Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb tenet Whatsapp op een iPhone 4 geinstalleerd maar hij laat de namen bij chats helemaal niet zien. Ik heb alle nummers met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp laat namen niet goed zien
Hallo,
Ik heb tenet Whatsapp op een iPhone 4 geinstalleerd maar hij laat de namen bij chats helemaal niet zien. Ik heb alle nummers met +31 maar ik krijg alleen het nummer te zien als iemand mij een een bericht stuurt. Heel vreemd. Ook zie ik niemand bij mijn favorieten staan terwijl ik wel mensen heb met Whatss op hun toestel. Iemand ervaring? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nee hoor, ik heb geen problemen. Ook op mijn nieuwe iPhone 4... werkt prima.. Weet niet waar het aan ligt bij jou, maar misschien een herinstallatie!
|
|||
|
|||
Ik schreef in een ander topic: Dit probleem had ik ook en is denk ik nog een 4.0 bug. je moet de app even helemaal afsluiten (dubbel klik home knop, dan laten wiebelen en afsluiten). Als je dan weer opstart komen de contacten er wel bij.
|
|
|||
|
|||
Kort vraagje:
Is het mogelijk om een icoon op de statusbar te krijgen bij het ontvangen van een whatsapp berichtje? Ik heb ook statusnotifier geinstalleerd die werkt prima, maar ik zou van whatsapp graag ook een icoontje op mn statusbar willen hebben. Weet iemand of dit kan? |
|
|||
|
|||
sms whatsapp
Bij het installeren moet je je tel.nr. invoeren waarop je vervolgens een sms moet ontvangen met een activatiecode....IK KRIJG GEEN SMS!!!!
Weet iemand hoe dit kan????? |
|
|||
|
|||
Ik heb trouwens echt redelijk vaak de laatste tijd als ik wat programma's in achtergrond heb draaien en dan weer terug ga naar whatsapp dan krijg ik safe mode. Ben er niet bepaald blij mee en heb tenet al restore gedaan en was nog geen 2 minuten bezig en klikte weer keer op whatsapp en gelijk weer safe mode.. meer mensen last van?
|
|
|||
|
|||
@willemdekker verkeerde nummer ingevoerd?
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp is het onderling WhatsApp gebruik tussen IPhone en Blackberry nog NIET gratis?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ponx smssen via whatsapp naar welk platform ook ( dus iPhone / Blackberry / Nokia) is allemaal gratis. Alleen bij Nokia en Blackberry moet je een jaar abbo afnemen om er gebruik van te kunnen maken. Jaar abbo kost +/- 1,50€
|
|
|||
|
|||
Dankjewel voor je informatie.
|
|
||||
|
||||
...en bij Android moet/mag je ook een jaarabbo afsluiten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem met mijn iPhone 4... van Google word ik niet wijzer. Wie o wie helpt mij!!! K word gek van het herinstallen van Whatsapp om nieuwe contactpersonen te synchroniseren -_-
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij ons precies hetzelfde kan geen contacten meer toevoegen. programma slaat zelfs vast. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hier loopt whatsapp ook vast na het toevoegen van een contact.
heb de app vanmorgen net geinstaleerd. tip van het dubbel klikken werkt helaas niet wie kan mij verder helpen
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|