Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou het in het Engels doen, website is ook in het Engels. Halve Nederlandstalige FAQ is ook Engels....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik zou het in het Engels doen, website is ook in het Engels. Halve Nederlandstalige FAQ is ook Engels.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb dat ook gehad, tot ik zag dat er een teller meeloopt en als je daar op wacht kan je kiezen om gebeld te worden en lezen ze de code op.
|
||||
|
||||
Citaat:
En mijn apple id geblokkeerd tot de betaling verwerkt was. |
|
|||
|
|||
Dankje wel ...heb het geprobeerd maar moet nog 100 minuten wachten,gister was het 1300 minuten ...zuchttttt
|
|
|||
|
|||
Ik heb gewacht tot de teller op nul stond, en gekozen voor gebeld worden maar weer noppes, ben bang dat ik niet meer kan whatsappen :
|
|
|||
|
|||
Heb je whatsapp er al af gegooid en toen eerst telefoon opnieuw opstarten en dan weer whatsapp installeren?
Ik zeg maar wat hoor, ben aan het zoeken voor je wat het kan zijn en vind verschillende mogelijkheden op het net. En heb je je nummer goed ingevuld? |
|
|||
|
|||
Dankjewel Henk ....heb gister Indd gedaan vanmorgen opnieuw geprobeerd en ja hoor hij doet het weer...aleen staan al mijn contacten in de favorieten en alles dubbel ....maar ik las ergens dat er meer mensen zijn met dat probleem!
Groeten Letty ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 april 2012 om 10:34 ---------- Dubbele contacten zijn weg... iCloud uitgezet en weg waren ze... Zag deze tip ergens op deze forum geweldig!!!! |
|
||||
|
||||
Ik zou de lokale contacten verwijderen en iCloud aanzetten
|
|
|||
|
|||
O heb het andersom gedaan denk je dat het beter is op jou manier??
|
|
||||
|
||||
Ja, want dan staat het dus ook opgeslagen op iCloud.. Dan kun je het ook syncen met je computer, iPad, iPod..
Ik heb exact hetzelfde adresboek op iPhone als op OS X en werk vaak email-adressen (of/oftewel iMessage adressen) bij op m'n Mac en dat wordt direct geüpdatet naar m'n iPhone |
|
|||
|
|||
Oké... Heel erg bedankt zal het meteen veranderen!!
Groeten Letty |
|
|||
|
|||
Jammer dat hier nog geen oplossing voor is! Ik heb een voor mij 'nieuwe' Iphone 1e generatie. Ben er eigenlijk heul blij mee, behalve dat Whatsapp niet pushed. Irritant! Heeft iemand het wiel al uitgevonden?
|
|
|||
|
|||
Whatsapp op trillen
Hallo,
Ik heb, sinds ik whatsapp op mijn telefoon (iPhone 4S 16gb, iO S5.1) heb geinstalleerd, al het probleem dat ik deze niet alleen op trillen kan krijgen als ik het geluid er op heb. Ik wil dit omdat ik op whatsapp nogal veel berichten krijg en dit op het werk niet handig is dat hij elke keer geluid maakt. Voor de duidelijkheid, ik wil de groepsgesprekken helemaal zonder trillen en geluid (dit is me wel gelukt) en de prive berichten alleen trillen als het geluid gewoon aan staat. Is dit mogelijk? Mocht het ergens anders in dit forum al besproken zijn mijn excuses. Kon er niks van vinden. |
|
|||
|
|||
Hoe kom ik aan een activatiecode voor whatsupp??
Beste,
Hoe kom ik aan een activatiecode om voor dat ik whatsupp gebruik? |
|
|||
|
|||
Als je,je aanmeld vragen ze om je mob nr en daarna ontvang je een code die toets je in, daarna kun je whatsappen...
Groeten letty |
|
|||
|
|||
Whatsapp
Hi Letty,
Ik heb m'n tel al ingevoerd en ontvang maar geen code... wat moet ik nu doen? grt, Fardusa |
|
|||
|
|||
Je kunt op "bel me" drukken...heb ik ook gedaan en werd daarna gebeld en het code nr werd doorgegeven...succes!!!
|
|
|||
|
|||
Ik had dit zelfde probleem, me whatsapp pushte niet. Het bleek dus dat alle andere apps niet pushte behalve de standaard Mail app van iphone zelf. Ik heb de telefoon gewoon hersteld naar 5.01 (ifaith procedure) en daarna gewoon mn telefoon als nieuw ingesteld. Want daarvoor had ik geprobeerd me backup van itunes erop te zetten maar ik had dan nog steeds dezelfde push problemen.
Dus mijn oplossing was: firmware restoren of updaten wat jij wilt en telefoon als nieuw instellen. |
|
|||
|
|||
whatsapp media ontvangen op beide devices
Ik ben ook trotse bezitster van een Iphone 4s en ipad2 en heb ook whatsapp,
Mijn probleem echter is dat de Whatsapp foto's wel op beide filmrollen komt, ook dus op die vd ipad2 (de foto's dus sychroniseerd) maar niet de filmpjes/videotjes deze komen wel op iPhone filmrol, maar niet op de filmrol vd ipad. Deze moet ik naar mijzelf mailen, Vreemd omdat wél de foto's op de beide devices komen..?? iemand een oplossing misschien? gr Yvonne |
|
|||
|
|||
Whatsapp geschiedenis
Hallo mede Iphone gebruikers,
Ik maak me een beetje zorgen, ik heb onlangs mijn iphone verkocht. Nu maak ik me zorgen over de geschiedenis van whatsapp. Wat ik heb gedaan is na elk gesprek, het gesprek gewoon verwijderen zodat ik hem niet meer zag als ik whatsapp opende. Daarnaast heb ik een backup terug gezet van toen ik hem net had en heb ik whatsapp in zijn geheel verwijderd. Nu vraag ik me af in hoevere mijn geschiedenis nog te lezen is ofzo? [FONT=Arial][/FONT] |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|