Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Haha wil je je vriendin in de gaten houden...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Haha wil je je vriendin in de gaten houden
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik lees ff mee, zou ik ook graag willen
|
|
|||
|
|||
Geluiden bij whatsapp per contact
Kan je de geluiden in whatsapp aanpassen per contact ?
Net zoals in iMessage Ik kan wel de groepsbericht veranderen zie ik' |
|
||||
|
||||
Heeft iemand hier antwoord op want ik wil dit ook weten?
|
|||
|
|||
Tot nu toe heb ik nog nergens info kunnen vinden over hoe je het zou moeten doen op een niet gejailbreakte iPhone.
|
|
||||
|
||||
Jammer, toch bedankt.
|
|
||||
|
||||
Je kunt de toon alleen veranderen in een aantal standaard toontjes. Te veranderen via instellingen> bericht geving
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
WhatsApp werkt niet meer op iPhone 3G
Ik heb een Iphone 3G
En mijn WhatsApp schakelt in 1 x weg Mijn Apple ID is verwijderd...dus kan ik hem niet verwijderen en dan installeren... zou je het goed willen uitleggen ben niet echt zo van refreshen ensoo weet je wel die woorden dan...HEEL ERG BEDANKT ! |
|
||||
|
||||
Kun jij eerst eens goed (en in fatsoenlijk Nederlands) uitleggen wat je probleem is?
|
|||
|
|||
1 ding is zeker, zonder Apple ID geen WhatsApp op je (niet gejailbreakte) iPhone
|
|
|||
|
|||
Heb je Google vertaler gebruikt ofzo?
|
|
|||
|
|||
Makkelijk om iemand die het lezen en of schrijven niet zo machtig is, af te branden.....
|
|
|||
|
|||
Nou zeg... jullie helpen niet eens? en daar vraag ik naar niet naar gezeik maar oke...
Mijn WhatsApp springt telkens weg, wat moet ik doen? Ik kan hem niet verwijderen en dan weer installeren omdat mijn Apple ID is verwijderd... Wat kan ik doen? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tja, ik had bij "wegschakelen" geen flauw idee wat het probleem nou was/is...
Overigens: Gijsje, kun je je profiel aanpassen? iOS 3.1.1 draait niet op een 4S. |
|
|||
|
|||
Je zal echt specifieker moeten zijn; geen idee wat je bedoeld. Maak een nieuw Apple ID aan?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|