//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou dat niet gewoon via Google Maps gaan? Dus is je bedrijf wel op Google Maps te vinden?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1861  
Oud 11-11-12, 15:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Zou dat niet gewoon via Google Maps gaan? Dus is je bedrijf wel op Google Maps te vinden?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1862  
Oud 11-11-12, 16:31
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Bekijk bericht
Ik zou altijd voor de vijf kiezen vind t wel bagger dat dit voor de komst van de iphone 5 niet al gefixt was, en ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die t zodanig irri vinden en dus voor de 4 kiezen, dat bedoelde ik!
Ik totaal niet. Bertje gek om voor die paar apps géén iPhone 5 te nemen als je dat wel kan.
  #1863  
Oud 12-11-12, 00:49
pepijndut pepijndut is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 11
Standaard

Waarom heeft Apple er eigenlijk voor gekozen om de app te centreren en niet de app onderaan het scherm te zetten.

Heeft Apple daar een reden voor want mij lijkt het makkelijker als ze de app onderaan het scherm zetten.

Pepijn
  #1864  
Oud 12-11-12, 00:57
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Goede vraag! Met jouw oplossing stond het toetsenbord wel altijd op dezelfde plek.

(mogelijk omdat het raar uitziet in landscape mode?)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #1865  
Oud 12-11-12, 02:03
pepijndut pepijndut is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Goede vraag! Met jouw oplossing stond het toetsenbord wel altijd op dezelfde plek.

(mogelijk omdat het raar uitziet in landscape mode?)
Het zou er dan wel raar uit zien ja, maar oke, dat kunnen ze dan wel gecentreerd houden.

Pepijn
  #1866  
Oud 12-11-12, 11:28
Jusuuu's schermafbeelding
Jusuuu Jusuuu is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pepijndut Bekijk bericht
Waarom heeft Apple er eigenlijk voor gekozen om de app te centreren en niet de app onderaan het scherm te zetten.

Heeft Apple daar een reden voor want mij lijkt het makkelijker als ze de app onderaan het scherm zetten.

Pepijn
Zal vast wel weer iets met design te maken hebben, aangezien je nu 2 gelijke balken hebt en als je de app naar onder zou schuiven je 1 dikke lelijke balk bovenaan hebt haha
  #1867  
Oud 12-11-12, 12:06
Ludacrash Ludacrash is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 14
Standaard

Zie dat ondertussen 2.8.6.7547 al in de beta zit. Hopen dat ze snel klaar zijn met beta testen.
  #1868  
Oud 12-11-12, 13:19
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Waarom moet Apple er rekening mee houden? Het is toch geen Apple App?

Dit ligt echt aan de ontwikkelaar van die App (tenzij Apple hem in het review proces voortdurend afwijst...)
Met een kleine beetje Googlen kom je er al snel achter dat deze update al op 16 oktober bij Apple is ingediend. Het komt er op neer dat alle iPhone 5 gebruikers minimaal vanaf die datum op Apple zitten te wachten.

Ik vind dit meer dan absurd.


"Binnen enkele dagen update WhatsApp iOS6 en iPhone 5" (Update) | WhatsApp | Whatsappen.nl

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 november 2012 om 12:31 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Waarom lijkt jou dat de simpelste update die je als developer kan geven?

Leg dat eens uit. Misschien kunnen kunnen de ontwikkelaars op dit forum wel iets leren van jouw expertise.
Enige tijd na dato, maar ook deze zal ik nog even beantwoorden, aangezien er direct denigrerend wordt gereageerd op mijn mening.

Het volledige Whatsapp scherm wordt sowieso gerenderd, of dit nou op 960x640 met scrollfunctie wordt weergegeven of op de nieuwe iPhone 5 resolutie met scrollfuntie, lijkt mij niet zoveel uit te maken.

Daarnaast nogmaals: het is echt al MAANDEN bekend welke resolutie Apple voor de iPhone 5 zou gaan gebruiken. Honderen (sommige vrijwel nietszeggende) apps hebben de update gehad, maar op de vrijwel meest gebruikte app zitten we inmiddels al bijna 2 maanden te wachten?

Iedereen kan zeggen en vinden wat hij of zij wilt, ik vind dat whatsapp z'n gebruikers gigantisch in de kou laat staan op deze manier, mede door een gebrek aan duidelijke communicatie.
  #1869  
Oud 12-11-12, 13:41
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Met een kleine beetje Googlen kom je er al snel achter dat deze update al op 16 oktober bij Apple is ingediend.
Ik vertrouw lang niet alle info die Google mij presenteert... In dit geval zou ik alleen informatie van Apple en de maker van Whatsapp vertrouwen.

Apple communiceert alleen met de maker zelf over het review proces. Wat zegt de maker er over?

(ik gebruik die App niet, dus volg het niet zo)
  #1870  
Oud 12-11-12, 13:49
Ludacrash Ludacrash is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Ik vertrouw lang niet alle info die Google mij presenteert... In dit geval zou ik alleen informatie van Apple en de maker van Whatsapp vertrouwen.

Apple communiceert alleen met de maker zelf over het review proces. Wat zegt de maker er over?

(ik gebruik die App niet, dus volg het niet zo)
Whatsapp verteld er zelf helemaal niks over. Dat vind ik wel apart. Tenzij ze dat niet mogen van Apple natuurlijk.

Ben wel van mening dat ze wel eerder hadden mogen komen met een iPhone 5 update. Waarin uitsluitend de resolutie werd aangepast.
Vooral omdat iOS het enige platform is waar betaald moet worden voor whatsapp.
  #1871  
Oud 12-11-12, 13:57
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ludacrash Bekijk bericht
Whatsapp verteld er zelf helemaal niks over. Dat vind ik wel apart. Tenzij ze dat niet mogen van Apple natuurlijk.

Ben wel van mening dat ze wel eerder hadden mogen komen met een iPhone 5 update. Waarin uitsluitend de resolutie werd aangepast.
Vooral omdat iOS het enige platform is waar betaald moet worden voor whatsapp.
Hoezo is dat jouw mening? Feitelijk werkt de app toch gewoon nog steeds?
Het is dus geen showstopper.

Het wordt een ander verhaal als de app zou crashen.
  #1872  
Oud 12-11-12, 15:09
pepijndut pepijndut is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jusuuu Bekijk bericht
Zal vast wel weer iets met design te maken hebben, aangezien je nu 2 gelijke balken hebt en als je de app naar onder zou schuiven je 1 dikke lelijke balk bovenaan hebt haha
Natuurlijk is het mooier om 2 gelijke balken te hebben, maar ze kunnen de keuze beter bij de gebruiker neerleggen door er bijvoorbeeld een nieuwe instelling voor te maken.

Ik snap ook niet waarom ze geen instelling hebben gemaakt waarin ik de achtergrond van de 'iPhone 4-weergave' wit kan maken. Handig voor witte iPhone5's.

Ik vind dat Apple op zich meer keuzes bij de gebruiker neer moet leggen. Als ze dat doen zouden er trouwens ook minder jailbreakers zijn.

Pepijn.
  #1873  
Oud 12-11-12, 15:15
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Ik vertrouw lang niet alle info die Google mij presenteert... In dit geval zou ik alleen informatie van Apple en de maker van Whatsapp vertrouwen.

Apple communiceert alleen met de maker zelf over het review proces. Wat zegt de maker er over?

(ik gebruik die App niet, dus volg het niet zo)
Whatsapp zegt niks, en internet sites en google moet je niet vertrouwen, de app is inderdaad half oktober ingediend (2.8.5) deze is geweigerd vanwege een bug. Daarna is 2.8.6 in beta gegaan die ondertussen al op zijn 6e beta zit. Waarvan 4 of 5 in de laatste paar dagen. Ik vind het schandalig want ze hadden ook gewoon een code kunnen wijzigen voor het grotere scherm, maar nee ze moeten perse andere fixes erin doen. Wat begrijpelijk is (ik spreek mezelf vaker tegen) maarja helaas. Misschien 2013 een update.
  #1874  
Oud 12-11-12, 16:52
Ludacrash Ludacrash is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Hoezo is dat jouw mening? Feitelijk werkt de app toch gewoon nog steeds?
Het is dus geen showstopper.

Het wordt een ander verhaal als de app zou crashen.
Omdat het ondertussen 2 maand geleden is dat de iPhone 5 is aangekondigd. Wanneer hij crashed dan zou dat binnen een week opgelost moeten zijn ofzo.
Maar ze moeten ook wel waarde hechten aan de mening en vraag van klanten.
Want aangezien hij gewoon werkt zijn er dus ook geen bugfixes noodzakelijk.
En bij het wijzigen van de resolutie zal er geen dusdanig probleem zijn dat Apple de update weigerd.
Maar dan nogmaals, ben geen insider dus weet er niet het fijne van.
  #1875  
Oud 12-11-12, 17:13
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ludacrash Bekijk bericht
Omdat het ondertussen 2 maand geleden is dat de iPhone 5 is aangekondigd. Wanneer hij crashed dan zou dat binnen een week opgelost moeten zijn ofzo.
Maar ze moeten ook wel waarde hechten aan de mening en vraag van klanten.
Want aangezien hij gewoon werkt zijn er dus ook geen bugfixes noodzakelijk.
En bij het wijzigen van de resolutie zal er geen dusdanig probleem zijn dat Apple de update weigerd.
Maar dan nogmaals, ben geen insider dus weet er niet het fijne van.
Precies, en dan ook nog het feit dat iOS het enige platform is waar ze geld van maken. En dan nog zo nalatig en langzaam zijn. Ondertussen wel Android en BB updates uitbrengen.
  #1876  
Oud 12-11-12, 19:52
fllex fllex is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 88
Standaard

Apple vertraagt het proces expres om zo meer gebruikers op iMessage te krijgen
  #1877  
Oud 12-11-12, 20:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fllex Bekijk bericht
Apple vertraagt het proces expres om zo meer gebruikers op iMessage te krijgen
Complotten en samenzweringen moet je niet verraden. Nu weet iedereen dat de Illuminati bij Apple Whatsappje saboteren
  #1878  
Oud 12-11-12, 20:39
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ludacrash Bekijk bericht
Omdat het ondertussen 2 maand geleden is dat de iPhone 5 is aangekondigd. Wanneer hij crashed dan zou dat binnen een week opgelost moeten zijn ofzo.
Maar ze moeten ook wel waarde hechten aan de mening en vraag van klanten.
Want aangezien hij gewoon werkt zijn er dus ook geen bugfixes noodzakelijk.
En bij het wijzigen van de resolutie zal er geen dusdanig probleem zijn dat Apple de update weigerd.
Maar dan nogmaals, ben geen insider dus weet er niet het fijne van.
Apples wegen zijn ondoorgrondelijk. Soms is een update voor alleen resolutie ook reden voor afkeur. Ik ken ook een app van een bepaalde iPhone site die nog steeds niet in de appstore staat.
  #1879  
Oud 12-11-12, 21:10
frederik7 frederik7 is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fllex Bekijk bericht
Apple vertraagt het proces expres om zo meer gebruikers op iMessage te krijgen
Precies wat ik al van het begin dacht. Wat is nou de MEEST gebruikte app sinds afgelopen 1/2 jaar?? Whatsapp staat heel erg hoog.

Het zou me niks verbazen als Apple (net als ze moeilijk zullen gaan doen als google een app uitbrengt voor maps EN dus een concurrent van hun eigen maps) een tijd lang whatsapp gebruikers een beetje wil irriteren zeg maar zodat ze aan alternatieven (zoals iMessage) gaan beginnen.

Over die maps: Ja, Tim heeft zelf over alternatieven gesproken, dat weet ik maar dit soort zaken zal hij nooit meer vertellen als Apples eigen kaartendienst op orde is en dan zullen ze het leven van andere kaarten app makers vast moeilijk maken.
  #1880  
Oud 12-11-12, 21:26
pepijndut pepijndut is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frederik7 Bekijk bericht
Precies wat ik al van het begin dacht. Wat is nou de MEEST gebruikte app sinds afgelopen 1/2 jaar?? Whatsapp staat heel erg hoog.

Het zou me niks verbazen als Apple (net als ze moeilijk zullen gaan doen als google een app uitbrengt voor maps EN dus een concurrent van hun eigen maps) een tijd lang whatsapp gebruikers een beetje wil irriteren zeg maar zodat ze aan alternatieven (zoals iMessage) gaan beginnen.

Over die maps: Ja, Tim heeft zelf over alternatieven gesproken, dat weet ik maar dit soort zaken zal hij nooit meer vertellen als Apples eigen kaartendienst op orde is en dan zullen ze het leven van andere kaarten app makers vast moeilijk maken.
Het lukt ze wel goed, met iedereen die ik ken en die een iPhone hebben iMessage ik tegenwoordig i.p.v. Whatsappen.

Nu alleen nog iMessage naar andere platformen brengen en iedereen gebruikt iMessage i.p.v. WhatsApp. Maar ik weet zeker dat Apple geen app voor dat gruwelijke Android gaat maken.

Pepijn.
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 17:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.