Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Franko Probleem. Ik heb mijn whatsapp per ongeluk verwijdert. Nouja geen big deal, gewoon via Itunes weer syncen. Ik start whatsapp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Whatsapp
Heb een (oudere type, 6.90 gb) ifone gekregen.
De applicatie Whatsapp stond er ook al op. Heb hierbij mijn telefoonnummer aangepast, er zou een activaticode naar mijn telefoon worden gestuurd. Dat is nu al meer dan 24 uur geleden, maar nog niets binnen. Kan het programma dus nog steeds niet activeren?? Wel staat er vraag niet de app opnieuw aan. Er wordt dan een nieuwe 3 cijferige code aangemaakt..... Ik ben net nieuw hier, duurt dit altijd zolang?? |
|
|||
|
|||
Whatsapp werkt ineens niet meer
Hallo,
sinds gisteren werkt Whatsapp ineens niet meer. Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen, niets aan mijn adresboek of wat dan ook. Ook heb ik niets verwijderd of geupdate qua firmware, dus geen veranderingen. Hij doet het niet omdat: het knopje "stuur" grijs blijft. Ik kan dus simpelweg geen berichten meer versturen naar mensen omdat ik niet op stuur kan klikken....help?!?!?! Groetjes |
|
|||
|
|||
Ik kan wel allerlei dingen zoals plaatjes verzenden, echter de toets "stuur" blift grijs en kan niet ingedrukt worden..........
|
|
||||
|
||||
Schakel de firewall-modus eens in. En probeer anders eens een harde reset.
|
|||
|
|||
Met de firewall werkte! Wel vreemd dat dit nu ineens aan moet...
Thanks!! |
|
|||
|
|||
Heb ook geen push berichten meer.
Ik kom voor het probleem dat push doctor niet meer installeert. Op de blog zie ik dat er geen certs meer worden uitgedeeld. Klopt dit en is push doctor inderdaad niet meer werkzaam en waarom staat hij dan nog in cydia? Heb ook via SAM geprobeerd maar ik geloof dat ik een amerikaanse iphone heb met onbekende provider. Geen succes dus. |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds gister hetzelfde probleem! Wat kan ik doen?
|
|
|||
|
|||
Misschien zou je dit app opnieuw kopen? Als je m al hebt gekocht met itunes account, dan is het gratis voor je.
Ik zou het niet weten waarom et lang duurt, want bij mij duurt 4 seconden of zo. |
|
|||
|
|||
Citaat:
had voorheen 4.0.1 en nog nooit problemen gehad. bovendien was Whatsapp ook extreem traag. hele zinnen typte ik maar verschenen pas later, met als gevolg veel tikfouten gisteren geupdate naar 4.3.3. problemen met trage whatsapp zijn grotendeels verdwenen, maar dat andere probleem van die push berichten die ik direct krijg heb ik nogsteeds. wellicht heeft dit te maken met de software update? |
|
|||
|
|||
Dankje, ik denk dat ik hem ook opnieuw moet aanschaffen, daar ik de ifone van iemand heb overgenomen, en nu op mijn naam heb gezet, werkt het niet. Ik vermoed dat dit de rede ook is.
|
|
|||
|
|||
Whatsapp filmpjes waar opgeslagen?!
Dag allemaal,
Iphone/app gegevens: Iphone 4,ver: 4.2.1, jailbreaked Whatsapp, ver: 2.6.4 Probleem: Filmpjes welke doorgestuurd zyn wordt niet in filmroll ( of dergelijke map) opgeslagen! Echter kan ik de filmpjes wel terug zien, indien ik whatsapp yerug zoekt!! Alleen filmpjes welke door iphone gemaakt is krijg ik het wel in filmroll!! Vraag: Waar kan ik deze Filmpjes vinden!! Gr. Keith! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nog makkelijker koop bij een winkel een itunes giftcard
Geen account of iets voor nodig snel en simpel |
|
||||
|
||||
//Samengevoegd. Duidelijker voor de mensen die problemen met Whatsapp hebben. Zo hoeven ze niet 20 threads door te lezen
|
|
|||
|
|||
Verificatie code whatsapp
Sinds gisteren kan ik niet meer appen, heb nu ineens een code nodig, whats happening? ? ? ? ? ?
|
|
|||
|
|||
Whatsapp werkt opeens niet nu? Zowel bij mij als mijne maat en we hebben verschillende provider? Zal wel probleempke zijn bij whatsapp? Nog iemand voor? (belgie).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Klik dan eens op het pijltje bij systeemstatus, je komt dan op een twitterpagina en wat zie je daar??? |
|
|||
|
|||
@marinabulldoggie
+100, een bank vooruit en een zoen van de juf |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|