Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) system is going trough an outage! zal wel daaraan liggen dat het nu even niet werkt. even wa_status via twitter in de gaten houden. groetjes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
system is going trough an outage!
zal wel daaraan liggen dat het nu even niet werkt. even wa_status via twitter in de gaten houden. groetjes |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hij doet het weer!!!
|
|
|||
|
|||
Blokkeerfunctie van Whatsapp
Sinds een aantal maanden heeft de WhatsApp applicatie een Block functie meegekregen. Ik wil graag het volgende aan jullie vragen:
- Als ik een contact heb geblokkeerd, kan deze persoon dan nog mijn online/offline status zien? Of worden alleen de berichten gefilterd? - Als ik deze contact uit mijn iPhone Contacten verwijderd, is de WhatsApp blokkade dan nog actief of niet? Ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Whats app gebruikt tel. nr als registratie dus zodra jij je contact persoon verwijdert of zijn tel. nr ziet hij/zij jou ook niet meer.
|
|
|||
|
|||
tnx, ben er inmiddels ook achter dat Whatsapp alleen de berichten blocked.
De ge-blockte gebruiker kan dus nog steeds zien dat je online bent of wat je status ook is.. |
|
|||
|
|||
Whatsapp contacten update
Hallo
Ik heb sinds kort whatsapp en heb nu 1 contact toegevoegt de contacten die er stonden kwamen automatisch bij aankoop van whatsapp maar nu ik deze heb toegevoegt komt die niet automatisch bij mijn contacten te staan... Hoe kan ik dat fixen? |
|
|||
|
|||
Maareuhm, als ik Whatsapp wegdruk met de homebutton (wel met multitasking, dus hij moet nog draaien op achtergrond) dan wordt ik op whatsapp "uitgelogd". Dus ontvang ik geen berichten meer. Ik kan alleen maar berichten ontvangen als ik de app open heb staan.
Hoe zit dat dan? |
|
|||
|
|||
ik kan helaas whatsapp niet downloaden voor iphone ik moest eerst een creditcard/tegoed toevoegen aan me itunes account -.- pff hoezo kunnen ze het niet gwn van mijn abbonoment bij schrijven godtering
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Even pushdoctor downloaden uit cydia Push Doctor : Free Push Fix for hacktivated iPhone’s | jailbreak
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ah ok. Na het installeren van dat, staat "Terminal" erbij op mijn springboard. Alleen na het openen sluit die meteen weer. Is dat normaal?
|
|
|||
|
|||
Een vriend van mij heeft whatsapp gekocht. Is het mogelijk dat ik whatsapp kopieer en op mijn Iphone krijg? Je kan toch 5 computers toevoegen?
|
|
|||
|
|||
moet je een itunes credits hebben om whatsapp tedownloaden ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou inderdaad, gewoon zelf kopen die app, anders krijg je die 79 cent wel van mij
|
|
|||
|
|||
hoe kan je die app kopen :S mij lukt het niet heb geen creditcard
|
|
||||
|
||||
iTunes tegoed bon. Oa te koop bij Media Markt, Music Store enz
|
|
|||
|
|||
Dixons hebt ze ook als het goed is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|