Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb ook KPN (sim only met internet) en kan ook geen fotos (etc) downloaden.... wek via WIFI Shazam werkt trouwens bij mij ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik heb ook KPN (sim only met internet) en kan ook geen fotos (etc) downloaden.... wek via Wi-Fi
Shazam werkt trouwens bij mij ook niet via 3G... wel via Wi-Fi... Ook als ik 3G unrestricted gebruik werkt het niet.... zouden dit de eerste tekenen zijn dat KPN dingen gaat blokkeren?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
whats app
mijn telefoon is gestolen.. degene die hem heeft gebruikt wel mijn whatsapp.., want vrienden kregen berichten.. waarschijnlijk omdat deze persoon zijn eigen internet gebruikt.. ik heb mijn telefoon inmiddels geblokkeerd.. kan degene nog steeds toegaan krijgen tot mijn whatsapp?
|
|
|||
|
|||
Is whatsapp nou gewoon altijd gratis, nadat je t eenmalig gekocht heb? Want heb gehoord dat je er na 1 jaar voor moet betalen. Wat is hiervan waar?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat geldt voor Android. Niet voor iOS.
|
|||
|
|||
Ik heb ook KPN en ondervind geen problemen om een foto te versturen via gprs.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad niet geloven, WhatsApp is normaal namelijk niet gratis en kost eenmalig een duitje. Zoals Wouter al zei, hoef je op je iPhone daar maximaal 1x voor te betalen, tenzij je de app tijdens de periode hebt gekocht dat het tijdelijk gratis was.
|
|
|||
|
|||
Zou het kunnen dat KPN bij de speciale iPhone abbo's wel het versturen / ontvangen van foto's heeft geblokkeerd? Ik kan ook alleen maar bijlages in whatsapp versturen of ontvangen via Wi-Fi en niet gewoon via 3g???
|
|
||||
|
||||
Dat zou je dan in de voorwaarden voor je abonnement moeten opzoeken..
|
|
|||
|
|||
Het valt mij op dat niet iedereen er last van heeft.. Wel apart! Op T-Mobile ook geen last.. Hoor klachten van mensen die KPN/Hi hebben.. Misschien mag hier wel eens een nieuwsartikel over komen met een reactie van de providers..
|
|
||||
|
||||
Inderdaad.. Heb het laten testen door anderen, KPN/Vodafone hadden er geen last van via 3G, T-Mobile heeft niemand er last van..
|
|
|||
|
|||
Zo vanaf v'avond doet bij mij het verzenden van foto' via Wi-Fi het ook niet meer
Meer leden met dit probleem |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan je telefoon niet blokkeren. Je kan via Zoek Mijn iPhone je codeslot activeren. Maar als de dief jouw 4-cijferige code weet, bereik je er niets mee behalve 3 seconden irritatie bij de dief. Overigens kan de dief jouw iPhone gewoon aansluiten aan zijn computer en resetten, dan is Zoek Mijn iPhone er ook af. Heb je geen Zoek Mijn iPhone ben je kansloos op afstand.. Sowieso altijd een code instellen. |
|
|||
|
|||
Netwerkstatus blijft niet verbonden
Goededag,
Ik heb vandaag een nieuwe iphone gekocht. Whatsapp gedownloud, maar mijn netwerkstatus blijft op niet verbonden. Heb toen opnieuwe whats app gedownloud maar dit probleem blijft telkens terug komen. iemand een idee wat ik moet doen? gr |
|
||||
|
||||
Heb je het al met Firewall-modus geprobeerd? Dit kun je in de instellingen vinden.
Ook kan het helpen om de eerste keer even met wi-fi verbinding te maken. |
|
|||
|
|||
Sinds vandaag een Iphone4..ik heb diverse Apps met emoticons uitgeprobeer, kan niet kieen voor toetsenbord met Emoji, ook niet na uitzetten. Nog iemnd tip?
|
|
|||
|
|||
Vreemde WhatsApp berichten
Ik krijg de laatste dagen steeds (van) vreemde WhatsApp berichten op home screen (zie foto)
Kan de berichten niet terug vinden in de telefoon. Het zijn voornamelijk Duitstalige berichten. WhatsApp al op nieuw gedownload maar dat maakt niets uit. Iemand enig idee? Groet Hans iPhone 4 met jailbreak |
|
|||
|
|||
Whatapp werkt niet met 3G telfort, hij blijft aangeven verbinden. Met Wi-Fi werkt whatsapp perfect. Zou KPN whatsapp hebben geblokkeerd .
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|