Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week stond overal op internet update deze week beschikbaar! Maarja t is nu dinsdag en nog niks van gemerkt ;s...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vorige week stond overal op internet update deze week beschikbaar! Maarja t is nu dinsdag en nog niks van gemerkt ;s
|
|
|
|||
|
|||
Het wordt wel eens tijd, straks wennen we allemaal aan het toetsenbord wat hoger zit moeten we weer terug
|
|
||||
|
||||
De update is afgewezen door Apple vanwege een bug in 2.8.5. 2.8.6 is als het goed is nu ingediend. Dus nog 1 á 2 weken....
|
|
|||
|
|||
@Rhan;
hoe kom jij aan deze info? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thanks voor de update, Rhan! Dat word nog ff typen met 2 zwarte balkjes voorlopig!
|
|
|||
|
|||
Het is mooier natuurlijk als de app het volledige scherm gebruikt maar dat gedoe over de spatie missen en dat het irritant zou zijn is wel erg overdreven hoor!!
Get a life!! |
|
|||
|
|||
whatsapp beveiligen of soortgelijke app
Beste mensen,
Is het mogelijk om whatsapp te beveiligen middels een wachtwoord o.i.d.? Of is iemand bekend met een soortgelijke app als whatsapp, desnoods via een game waarbij het mogelijk is om berichten te versturen naar een ander zonder dat er een mogelijkheid voor een derde is om deze berichten te lezen zonder een wachtwoord in te voeren? Thanks! Groet, Frank |
|
||||
|
||||
Ja dit kan een gejailbreakte iPhone.
iProtect is er 1 van.. |
|
|||
|
|||
Ja, dat is alleen een beetje het probleem. Het betreft een werktelefoon, welke we dus niet mogen jailbreaken...
I.i.g. al bedankt voor je reactie! |
|
||||
|
||||
Zonder jailbreak zul je moeten wachten tot WhatsApp die functionaliteit biedt...
|
|||
|
|||
fotos versturen via whatsapp
Hallo,
ik kan via 3G en gwn mobiel internet geen foto's versturen noch ontvangen via whatsapp, het mislukt telkens, enkel via Wi-Fi kan het. Weet iemand hoe dit komt?? Zelfs op mn oude nokia kon ik het wel, begrijp het niett. Hopelijk kan iemand me helpen |
|
|||
|
|||
foto's van whatsapp bewaren werkt niet
Hallo,
Ik heb een iphone 4 en gebruik whatsapp. de foto's die mij worden toegestuurd worden niet bewaard. nou heb ik op het forum al verschillende dingen gelezen daarover maar het enige wat er staat is dat je bij chatinstellingen "bewaar ontvangen media" moet inschakelen. Aangezien dit bij mij gewoon ingeschakeld staat vraag ik mij af waarom mijn foto's niet opgeslagen worden op mijn iphone. Ik gebruik IOS6. Heeft iemand een antwoord zodat ik dit kan oplossen. ps op de foto gaan staan werkt ook niet.. dan krijg ik alleen de opties: wijs toe aan contact, stel in als profielfoto, stuur door via email en stuur door via whatsapp.. alvast vriendelijk bedankt voor de reacties.. ik hoop dat iemand een werkende oplossing heeft. |
|
||||
|
||||
Schakel bewaren eens uit en start je iPhone opnieuw op. Daarna bewaren weer inschakelen en opnieuw opstarten. Eventueel (eerst) een harde reset proberen.
|
|||
|
|||
foto's bewaren op iphone
Ik heb het inmiddels "perongeluk" gevonden.
er staat bij instellingen en dan privacy en dan foto's nog een schuifje van whatsapp die je ook moet omzetten.. nu bewaard hij wel mijn foto's. Toch vind ik het lastig dat je eerst in 3 verschillende menu's dingen aan moet zetten voordat ie de foto's bewaard. toch bedankt voor de reactie |
|
|||
|
|||
Citaat:
Duurt wel enorm lang voordat er een update komt voor dit problemen. |
|
|||
|
|||
Echt slecht, de 5 is al meer dan een maand uit... zelfs spellen zoals doodle of bike race hebben een update naar het grotere scherm nu...
|
|
|||
|
|||
Upp!! Weet iemand al hoe dit te doen is? Je kan hem wel delen inderdaad dan doet ie het wel!
|
|
|||
|
|||
Niemand weet het!
Nu ben ik nog nieuwsgieriger geworden. |
|
|||
|
|||
Ik heb het net ontdekt! Het is de app; magiapp en helaas alleen voor android. Mijn collega heeft een android toestel dus net even zitten spelen met die app. Erg makkelijk en werkt goed hihi! Jammer dat ie niet voor ios is. Helaas nog geen zelfde app gevonden voor de iPhone.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|