screenshot ios 10 - Iphone 6S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vrijdag nieuwe IPhone 6S, daarvoor 5S. Heb via Icloud alles van de 5S overgenomen op de 6S, maar was automatisch IOS10. Ik kan geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
screenshot ios 10 - Iphone 6S
Sinds vrijdag nieuwe IPhone 6S, daarvoor 5S. Heb via Icloud alles van de 5S overgenomen op de 6S, maar was automatisch IOS10.
Ik kan geen screenshots nemen op de gewone manier, homeknop en power knop samen. Ligt het aan de telefoon, ligt het aan de IOS10, ligt het aan een instelling ? Ik weet het niet. Kan iemand mij laten weten wat ik kan doen om terug screenshots te kunnen nemen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem met mijn Ipad.
Op de iPhone eerst een screenshot gemaakt. Dat lukte. Toen de update naar 10.0.1 En inderdaad: de screenshot functie deed het niet meer. Conclusie: ik denk dat het aan de update ligt. Waar meld ik zoiets bij Apple? |
|
|||
|
|||
Ik weet niet waar we dit kunnen melden. Ik denk morgen contact te nemen met Lab9, waar ik mijn Iphone kocht. Misschien weten zij wel raad.
Als nieuws heb laat ik het in elk geval weten. |
|
|||
|
|||
Er is al een discussie hierover op het Apple forum. Maar het is ook maar 1 persoon bij wie het niet werkt.
https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 Misschien eens een reset doen? Of een paar keer proberen. Bij mij werkt het in ieder geval nog. |
|
|||
|
|||
Heb ik al gedaan. Dank voor je reactie !
|
|
|||
|
|||
Werkt nog steeds zoals voorheen op alle toestellen met iOS 10.0.1, incl. de toestellen van madame.
|
|
|||
|
|||
Wat me daarentegen niet lukt, is herstarten met Homeknop en Aan/uit. Resultaat is telkens een screenshot. Is daar iets aan veranderd? (iPhone 7)
|
|
|||
|
|||
Op de iPhone 7 moet moet men één van de volumeknoppen (+ of -) gebruiken ipv. home knop voor een harde reset. Weet niet meer welke.
Gevonden: http://www.iculture.nl/tips/iphone-resetten/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gevonden.
Vroeger kon je eerst de thuisknop indrukken en dan de sluimerknop. Nu moet je ze tegelijk indrukken.. |
|
|||
|
|||
THANKS !!!!
Beste Duijf,
Van harte dank ! het lukt inderdaad als je ze samen indrukt, en niet eerst de home knop en dan de andere ! Zelfs bij Lab9 wisten ze geen raad ! Toppie ! Joke |
|
|||
|
|||
sorry maar volgens mij moest je ze altijd samen indrukken
|
|
|||
|
|||
screenshot iPhone 6 na iOS10 update
voor update was indrukken na elkaar... nu na de update moeten de beide knoppen tegelijk worden ingedrukt!
|
|
|||
|
|||
Vreemd. Ik heb altijd al geweten dat je ze samen moest indrukken. (Vanaf de iPhone 4)
|
|
|||
|
|||
Niet vreemd.... vorige versie was na elkaar ook mogelijk; nu niet meer.😄
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
|
|