Kwaliteit foto's iPhone 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik beroepshalve mijn iPhone 6 vrijwel dagelijks om foto's te nemen en te bewerken. Op de site van Apple staat dat de iPhone 7 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kwaliteit foto's iPhone 7
Ik gebruik beroepshalve mijn iPhone 6 vrijwel dagelijks om foto's te nemen en te bewerken. Op de site van Apple staat dat de iPhone 7 een veel betere camera heeft waardoor er bijvoorbeeld veel betere foto's te nemen zijn bij mindere belichting en dat de beeldstabilisatie ook veel beter is.
Hebben hier mensen ervaring hiermee? Is de beeldkwaliteit -en stabilisatie zoveel beter bij de iPhone 7? Blijkbaar heeft de iPhone 7 twee camera's... Mijn iPhone 6 voldoet verder wel nog aan mijn eisen maar indien de iPhone 7 zoveel betere foto's kan nemen dan koop ik die. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Reken maar! Een behoorlijke verbetering t.o.v. mijn 6s Plus. Met name kun je veel verder inzoomen zonder kwaliteitsverlies en de foto's zijn veel beter onder slechte lichtcondities. Ook de flitser is aanzienlijk krachtiger.
|
|||
|
|||
Goed te lezen dat de camera beter is dan de 6s. Maar waarom gebruik jij een flitser. Probeer eens een foto met flitser en een zonder flitser. Zonder flitser is vaak veel mooier.
|
|
|||
|
|||
Flitser staat standaard uit, ik meld alleen maar dat die veel helderder is.
|
|
|||
|
|||
Heb je antwoord verkeerd geïnterpreteerd.
|
|
|||
|
|||
iPhone 7 Plus camera is geweldig! video's zien er enorm stabiel uit en ik merk ook dat ik de 2x zoom erg vaak gebruik. Ook bij valavond als de zon net onder is zien de foto's er nog haarscherp is zonder flash
|
|
|||
|
|||
Kunnen we ergens voorbeelden zien (behalve de standaard voorbeelden van de sportgame)?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's lage kwaliteit opeens | ipotdje | iPad algemeen | 1 | 03-05-15 12:54 |
Kwaliteit foto's reservekopie | FV88 | iPad algemeen | 10 | 13-07-14 09:25 |
Kwaliteit foto's ondermaats | goxoo | Muziek, foto & video | 4 | 22-04-12 13:17 |
Foto: foto kwaliteit iphone | maarten1984 | Muziek, foto & video | 5 | 01-01-09 11:06 |
Foto: Kwaliteit foto's Photo Library? | DHCN | Muziek, foto & video | 2 | 01-06-08 14:03 |
|
|