Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou dat niet gewoon via Google Maps gaan? Dus is je bedrijf wel op Google Maps te vinden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zou dat niet gewoon via Google Maps gaan? Dus is je bedrijf wel op Google Maps te vinden?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik totaal niet. Bertje gek om voor die paar apps géén iPhone 5 te nemen als je dat wel kan.
|
|||
|
|||
Waarom heeft Apple er eigenlijk voor gekozen om de app te centreren en niet de app onderaan het scherm te zetten.
Heeft Apple daar een reden voor want mij lijkt het makkelijker als ze de app onderaan het scherm zetten. Pepijn |
|
||||
|
||||
Goede vraag! Met jouw oplossing stond het toetsenbord wel altijd op dezelfde plek.
(mogelijk omdat het raar uitziet in landscape mode?)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zal vast wel weer iets met design te maken hebben, aangezien je nu 2 gelijke balken hebt en als je de app naar onder zou schuiven je 1 dikke lelijke balk bovenaan hebt haha
|
|
|||
|
|||
Zie dat ondertussen 2.8.6.7547 al in de beta zit. Hopen dat ze snel klaar zijn met beta testen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind dit meer dan absurd. "Binnen enkele dagen update WhatsApp iOS6 en iPhone 5" (Update) | WhatsApp | Whatsappen.nl ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 november 2012 om 12:31 ---------- Citaat:
Het volledige Whatsapp scherm wordt sowieso gerenderd, of dit nou op 960x640 met scrollfunctie wordt weergegeven of op de nieuwe iPhone 5 resolutie met scrollfuntie, lijkt mij niet zoveel uit te maken. Daarnaast nogmaals: het is echt al MAANDEN bekend welke resolutie Apple voor de iPhone 5 zou gaan gebruiken. Honderen (sommige vrijwel nietszeggende) apps hebben de update gehad, maar op de vrijwel meest gebruikte app zitten we inmiddels al bijna 2 maanden te wachten? Iedereen kan zeggen en vinden wat hij of zij wilt, ik vind dat whatsapp z'n gebruikers gigantisch in de kou laat staan op deze manier, mede door een gebrek aan duidelijke communicatie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Apple communiceert alleen met de maker zelf over het review proces. Wat zegt de maker er over? (ik gebruik die App niet, dus volg het niet zo) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben wel van mening dat ze wel eerder hadden mogen komen met een iPhone 5 update. Waarin uitsluitend de resolutie werd aangepast. Vooral omdat iOS het enige platform is waar betaald moet worden voor whatsapp. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is dus geen showstopper. Het wordt een ander verhaal als de app zou crashen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik snap ook niet waarom ze geen instelling hebben gemaakt waarin ik de achtergrond van de 'iPhone 4-weergave' wit kan maken. Handig voor witte iPhone5's. Ik vind dat Apple op zich meer keuzes bij de gebruiker neer moet leggen. Als ze dat doen zouden er trouwens ook minder jailbreakers zijn. Pepijn. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ze moeten ook wel waarde hechten aan de mening en vraag van klanten. Want aangezien hij gewoon werkt zijn er dus ook geen bugfixes noodzakelijk. En bij het wijzigen van de resolutie zal er geen dusdanig probleem zijn dat Apple de update weigerd. Maar dan nogmaals, ben geen insider dus weet er niet het fijne van. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Apple vertraagt het proces expres om zo meer gebruikers op iMessage te krijgen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het zou me niks verbazen als Apple (net als ze moeilijk zullen gaan doen als google een app uitbrengt voor maps EN dus een concurrent van hun eigen maps) een tijd lang whatsapp gebruikers een beetje wil irriteren zeg maar zodat ze aan alternatieven (zoals iMessage) gaan beginnen. Over die maps: Ja, Tim heeft zelf over alternatieven gesproken, dat weet ik maar dit soort zaken zal hij nooit meer vertellen als Apples eigen kaartendienst op orde is en dan zullen ze het leven van andere kaarten app makers vast moeilijk maken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu alleen nog iMessage naar andere platformen brengen en iedereen gebruikt iMessage i.p.v. WhatsApp. Maar ik weet zeker dat Apple geen app voor dat gruwelijke Android gaat maken. Pepijn. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|