App Store en andere Apple-diensten getroffen door storing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen nog mensen die niet kunnen verbinden met de itunes store? Is de belgium store....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App Store en andere Apple-diensten getroffen door storing
Hey iedereen nog mensen die niet kunnen verbinden met de itunes store?
Is de belgium store. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gisteren wel, vandaag werkt het weer. Er was niet alleen een probleem met de Belgische App Store maar ook met de Duitse en Franse.
|
|
||||
|
||||
Kan vandaag ook niet verbinden. Zegt steeds verbinding mislukt.
|
|
|||
|
|||
idem, juist nieuwe iphone gekocht en kan geen apps downloaden " verbinding itunesstore mislukt", op mijn oude iphone lukt het wel nog...
|
|
|||
|
|||
Volgens allestoringen.nl is er momenteel inderdaad een storing op de app store. Ik kan er ook niet bij momenteel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iBooks werkt ook niet volgens mij zijn er aardig wat zaken die het niet meer doen al geeft systeem status op de apple site aan dat alles het doet.
|
|
|||
|
|||
iCloud Mail, Calendar, Reminders, Contacts, enz... synct ook niet tussen Macs en iDevices. Er is blijkbaar wel meer aan de hand.
|
|
||||
|
||||
oef dacht dat het terug alleen aan mij lag
|
|
|||
|
|||
Iphone 4, kan geen verbinding maken met de Appstore/Itunes...
Hoi,
wil de oude Iphones 4 van mijzelf aan de kinderen geven maar heb een probleem. Update uitgevoerd. Vraagt om Apple ID bij het downloaden van nieuwe apps voor ze, blijf de melding: "kan geen verbinding maken met de Appstore/Itunes" zien. Heb de tip, datum veranderen, al geprobeerd. Weet van de storing op dit moment maar het was gisteren ook al. Iemand tips zodat m'n kids blij worden? Groet Ingrid |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tnx, ik hoop dat dit het is...anders meld ik me weer ;-)
|
|
|||
|
|||
Er is een update op de System Status pagina:
Apple - Support - System Status En zoals ik dus ook al schreef ook problemen met iCloud accounts. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het weer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|