Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door phantomcraft Hallo mensen ik heb whatsapp werkend gekregen op mijn ipod touch maar om het te configureren heb je een mobiel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je zou kunnen proberen met mywi dan even bij een kennis van je die een iphone heeft je met je eigens sim activeren bij whatapp dat zou moeten werken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je kunt in cydia whatspad downloaden dat is eigenlijk voor iPad maar bij mij werkt ie ook op de iPod.
|
|
|||
|
|||
Na de laatste update van whatsapp werkt whatsapp niet meer op iPhone 4
Vandaag update van whatsapp uitgevoerd maar daarna deed whatsapp helemaal niet meer. Wat kan ik doen?? Ik heb een iPhone 4
|
|
||||
|
||||
Probeer de tip uit dit artikel eens?
WhatsApp kampt met opstartproblemen na nieuwe update - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
Whatsapp GESCHIEDENIS
Ik had een vraag over het terug bekijken van je gespekgeschiedenis van Whatsapp.
Ik weet dat de mogelijkheid er is om het te mailen, echter word niet mijn gehele geschiedenis gemaild (niets gewist zelf!) Weet iemand of de gehele geschiedenis terug te lezen is dmv bijv. een backup van iTunes? Ik hoor graag wat van jullie. Gr. |
|
|||
|
|||
hey ballegooier en rhan het is nu ook mogelijk om met een iphone een profiel foto te plaatsen na mijn laatste update. waarschijnlijk was bij blackberry de update al eerder gelanceerd kijk maar is in de whattsapp app bij instellingen/profiel
|
|
||||
|
||||
Ik wou het al posten bedankt! Inderdaad dat zou best kunnen alleen werkt het nog niet optimaal op de iPhone, ik kan hem zelf niet veranderen hij geeft gewoon een fout aan helaas.
|
|
|||
|
|||
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik ben na de vorige whatsapp update al mijn gesprekken kwijt, zijn deze nog terug te halen? Met snel google werk kon ik het niet vinden.
|
|
||||
|
||||
Staat toch in je back up op je iCloud of PC ??
|
|||
|
|||
Je kan ook dit doen:
>Open up iPhone Explorer >Browse to /User/Applications/{x-x-x-x-x}/ <- you have to browse each folder until you >find WhatsApp.app. >Browse into WhatsApp.app >Easy: >i) Rename the ringtone to any of the .CAF you find inside. >ii) Copy the ring tone into the folder /User/Applications/{x-x-x-x-}/WhatsApp.app. >iii) Select the ring-tone u copied in WhatsApp.
|
|||
|
|||
Whatsapp profielfoto's van anderen
Beste iPhone liefhebbers,
Sinds kort is het mogelijk om de profielfoto's van anderen in whatsapp te zien. Superleuk! Nu heb ik zelf toen der tijd al bij een hoop vrienden via m'n telefoonlijst foto's toegevoegd welke dan ook zichtbaar werden in whatsapp. Deze door mij ingestelde foto's worden "overruled" als men zelf in whatsapp een profielfoto insteld. Soms vind ik m'n eigen foto's leuker, Vallen de profielfoto's van anderen alsnog in whatsapp aan te passen door mijn eigen gekozen foto's Hoop dat iemand een oplossing heeft |
|
|||
|
|||
Vreemde melding bij opstarten van WhatsApp
Zodra ik mijn WhatsApp opstart of een andere app waarbij ik moet inloggen met mijn naam staat er de volgende melding:
Verbind met Itunes om pushberichtgeving te gebruiken. Berichten van WhatsApp kunnen waarschuwingen, geluiden en symboolbadges bevatten. Nou heb ik al een paar keer verbinding gezocht met de Itunes maar niks helpt. Ook al een paar keer een reboot gegeven.:-( |
|
|||
|
|||
toevallig perongeluk berichtgeving uitgevinkt bij instellingen ?
|
|||
|
|||
Nee dat ook niet. Het is ook als ik bijvoorbeeld Twitter opstart.
|
|
|||
|
|||
iphone in vliegtuigmodus ?
dataverbinding uitgeschakeld ? ( instellingen - Netwerk - Mobiele data ) |
|
|||
|
|||
ook dat heb ik gedaan maar ik blijf de melding krijgen.
Ik heb niks nieuws geinstaleerd of zo. |
|
|||
|
|||
Al eens onder Instellingen > Berichtgeving > Whatsapp gekeken of daar "Berichtencentrum" op 1 staat? Het lijkt er op alsof je daar (al dan niet bewust) wat hebt uitgezet.
|
|
|||
|
|||
Helaas ook dat is het niet. Daar heb ik ook gekeken. Het is echt bij een paar Apps waarbij ik moet inloggen. Twitter en WhatsApp.
Het is ook heel lastig want zodra ik de app sluit en erna weer open, komt de melding direct weer terug. Verbind met itunes om pushberichtgeving te gebruiken. Berichten van WhatsApp kunnen waarschuwingen, geluiden en symboolbadges bevatten. Zegt ie. Ik heb ook de apps opnieuwe geinstaleerd |
|
|||
|
|||
Als je die melding gewoon met OK wegdrukt en daarna in de instellingen bij de app de voorkeur voor de stroken/badges aantikt? Blijft de melding dan terug komen?
|
|
|||
|
|||
Ja de medling blijft terug komen.
Ik heb al in Cydia gekeken of ik daar iets kon vinden om te instaleren maar tot nu toe heeft niks geholpen. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|