebben jullie nog suggesties?
Alvast bedankt voor een eventuele oplossing! Uiteindelijk achter de oplossing gekomen, het lag aan het verzendende toestel (Galaxy S) hier moest nog een weergave naam ingesteld worden. Hierna werkte het als een trein. Laatst gewijzigd door MajesticMeister; 20-01-11 om 09:48. Reden: Oplossing gevonden |
|
|||
|
|||
En de Nokia behoort ook tot de mogelijkheden
|
|||
|
|||
Mijn neef heeft een BB en hij ontvangt mijn berichten maar ik de zijne niet. Ik zelf heb een Iphone.
Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hij heeft mijn juiste nummer. Maar ik ontvang niks.
Misschien is het zeer vertraagd. Kan dat? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb een extra vraag ,bij een aantal van mijn contacten in whats up laad mijn iphone automatisch eerdere berichten, terwijl het bij andere contacten niet gebeurt. Kan iemand mij vertellen of je dit aan of uit kunt zetten Ron
|
|
|||
|
|||
ik heb sinds vandaag whatsapp op me iphone gezet maar nu ontvang ik me regristratie code niet via de sms binnen kan iemand mij hierbij helpen?????
|
|
|||
|
|||
Pingchat! Werkt gratis op iphone android balckberry ( internet )
|
|
|||
|
|||
@ Dries83
Heb ik ook gehad, gewoon eraf gooien en weer opnieuw downloaden (je hoeft niet weer te betalen, heb je al gedaan). Bij de derde poging lukte het bij mij. Succes! |
|
|||
|
|||
schrijf je telefoon nummer zonder een 0.
Je landnummer (0031) is eigenlijk een vervanging voor de 0 in 06. Wanneer je weer een 0 invoert staat er dus eigenlijk. 006-12345678. Whatssapp omzeilt dit niet altijd. |
|
||||
|
||||
Als je er wel een 0 bij doet is het volgens mij ook geen probleem hoor, althans dit heeft voor mij gewerkt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Whatsapp push hapert
Hoi
Ik heb problemen met pushnotificaties bij o.a. Whatsapp. Als iemand mij iets stuurt, krijg ik geen meldingen. Push staat dan aan. Facebook stuurt ook niet altijd pushberichten, jaar daar hoor ik meer mensen over. Ik heb n iohone4, met 4.2.1 gejailbreakt, en las in n andere post dat het weleens aan de jailbreak kan liggen. Is hier iets tegen te doen? (ik lees wat over pushdoctor, maar die kent cydia niet..) Vast bedankt! |
|
|||
|
|||
Help!!!!
ik heb het zelfde probleem als ik zeg maar op blokkering startscherm en daarna op de knop bovenop het toestel dan ontvangt hij deze niet tot ik de applicatie opent dan is die er heb de nieuwste versie.. Instellingen staan volgens mij goed vorige telefoon werkte het perfect ( was geen iphone) |
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb de app geïnstalleerd maar start niet op. Ja heel even maar gaat meteen weer uit. Ik heb een 3G ios 4.0. Iemand een oplossing? Groet Jeff.
|
|
|||
|
|||
Whatsapp werkte wel, op mijn 3GS en op mijn Iphone 4, had voro beide toestellen 1 tel.nr gebruikt.
Sim van 3GS is gisteren overgezet naar mijn Iphone4 doro KPN, dus 3GS geen KPN meer en de 4 sinds gisteren wel. Nu werkt whatsaap niet meer. Ik krijg eerst geen activatiecode. Deze via sms en telefoonnumer wel weer gekregen, als ik de act.code intik zegt whatsapp dat de ingevoerde code ongeldig is. Heb whatsapp al een 4 keer er afgehaald en opnieuw geinstaleerd (van de 3gs en de 4), maar elke keer krijg ik steeds dezelfde activatiecode en steeds egt wahtsapp dat de code ongeldig is? Iemand nog een idee?????? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|