Ik weet niet hoe je zoom gebruikt op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb zoom aangezet maar nu ik met 3 vingers sleep kan ik niet navigeren en ook niet zoom uitzetten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoe je zoom gebruikt op iPhone
ik heb zoom aangezet maar nu ik met 3 vingers sleep kan ik niet navigeren en ook niet zoom uitzetten
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je bij algemeen > toegankelijkheid en dan zoom aanzet wordt je scherm 200x vergroot maar nu kan ik niet navigeren en zoom uitzetten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en ik kan ook niet alles opnieuw herstellen omdat ik niet kan navigeren
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 december 2013 om 15:51 ---------- neej ook niet ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 december 2013 om 15:54 ---------- het is me gelukt om de iphone opnieuw in te stellen! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 december 2013 om 15:56 ---------- grr je met een wachtwoord invoeren maar niet alle letters staan op het toetsenbord omdat ie zo groot is ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 december 2013 om 16:00 ---------- wat moet ik nu nou doen?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb dat filmpje bekeken maar het enige dat ik niet kan is met 3 vingers navigeren op het beeldscherm
How to turn OFF ZOOM option on a Apple Iphone ios 7 ipad ipod - YouTube |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik kan wel wis alle inhoud en instellingen maar ik wil alleen de instellingen wissen niet de inhoud kan ik dat doen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 december 2013 om 17:18 ---------- helpt het als ik naar apple support ga en daar om hulp vraag? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je backups hebt, kan je probleemloos alles wissen |
|
|||
|
|||
ik heb geen backups hoe kan ik dat maken??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan je zoom uitschakelen via iTunes?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 december 2013 om 17:44 ---------- kan ik dan ook na het maken van een reserve kopie en wissen van alles mijn inhoud weer terug brengen en hoe moet dat dan? wacht ik zoek wel |
|
||||
|
||||
Als je met 3 vingers op het scherm tikt, wordt het dan weer normaal?
|
|||
|
|||
het is weer normaal! je moet gwn een tijdje de thuisknop en de vergrendelknop te gelijk indrukken en dan wordt t opnieuw opgestart
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik weet niet hoe je met de nieuwe itunes muziek via je computer op je iphone moetzett | svenetjeh | iPhone algemeen | 2 | 29-01-13 20:00 |
iPhone 4: IOS 4.1.2 JB updaten maar weet niet hoe | Spruit100 | Unlock | 2 | 14-10-11 10:22 |
iPhone: Iphone 4 jailbreaken maar weet niet hoe..?! | grootnick15 | Jailbreak | 16 | 23-08-11 12:38 |
iPhone 3GS: Unlocken, maar weet niet hoe | Lee81 | Unlock | 3 | 30-07-10 17:16 |
|
|