Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Gijsje, wat bedoel je met "Mijn Apple ID is verwijderd"?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gijsje, wat bedoel je met "Mijn Apple ID is verwijderd"?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gewoon even, weet je wel, die hele shit opnieuw installeren. Helpt dat niet dan moet je even resetten die WhatsApp. Of je kan, wat je ook gewoon kunt, is opnieuw die Apple id terug verschijnen. Refreshen hoeft niet: nergens voor nodig! Moet lukken zo, bro!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
?? weet iemand dat? hoe ik WhatsApp reset?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geluid Whatsapp
Ik heb me iPhone 4s zojuist een jailbreak gegeven waarbij hij meteen cydia heeft geinstalleerd.
Ik kan er totaal geen wijs uit hoe ik tonen wijzig (liefst in Whatsapp) Ik zie eerlijk gezegd niet eens verschil... Als ik nog een keer wil jailbreaken zegt hij dat dat al gebeurd is dus het is in ieder geval gelukt. Ik zit met me handen in het haar... Wie kan mij helpen. Bedankt alvast! |
|
|||
|
|||
Open WhatsApp.
Ga naar 'instellingen'. (rechts onder) Ga naar 'berichtgeving' Tap dan op 'nieuw bericht'. Kies een toon. Tap vervolgens op 'Bewaar'. (Rechts boven) ...tadaa....klaar is Klara (of Kees). |
|
|||
|
|||
Zover was ik. Maar er staan alleen standaard tonen in... Ook geen bericht toon die ik gekocht heb in iTunes. Hoe zet je iTunes bericht toontjes of eigen tonen in Whatsapp?
|
|
||||
|
||||
@zwamie, dan heb je als eerste een JB nodig en vervolgens kun je in de map van WhatsApp de"Tri-tone.caf" bijvoorbeeld vervangen door een eigen geluidje.
Eigenlijk precies wat hierboven allemaal al is uitgelegd. |
|
|||
|
|||
Jail
He,
Een JB is een Jail Break neem ik aan? Want dat heb ik al gedaan (als ik dit nogmaals wil doen dan geeft hij aan dat dit al gebeurd is op de telefoon) En hoe kom ik in de map van Whatsapp? Sorry als ik lastig ben... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
SSH heb ik geinstalleerd vanuit Cydia. Maar alles wat ik installeer vanuit Cydia kan ik nergens meer terug vinden. Ik kan eerlijk gezegd niet zoveel wijs uit Cydia. Ik ben sowieso niet heel erg thuis in computers etc... Sorry.
|
|
||||
|
||||
Als je met iFile of een dergelijk programma naar je iPhone gaat, dan zie je vanzelf de Apps die je hebt geinstalleerd. Dit heeft verder niets met Cydia te maken. ALs je dan het mapje van WhatsApp gevonden hebt, dan kun je daar je gang gaan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je deuntjes wil veranderen in Whatsapp moet je met de PC een SSH (Secure Shell) verbinding maken met de iPhone, dan de Sandbox van Whatsapp gaan zoeken het het deuntje in de Sandbox kopiëren. Met iFile kan het ook en dan is het iets makkelijker om de juiste SandBox te vinden. Succes verder |
|
|||
|
|||
Moet ik ifile op de pc zetten of iphone??
Ik snap er echt niets meer van.. Moet ik ifile op me iphone of pc zetten? Ik heb een windows pc. En ssh of hoe het allemaal ook heet... daar snap ik niet veel van.. Ik ben er echt een leek in.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Neem eerst rustig de tijd om Cydia te verkennen. Kijk ook eens in iFile. Niet bang zijn om iets verkeerd te doen. |
|
|||
|
|||
Weer een stap verder! ik heb ifile ge installeerd vanuit Cydia (dat ik dat kan zeg, haha!)
En nu? |
|
|||
|
|||
Een mask nummer gebruiken voor Whatsapp
Ik heb Whatsapp op mijn iphone 4s, en ik vroeg me af, of je je eigen nr. kunt verborgen of desnoods een fake nummer kan geven?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|