Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom je iphone niet hersteld en ingesteld als nieuw?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waarom je iphone niet hersteld en ingesteld als nieuw?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Om 1 of andere reden heb ik hem inderdaad eerst hersteld / hersteld als nieuw en daarna een backup van vlak nadat ik hem gekocht heb, dus dat er nog geen data opstaat.
moet ik me zorgne maken dat er dingen te traceren zijn? |
|
||||
|
||||
Normaal is alles weg
|
|
|||
|
|||
Normaal?
Is dan echt mijn gehele whatsapp geschiedenis verwijderd of op de een of andere manier nog te traceren? |
|
||||
|
||||
Normaal is alles weg. Hoe duidelijk kan ik het stellen? Verder gaan op jou info is het weg. Maar zolang is het niet zelf die is het "normaal".
Wijze les; iphone herstellen en instellen als nieuw. Eventueel dan zelf dingen proberen en dàn pas verkopen. Nadien denken is nutteloos. |
|
||||
|
||||
als de volgende eigenaar whatsapp eropzet moet hij toch een nr ingeven, en dan krijgt ie waarschijnlijk zijn eigen geschiedenis terug.
|
||||
|
||||
WhatsApp's achilleshiel: enige vorm van beveiliging berichten & andere data ontbreekt
Het schijnt voorlopig langs iCulture te gaan (zowel iOS– als Android-sectie), maar WhatsApp gebruikt 12 maanden na dato nog steeds geen versleuteling. Ook zijn verschillende andere bugs en lekken niet opgelost (je kunt nog steeds andermans status 'hacken', je kunt nog steeds andermans account overnemen) en houdt WhatsApp Inc. zich van den domme.
Uiteraard blijven de centjes daar binnenstromen en in tegenstelling tot wat je van een ontwikkelaar zou verwachten gebruiken ze dat niet om bijvoorbeeld hieraan te werken. Ik begin het wel een beetje zat te worden moet ik zeggen. Ze zijn er volgens mij trots op dat we hun onveilige dienst gebruiken en er ook nog eens voor hebben betaald (dit geldt enkel voor iPhone-gebruikers). Mijn voorstel is dat iedereen die zich onheus bejegend voelt door de schijnveiligheid, de schijn van het werken aan deze onveiligheid en het behandelen van ons als dom koopvee een email stuurt naar support@whatsapp.com om zo in ieder geval te laten weten dat er onvrede heerst. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit een kwalijke zaak vond zowel 1 jaar geleden als 5 maanden geleden en dat ik niet de enige ben dit nu nog steeds vindt. Citaat:
Laat het even weten als je ze ook een bericht stuurt, ik zal een reactie naar mij toe hier delen als daar interesse in is |
|
|||
|
|||
WhatsApp backup
Voor de liefhebber en geinteresserde:
Er is nu een goed werkende mogelijkheid om de chats van WhatsApp op PC op te slaan, inclusief media, (in HTML)! Het was oorspronkelijk voor Android uitgebracht maar het werkt nu ook voor iPhones. Info en tools: [TOOL] Whatsapp Backup Messages Extractor / Database Analyzer / Whatsapp Chat-Backup - xda-developers BTW, ook de maker van iTwin is met deze mogelijkheid bezig. Maar dat zal waarschijnlijk nog wel op zich laten wachten. |
|
|||
|
|||
Krijg geen verificatiecode whatsapp
Ik heb eerder een htc legend gehad, sinds vandaag abonnement verlengd naar een Iphone 4. In de applestore Whatsapp gedownload, na het installeren vraagt hij om registratie van je telefoonnummer, voer mijn nummer in (zonder landcode)
dus dan wordt het +316xxxxxx Alleen ik krijg dus geen verificatiecode, heb nu al zeker een uur geleden aangevraagd. Er staat een optie bij om me te laten bellen, dat lukt ook niet. Stuur opnieuw begint ie dat ik 20 minuten moet wachten oid. heb inmiddels whatsapp van mijn htc legend verwijderd (ook al was mijn nummer al overgezet). Iemand enig idee wat ik kan doen? |
|
|||
|
|||
Hetzelfde had ik vorige week, heb toen een paar keer proberen te bellen en opeens kreeg ik een code. Ik zou zeggen blijf proberen.
|
|
||||
|
||||
Als je +316 hebt gedaan, heb je wel de landcode ingevoerd. Moet dat wel of niet?
|
|
|||
|
|||
Uiteindelijk is hij gewoon gaan werken. Het probleem zat hem er waarschijnlijk in dat ik te ongeduldig was . Ik moest namelijk elke keer een tijdsperiode wachten voordat ze me weer een nieuwe stuurden. Maar als je dan weeer opnieuw probeert gaat die tijd weer opnieuw lopen. Uiteindelijk dus uurtje gewacht, nog een keer opnieuw laten verzenden en kreeg toen gelijk de code toegestuurd.
|
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 3 gs daar had ik anders altijd tom tom op staan
inmiddels heb ik 4.1 erop zitten. nu vind hij geen gps meer weet iemand wat ik er aan kan doen |
|
|||
|
|||
Waar bevinden de audio bestanden zich in Whatsapp?
Hallo
Kan iemand mij vertellen als je foto's krijg of video via whatsapp slaat ie dat automatisch op,maar nu had ik audio binnen gekregen via watsapp maar kan niet vinden waar hij hem opslaat.weet iemand dat Misschien of hoe ik hem kan kopiëren dan want dat lukt ook niet . Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Audio wordt niet opgeslagen op je iPhone...
Je kan wel de file naar jezelf mailen en dan op je pc/mac opslaan... Onder instellingen...onderaan...E-mail chatgeschiedenis... |
|
|||
|
|||
Oké en dan via iTunes op tel zetten dat zou kunnen dank je voor reactie 👍
|
|
||||
|
||||
Hangt een beetje van de extensie af...maar moet wel lukken...
|
|
|||
|
|||
Als iemand je geblokkeerd heeft, kan je dan nog steeds 'laatst gez. / online' van degene zien die je geblokkeerd heeft? Of staat er dan niks? Of alleen 'laatst gez.' op het moment dat die persoon je blokeerde?
|
|
|||
|
|||
Geen geluidsmelding bij Whatsapp
Hey allen,
Sinds enkele dagen geeft mijn whatsapp geen geluidsmelding danwel trilsignaal meer af zodra er een bericht binnen komt. Wel hoor ik nog de in app geluiden (als het verzenden van een bericht). Alle settings lijken goed te staan (ook al gereset), maar geluid en trilsignaal blijven uit. Heeft iemand hier een oplossing voor? Mijn dank is groot! Thanks, C. |
|
||||
|
||||
Geen oplossing voor maar ook hier hetzelfde 'probleem'.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|