Tijd iphone loopt niet hard genoeg mee discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 5c 32 GB en de tijd van de iphone loopt niet hard genoeg mee met de echte tijd (klinkt al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijd iphone loopt niet hard genoeg mee
Hallo,
Ik heb een iphone 5c 32 GB en de tijd van de iphone loopt niet hard genoeg mee met de echte tijd (klinkt al raar). Als ik bijvoorbeeld ga slapen loopt de tijd wel door maar niet hard genoeg, ik word bijvoorbeeld om 10 uur wakker en op mijn iphone staat dat het dan bijvoorbeeld 4:53 is. Ik kan dan wel weer automatische tijd instellen aan en uit zetten en dan doet hij het soms weer goed, maar na 5 minuten loopt hij alweer 2 minuten achter, erg irritant dus. Ik heb mijn iphone ook al terug gezet naar fabrieksinstellingen (2x) en ook dit hielp niet. Heeft iemand dit probleem ook gehad en misschien wel een oplossing? Alvast bedankt, Michiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Dat is wel heel raar. Heb je de tijd op automatisch ingesteld? Controleer dit bij Instellingen > Algemeen > Datum en tijd. Zo niet, zet deze dan aan. Als hij daar wel op stond, voer dan een harde reset (klik op het vraagteken) uit.
|
|||
|
|||
Hij heeft de tijd al op automatisch gezet daarom is het ook een raar probleem.
|
|
|||
|
|||
Ja hij staat op automatisch, ook de harde reboot werkt niet. En de volledige reset naar fabrieksinstellingen dus ook niet.. Heb het nu al 2 weken en op vakantie was dat erg irritant en nu wordt het steeds irritanter. In ieder geval bedankt voor het meedenken
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze gebeld en ze zeiden dat de reboot die ik deed vanaf de telefoon anders is dan die met Itunes, die van Itunes haalt namelijk ook het besturingssysteem eraf (of zoiets als dat kan) en zet dus IOS er opnieuw op. Dit gedaan en tijd loopt nog steeds gelijk! Bedankt voor de hulp.
|
|
|||
|
|||
Zet je tijdzone goed
|
|
|||
|
|||
En de kuren zijn weer begonnen, om 17:25 gaf hij 17:05 aan... morgen dus maar weer bellen en een oplossing zoeken.
|
|
|||
|
|||
Het is dan toch gelukt, ik heb de Atoomklok app gedownload, kostte 1,79 maar nu loopt de tijd wel gelijk met de atoomklok en hij heeft al 2 uur geen verkeerde tijd aangegeven. Allemaal bedankt voor de hulp.
|
|
|||
|
|||
Nu al spijt dat ik.überhaupt heb geprobeerd je te helpen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Si...de iPhone werkt niet zoals het hoort. Je stelt een vraag hier in de hoop dat het opgelost zal worden, en dan KOOP je een APP en noemt dit 'de oplossing'
|
|
|||
|
|||
ja ik moet toch wat om toch de tijd te kunnen zien, daarbij liep hij de eerste 2 uur boven in beeld gewoon gelijk maar daarna veranderde het weer dus ik dacht dat hij meeliep.
|
|
|||
|
|||
Een horloge is ook een optie?? en een oplossing vinden voor jou iphone.
|
|
|||
|
|||
Wat zegt: instellingen > algemeen > datum tijd ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Een harde reset is vergelijkbaar met herstarten, maar handiger en effectiever. Je raakt geen bestanden kwijt na een harde reset. Je kunt alle inhoud en instellingen wissen vanaf je iPhone, dan verlies je alles behalve het besturingssysteem. iPhone als nieuw dus. Telefonisch hadden ze het over herstellen vanuit iTunes, waarbij je alles verliest en het besturingssysteem opnieuw wordt geïnstalleerd. iPhone wederom als nieuw. Je hebt hersteld, naar ik begrijp, middels iTunes. Ik neem aan dat je hierna een reservekopie hebt teruggeplaatst. Zo ja: herstel nogmaals en plaats dit keer géén reservekopie terug & kijk of dit je probleem oplost.
|
|||
|
|||
Is het mogelijk de tijd niet via apple te synchroniseren maar met een app? Anders moet ik maar een horloge gaan kopen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb je niet nog garantie? Gewoon even naar Apple Store toe gaan. Is niet echt normaal namelijk....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Panorama Foto pijl loopt niet mee, iOS 7 | KiloDiesel | iPhone algemeen | 0 | 12-10-13 17:10 |
Iphone 4s standby en gebruik tijd loopt synchroon | cipirello | iPhone algemeen | 2 | 16-03-12 11:59 |
Agenda-tijd 'verhuist' mee met tijdzones | Ganna | iPhone algemeen | 4 | 17-11-11 15:45 |
|
|