iphone wordt niet meer geblokkeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Vroeger, in de tijd van ios 6, werd mijn iPhone 4s altijd geblokkeerd voor 1 minuut als ik 6 keer de verkeerde toegangs code ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iphone wordt niet meer geblokkeerd
Beste,
Vroeger, in de tijd van ios 6, werd mijn iPhone 4s altijd geblokkeerd voor 1 minuut als ik 6 keer de verkeerde toegangs code invoerden. Hedendaags in ios 7.0.4 gebeurt dit niet meer. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit wel weer gaat gebeuren? Vriendelijke groeten Gijs
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
geblokkeerd, invoeren, ios 7, niet, toegangscode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC | roelske | iPhone algemeen | 29 | 29-06-13 12:12 |
iPad is geblokkeerd -verbind met iTunes maar computer herkent niet meer! | olmez | iPad algemeen | 6 | 14-07-12 19:44 |
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes | evelien1982 | iTunes | 10 | 13-04-12 15:31 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. | petjon | iPhone algemeen | 20 | 17-11-09 19:55 |
|
|