Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort het volgende probleem met whatsapp. Als ik op wifi zit krijg ik al mijn berichten direct binnen via push. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds kort het volgende probleem met whatsapp.
Als ik op Wi-Fi zit krijg ik al mijn berichten direct binnen via push. Als ik via 3g zit moet ik eerst whatsapp openen voordat mijn berichten zichtbaar zijn. Dit was eerst niet het geval. Zelf heb ik het idee dat de verbinding met de server uit gezet wordt zodra ik whatsapp sluit, voorheen was dit niet zo ? Wie weet hier een oplossing voor ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
whatsapp op ipad
Welke (oude) versie van whatsapp zou dan wel voor de Ipad geschikt zijn?
Wellicht heeft iemand een idee waar ik deze zou kunnen vinden?? |
|
|||
|
|||
Via Instellingen -> ALgemeen -> Internationaal -> Taal ?
Of moet ik dan de apps opnieuw installeren? |
|
|||
|
|||
Iemand een idee ?
|
|
||||
|
||||
Misschien staat de Firewall modus ingeschakeld in WhatsApp, daar zou ik eens even naar kijken als ik jou was. ''If so'' zou ik als ik jou was gewoon even de I/O switch van de Firewall gebruiken en kijken wat het verschil is en of er enige verandering in je situatie zit.
|
|||
|
|||
Ik heb 2 maanden ontzettend getwijfeld aan de afschrijvingen van mijn belbundel, omdat ik nauwelijks bel maar juist heel vaak gebruik maak van Whatsapp. Door elk verzonden bericht en de gevoerde telefoongesprekken het tijdstip en duur te noteren is onomstotelijk het bewijs geleverd dat Vodafone Whatsapp berichten als een SMS bericht beschouwd en de waarde van 1 belminuut van je tegoed afboekt. Ook telefoongesprekken met Viber worden keurig in rekening gebracht.
Eén ding weet ik zeker: na verloop van mijn contract ben ik weg bij Vodafone. |
|
|||
|
|||
KPN gaat whatsap, skype en dergelijke apps blokkeren werd gisteren gemeld. Of je moet er een apart abonnement voor afsluiten.
Ik heb ook mijn Vodafone rekening bekeken en het lijkt erop dat inderdaad gebruik whatsap als sms berekend wordt. Whatsap is dus niet gratis. Laatst gewijzigd door wil; 22-04-11 om 09:13. |
|
||||
|
||||
Hier heb ik nergens last van, maar ik heb dan ook geen iPhone abonnement. En heb vodafone niets verteld dat ik een iPhone bezit en dat laat ik dan ook maar zo. Maar WhatsApp berichten worden bij mij dus niet als berichten gerekend.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook geen iphone abonnement. Maar zie wel veel sms berichten op mijn rekening terwijl ik hoofdzakelijk whatsap gebruik.
|
|
||||
|
||||
Ik heb nergens last van..?
|
|
|||
|
|||
Whatsapp en privacy
Hallo mede forummers,
Ik heb Whatsapp op mijn iPhone-4 gezet, maar de vragen nog niet beantwoord die hij de eerste keer stelt. Ik moet volledige toegang geven tot mijn adresboek, maar daar staat ook persoonlijke informatie in. Is er op een of andere manier een soort filtering aan te geven wat WEL en wat NIET gebruikt mag worden, anders zal ik het zeker NIET gaan gebruiken. Ik heb goed gezocht maar vind hier geen antwoord op deze vraag. Ik wil het graag gebruiken, maar niet ten koste van mijn prive-gegevens Wie weet een goede oplossing ? |
|
||||
|
||||
Wat gebeurt er als je whatsapp geen toegang geeft tot je adresboek? Ik denk dat het wel werkt, dat wil zeggen: andere mensen kunnen je zien. En zij hebben whatsapp wel toegang gegeven tot hun adresboek!
Dus je gegevens liggen wel op de spreekwoordelijke straat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ook die werken niet meer, kan je eigen niet aanmelden whatsapp met een oude versie.
Maar bestaat er een mogelijkheid om je iPhone over te nemen via de iPad en op die manier te whatsappen ?? |
|
|||
|
|||
Heb ook alles nagekeken op mijn rekening maar alleen de "echte" sms worden berekend. Whatsapp word bij mij niet als sms berekend. Zou te gek voor woorden zijn. Maar ja, ze vragen toch wat ze hebben willen. Er word veel ophef over gemaakt maar puntje bij paaltje: wij zijn toch steeds diegene die het steeds accepteren.
|
|
|||
|
|||
WhatsApp uitzetten?
Hoi,
Ik heb geen onbeperkt internet en heb pas Whatsapp gedownload. Ik dacht namelijk dat je gewoon kon uitloggen, maar het blijkt dat dit niet kan? Het verbruikt volgens mij namelijk best veel internet en ik heb geen zin om steeds mijn internet uit te zetten. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Je kunt hem toch uitzetten op je iphone?
|
|
|||
|
|||
Ja, hoe? Dat is de vraag juist haha
|
|
|||
|
|||
Twee keer op de home button en dan op de icoontjes die je te zien krijgt je vinger houden totdat er een rood min tekentje bij komt te staan. Op dat min tekentje drukken en dan is het volgens mij uit geschakeld.
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|