Sms bericht kan ik niet verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg dit bericht : Congratulations your mobile won 100.000.000 pounds with draw..... en wil het verwijderen maar nu doet mijn berichten helemaal niks meer! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms bericht kan ik niet verwijderen
Ik kreeg dit bericht :
Congratulations your mobile won 100.000.000 pounds with draw..... en wil het verwijderen maar nu doet mijn berichten helemaal niks meer! Wat kan ik hier aan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is een spam flash sms. Als je meer wil weten over dit soort spam dan gebruik de zoekfunctie van het forum. Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
Super bedankt voor je snelle bericht!!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 december 2013 om 09:16 ---------- Heb effe zitten kijken maar kom er niet uit... Is dat echt nodig een harde reset? |
|
|||
|
|||
Harde reset is een kleine moeite en lost soms de vreemdste problemen op
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aan jouw reactie meen ik te merken dat je niet weet wat een harde reset betekend.
Check eerst wat een harde reset betekend en ga met de cursor op het blauwe vraagteken staan achter het woord harde reset. 't Is niks engs waarmee je je eigen gegevens verwijderd zoals bij andere smartphones. |
|
|||
|
|||
Ok gelezen thanks ga het gelijk effe doen! Fijn dat er zo snel gereageerd wordt! Toppie!
|
|
|||
|
|||
Gelukt! Bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan iCloud account niet verwijderen want ik heb het emailadres niet meer | cindydepindy | iCloud | 34 | 31-01-18 19:44 |
Email verwijderen : Bericht kan niet worden verplaatst | petrademol | iPhone algemeen | 28 | 27-09-12 09:37 |
Kan Icloud niet verwijderen | sleepie | iCloud | 2 | 30-10-11 09:00 |
Kan Apps niet verwijderen | Marc1969 | iPhone Apps | 7 | 09-11-10 22:11 |
sms bericht verwijderen werkt niet | mar1970 | iPhone algemeen | 2 | 18-10-10 00:00 |
|
|