Iphone 5 tweedehands - Batterij capaciteit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik sta op het punt om een tweedehands iPhone 5 16GB Zwart te kopen, maar hij is spijtig genoeg al 1 jaar oud, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 tweedehands - Batterij capaciteit
Beste mensen, ik sta op het punt om een tweedehands iPhone 5 16GB Zwart te kopen, maar hij is spijtig genoeg al 1 jaar oud, geen krasjes alles werkt prefect zegt hij. Is de batterij niet slecht na 1 jaar? Ik ben bang dat ik een iphone koop die maar een halve dag meegaat na intensief gebruik. De prijs is €450 als je dat wou weten. Alle meningen zijn welkom !! - Jeroen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als de accu niet continue mishandeld werd moet die nog in orde zijn. Ik heb hier nog een iPhone 3GS uit 2009 en een iPhone 4 uit 2010. De accu's van die oude dingen hebben nog steeds 92 en 94% van de ontwerpcapaciteit.
|
|
|||
|
|||
Wat bedoelt u met "mishandeld"?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bijvoorbeeld:
1) Steeds opladen met een te lage laadstroom aan een USB-poort van een Windows PC; 2) Continue effe bijladen (met een te lage laadstroom); 3) Gebruik maken van een Chinese lader van 1,49 € met een slecht afgevlakte gelijkstroom (pulserende DC); Als de accu steeds tot 100% opgeladen wordt met de originele lader dan gaat die jaren mee. |
|
|||
|
|||
Ok, kan ik dit checken via een app ofzo?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met een jailbreak en de Cydia app Battery Logger Plus kan je dat wel meten. |
|
|||
|
|||
Mhh, ok bedankt, en anders koop ik wel een nieuwe batterij. Kost niet zo heel veel
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 december 2013 om 10:59 ---------- Btw, topic mag gesloten worden! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 Accu Capaciteit | Guest-20180129142242 | iPhone algemeen | 8 | 17-05-13 15:20 |
accu capaciteit iPhone | ChillinK | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 30-01-12 18:58 |
Netwerk valt weg wanneer batterij op 45% van zijn capaciteit komt | Fernando28 | iPhone algemeen | 0 | 22-01-12 17:45 |
Capaciteit van de batterij! | Ganosius | iPhone algemeen | 11 | 23-04-08 05:39 |
|
|