Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier hetzelfde probleem, gisteren stonden alle afbeeldingen nog in beeld. Na de update staan alleen de foto's er nog die in mijn contacten staan. Lijkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem, gisteren stonden alle afbeeldingen nog in beeld. Na de update staan alleen de foto's er nog die in mijn contacten staan. Lijkt dus toch te liggen aan de update van ios6
In het kort gezegd, de foto's die contacten zelf hebben toegevoegd komen net meer in beeld. Iemand de oplossing? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe is je dat gelukt, ik heb dezelfde problemen? Opnieuw de app geinstaleerd, echter de contacten worden niet automatisch erin gezet.
Jalea |
|
|||
|
|||
Ik heb wel de contacten terug maar niet de foto bij de contacten ra ra ??
Eic |
|
|||
|
|||
ook ik zou graag de oplossing weten? Bij mijn dochter haar Iphone 4 ook alleen nummers in plaats van contactnamen.
|
|
|||
|
|||
Onzin, was vanmiddag in de applestore en daar had het meisje waar ik dit probleem voorlegde gisteravod de update gedaan en wel nog al haar profielfoto's op haar iphone 4s. Helaas had ze geen oplossing voor dit probleem!
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog al de profielfoto's in whatsapp en heb reservekopie terug gezet. Vraag iemand in je contacten om zijn/haar profielfoto te wijzigen en je zult zien dat deze dan wel zichtbaar is.
Je mag van mij ook je whatsapp opnieuw installeren. Ik probeer je enkel te helpen |
|
|||
|
|||
Via instellingen --> Privacy --> Contacten --> Whatsapp (toegang geven)
Als het goed is, zijn nu al je nummers in je Whapp voorzien van een naam |
|
|||
|
|||
Dank je wel, ik heb de Namen weer.
|
|
|||
|
|||
You're welcome...
|
|
|||
|
|||
Namen komen idd via instellingen terug, maar de ingestelde foto´s van je contacten niet? Hij leest ook niet alle foto´s via facebook uit?
|
|
|||
|
|||
Volgende bericht kreeg ik terug van Whatsapp
Cristina , 20-Sep 21:09 (PDT): Thank you for informing us about the issues you are experiencing. I understand your frustrations, and apologize for any inconvenience. Profile picture syncing will be fixed in the next version of WhatsApp. Unfortunately we cannot comment on any future timelines, sorry. We appreciate your patience and support of WhatsApp. Dus toch een fout in IOS 6, lijkt mij. Raar verhaal in de Applestore, misschien waren dat haar oude zelfgeplaatste foto's. |
|
||||
|
||||
Cristina , 20-Sep 21:09 (PDT):
Thank you for informing us about the issues you are experiencing. I understand your frustrations, and apologize for any inconvenience. Profile picture syncing will be fixed in the next version of WhatsApp. Unfortunately we cannot comment on any future timelines, sorry. We appreciate your patience and support of WhatsApp.
|
|||
|
|||
Geluid bij versturen Whatsapp
Sinds een paar dagen heb ik opeens een geluidje als ik een whatsapp bericht versturen. Hoe zet ik dat uit?
|
|
|||
|
|||
heb precies het zelfde probleem denk ook dat het na IOS 6 komt... daarvoor werkte het prima na de update van IOS 6 pakte whatsapp weer de fotos die ik zelf heb gekozen en niet de fotos die gekozen zijn door de contacten zelf..... heb ook een dergelijke mail verzonden naar whatsapp.. ben benieuwd.....
|
|
||||
|
||||
Whatsapp heeft laten weten dat er aan gewerkt word en het bij de volgende update word gefixt
|
|
|||
|
|||
waar kan je dat zien?
want ik kan het nergens vinden...?? Laatst gewijzigd door birisi; 21-09-12 om 15:31. |
|
|||
|
|||
Neen, ik denk dat dat komt doordat de versie van Whapp niet geheel compatible is met iOS6. Denk ff wachten op een update... Hier ook geen foto's, alleen de foto's die ik zelf heb ingesteld.
|
|
|||
|
|||
Thnx, weer helemaal blij, contacten weer terug met naam en zelfs met foto (eigen ingestelde) de rest komt hopelijk nog!!
|
|
||||
|
||||
Ik kreeg dit terug gestuurd van whatsapp
Thank you for informing us about the issues you are experiencing. I understand your frustrations, and apologize for any inconvenience. Profile picture syncing will be fixed in the next version of WhatsApp. Unfortunately we cannot comment on any future timelines, sorry. We appreciate your patience and support of WhatsApp. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|