//

iPhone 6s dode pixel

iPhone 6s dode pixel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds een week eigenaar van een iPhone 6s. Het toestel bevalt me prima. Jammer genoeg merkte ik onmiddellijk dat er een dode ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-01-16, 15:22
Vona's schermafbeelding
Vona Vona is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 25
Standaard iPhone 6s dode pixel

Hallo,
Ik ben sinds een week eigenaar van een iPhone 6s. Het toestel bevalt me prima. Jammer genoeg merkte ik onmiddellijk dat er een dode pixel in het scherm zit. Het is geen stofje of zo. Echt een stipje dat altijd zwart blijft.

Mijn vraag is of het zin heeft om dit te melden? Het toestel werkt namelijk verder prima, dus ik neem aan dat dit niet gedekt wordt door de garantie?

Bijkomende vraag voor het geval dat ik hiervoor mijn iPhone wél kan laten omruilen: zouden jullie mij dit aanraden? Want ik heb vernomen dat je dan een 'herstelde' iPhone van iemand anders in de plaats krijgt (ben niet zeker of dit klopt). Dus ik neem aan dat deze herstelde iPhone sowieso van minder goede kwaliteit is dan mijn huidige iPhone die slechts 1 week oud is?

Graag jullie mening. Ik baal er echt van omdat ik nog nooit een iPhone gehad heb die volledig in orde is. (Mijn eerste Iphone (4S) had het probleem dat de kleuren heel wazig en gelig waren. Uiteindelijk nooit over geklaagd en er mee leren leven. Mijn iPhone 5S had 2 pixels die altijd groen waren, ook mee leren leven. Dit is dus de 3de keer dat ik een probleem heb met een nieuw toestel, vandaar dat ik dus wel verdere stappen wil ondernemen. De vraag is enkel of dit wel zo'n goed idee is.)

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-16, 15:38
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Volgens mij moet je gewoon terug naar de store, en dan wordt hij gewoon omgewisseld ?
Een "herstelde" iphone zal het dan niet zijn, en als wel merk jij daar als consument niks van hoor
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dode pixel Jusuuu iPhone algemeen 10 30-09-12 23:24
iPad 'dode pixel'? MikeMuppetshow iPad algemeen 28 03-09-10 19:21
Dode Pixel B-ruil iPad algemeen 4 04-08-10 18:34
Dode pixel RamonPouw iPhone algemeen 35 25-04-10 15:50
Dode pixel?? S¡mon iPhone algemeen 2 21-04-10 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:51.